Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oOoKellyoOo schreef:Evelli schreef:inderdaad, ben het hier helemaal mee eens
en als je dan op zoon combinatie "commentaar" durft te geven ben je ineens de boeman
er staan nu 4 of 5 topics op pagina 1 van twee combinaties
a alleen
b alleen
a+b geopend door a
a+b geopend door b
b op die locatie
dat is zeer duidelijk omschreven, in 1 oog opslag had ik het door wie je bedoelde.
lotteElb schreef:Ik vind dat juist leuke Topics. Neem die van Ginny. Die heeft 4 super gave knollen, daar mag van mij best iedere dag een topic over zijn...
kannie schreef:en ik denk dan...dan sla je die toch gewoon over, het is toch niet zo dat een ander dan wordt overgeslagen of iets? als je het overdreven vindt, prima, maar je bent toch niet verplicht om het te lezen? ik heb er totaal geen moeite mee, al open je 3 topics per dag. als ik er geen zin in heb, kijk ik niet, it's that simple....
Sodeletuut schreef:oOoKellyoOo schreef:
inderdaad, ben het hier helemaal mee eens
en als je dan op zoon combinatie "commentaar" durft te geven ben je ineens de boeman
a alleen
b alleen
a+b geopend door a
a+b geopend door b
b op die locatie
dat is zeer duidelijk omschreven, in 1 oog opslag had ik het door wie je bedoelde.
Cyntje schreef:lotteElb schreef:Ik vind dat juist leuke Topics. Neem die van Ginny. Die heeft 4 super gave knollen, daar mag van mij best iedere dag een topic over zijn...
Ik had ook gelijk door dat het om Ginny moest gaan, maar ik ben heel eerlijk dat ik haar topics graag zie!!!
Ze neemt de moeite voor mooie foto's en het is dan ook de enige combinatie op HAW die ik volg!
Sodeletuut schreef:Cyntje schreef:Ik had ook gelijk door dat het om Ginny moest gaan, maar ik ben heel eerlijk dat ik haar topics graag zie!!!
Ze neemt de moeite voor mooie foto's en het is dan ook de enige combinatie op HAW die ik volg!
ja idd, ze heeft erg geweldige paarden en hele leuke foto's die ik graag bekijk
AaronYve schreef:kannie schreef:en ik denk dan...dan sla je die toch gewoon over, het is toch niet zo dat een ander dan wordt overgeslagen of iets? als je het overdreven vindt, prima, maar je bent toch niet verplicht om het te lezen? ik heb er totaal geen moeite mee, al open je 3 topics per dag. als ik er geen zin in heb, kijk ik niet, it's that simple....
Dat klopt, maar wel jammer voor de mensen die gewoon 1 topic heben
en die dan al direct ergens onderaan de pagina staan.
GinnyBanshee schreef:Ik plaats idd heel veel topics, maar heb wel elke keer 2-5 paginas van reacties, dus daarom blijf ik plaatsen, want belijkbaar vinden mensen het leuk om naar te kijken... als ik nou elke keer een pagina had dan zou ik niet zo vaak plaatsen maar als iedereen het leuk vind om te zien? waarom niet?
Elke86 schreef:Ik denk niet dat Sjuimpje op 1 bepaalde bokker doelde, maar als je op HAW kijkt, zie je dat er een groep bokkers is dat gewoon topics aan de lopende band plaatst. Ik mijn ogen maakt dat HAW heel rommelig en niet bepaald aantrekkelijk om nog vaak op te gaan kijken
Elke86 schreef:Ik denk niet dat Sjuimpje op 1 bepaalde bokker doelde, maar als je op HAW kijkt, zie je dat er een groep bokkers is dat gewoon topics aan de lopende band plaatst. Ik mijn ogen maakt dat HAW heel rommelig en niet bepaald aantrekkelijk om nog vaak op te gaan kijken
GinnyBanshee schreef:Ik plaats idd heel veel topics, maar heb wel elke keer 2-5 paginas van reacties, dus daarom blijf ik plaatsen, want belijkbaar vinden mensen het leuk om naar te kijken... als ik nou elke keer een pagina had dan zou ik niet zo vaak plaatsen maar als iedereen het leuk vind om te zien? waarom niet?
Evelli schreef:inderdaad, ben het hier helemaal mee eens
a alleen
b alleen
a+b geopend door a
a+b geopend door b
b op die locatie
Sjuimpje schreef:Ik begin mij steeds meer te storen aan het feit dat een aantal gebruikers HAW overspoelen met topics,
zou er op HAW niet eenzelfde regel als op EA gemaakt kunnen worden?
HouVanUtopia schreef:Ginny heeft een site met foto's ook dus...
en idd sommige plaatsen veel en dit mag minder om andere mensen ook kansen te geven.