Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:GEEN onderscheid in niveau
Maar alleen het niveau aangeven zodat de mensen die de B niet intressant vinden niet hoeven te kijken.
@ Naadje; Het is maar een diee, dus je zou ook normaal kunnen reageren:) En je kunt enigzins schatten wat je niveau is. Tuurlijk mag je een topic plaatsen, maar zo krijg je alleen reacties van mensen die je willen zien.
Ras staat toch ook EVENTUEEL bij?
MyWishMax schreef:@ Evelli;
Dus dan zou het alleen springen, dressuur, longeren en VD zijn.
Dan zou titel zo eruit zien
[Foto][Dr] MyWishMax @ wedstrijd Z2
Dat is toch niet te veel tags en wél overzichtelijk?
anneliesdj schreef:Het niveau zou ik wel doen, waar ik me altijd aan erger is dat ik een topic open en niet weet of ik een pennymeisje zonder zadel zie rondcrossen of een serieuze wedstrijdruiter M zie oefenen.
Het is niet zo dat ik alleen de topic's bekijk waar op M niveau gereden wordt maar ik wil wel graag ruiters zien die wedstrijdgericht trainen en wil daar niet eerst 5 topic's voor moeten openen.
Ideetje voor de tags;
[M] = mennen
[VD] = vrijheidsdressuur
[D] = dressuurtraining
[S] = springtraining
[CC] = concours
[B] = buitenrijden
Dus bijvoorbeeld; [SCC][M] voor foto's of film van springconcours op M niveau en [DB][Z] voor foto's of film van appuyementen en een stevig galopje op een boslaantje.
Evelli schreef:gewoon
springen
dressuur
aangespannen
vrijheidsdressuur
wedstrijden
dees_daan schreef:anneliesdj schreef:Het niveau zou ik wel doen, waar ik me altijd aan erger is dat ik een topic open en niet weet of ik een pennymeisje zonder zadel zie rondcrossen of een serieuze wedstrijdruiter M zie oefenen.
Het is niet zo dat ik alleen de topic's bekijk waar op M niveau gereden wordt maar ik wil wel graag ruiters zien die wedstrijdgericht trainen en wil daar niet eerst 5 topic's voor moeten openen.
Ideetje voor de tags;
[M] = mennen
[VD] = vrijheidsdressuur
[D] = dressuurtraining
[S] = springtraining
[CC] = concours
[B] = buitenrijden
Dus bijvoorbeeld; [SCC][M] voor foto's of film van springconcours op M niveau en [DB][Z] voor foto's of film van appuyementen en een stevig galopje op een boslaantje.
buitenrijden hoort op ITP.
anneliesdj schreef:dees_daan schreef:
buitenrijden hoort op ITP.
en waarom zie ik dan wel vaak topic's van boscrossende pubers? Ik bedoel dat je ook kunt trainen tijdens een buitenrit, dan hoort het toch in bij ITP?
Het buitenrijden zou er dan buiten gehouden kunnen worden, als buitenrijden ook echt op ITP wordt geplaatst.
Mennen zou dan [ME] of [MN] worden omdat het anders verwarrend is met het niveau.
Een tag voor recreatieruiters [RE] en voor net zadelmakke paarden [ZM] lijkt me ook wel handig.