Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

inge81

Re: Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:33

alleen hoe ga je dan om met mensen die 2 of meer paarden rijden. 1 topic per paard of 1 per ruiter????

Voor de rest wel een goed idee

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:34

oOoKellyoOo schreef:
Evelli schreef:
inderdaad, ben het hier helemaal mee eens
en als je dan op zoon combinatie "commentaar" durft te geven ben je ineens de boeman

er staan nu 4 of 5 topics op pagina 1 van twee combinaties
a alleen
b alleen
a+b geopend door a
a+b geopend door b
b op die locatie

dat is zeer duidelijk omschreven, in 1 oog opslag had ik het door wie je bedoelde.

jah ik ook!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:35

lotteElb schreef:
Ik vind dat juist leuke Topics. Neem die van Ginny. Die heeft 4 super gave knollen, daar mag van mij best iedere dag een topic over zijn...

Ik had ook gelijk door dat het om Ginny moest gaan, maar ik ben heel eerlijk dat ik haar topics graag zie!!!
Ze neemt de moeite voor mooie foto's en het is dan ook de enige combinatie op HAW die ik volg!

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:35

ik zeg per paard 1 topic per 3 weken.
2 weken vind ik weer wat kort en 4 weken weer wat lang

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:37

en ik denk dan...dan sla je die toch gewoon over, het is toch niet zo dat een ander dan wordt overgeslagen of iets? als je het overdreven vindt, prima, maar je bent toch niet verplicht om het te lezen? ik heb er totaal geen moeite mee, al open je 3 topics per dag. als ik er geen zin in heb, kijk ik niet, it's that simple....

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:39

kannie schreef:
en ik denk dan...dan sla je die toch gewoon over, het is toch niet zo dat een ander dan wordt overgeslagen of iets? als je het overdreven vindt, prima, maar je bent toch niet verplicht om het te lezen? ik heb er totaal geen moeite mee, al open je 3 topics per dag. als ik er geen zin in heb, kijk ik niet, it's that simple....

Dat klopt, maar wel jammer voor de mensen die gewoon 1 topic heben
en die dan al direct ergens onderaan de pagina staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:41

Sodeletuut schreef:
oOoKellyoOo schreef:

en als je dan op zoon combinatie "commentaar" durft te geven ben je ineens de boeman

a alleen
b alleen
a+b geopend door a
a+b geopend door b
b op die locatie

dat is zeer duidelijk omschreven, in 1 oog opslag had ik het door wie je bedoelde.

precies. allemaal op dezelfde dag, dat vind ik een beetje overdreven, zet er dan een paar links bij, maar om nou zoveel topics te maken op 1 dag, dat hoeft van mij ook niet.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:42

Cyntje schreef:
lotteElb schreef:
Ik vind dat juist leuke Topics. Neem die van Ginny. Die heeft 4 super gave knollen, daar mag van mij best iedere dag een topic over zijn...

Ik had ook gelijk door dat het om Ginny moest gaan, maar ik ben heel eerlijk dat ik haar topics graag zie!!!
Ze neemt de moeite voor mooie foto's en het is dan ook de enige combinatie op HAW die ik volg!

ja idd, ze heeft erg geweldige paarden en hele leuke foto's die ik graag bekijk

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:42

Ik plaats idd heel veel topics, maar heb wel elke keer 2-5 paginas van reacties, dus daarom blijf ik plaatsen, want belijkbaar vinden mensen het leuk om naar te kijken... als ik nou elke keer een pagina had dan zou ik niet zo vaak plaatsen maar als iedereen het leuk vind om te zien? waarom niet?

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:44

Het kan ook overkomen alsof je jezelf erg goed vind......
Dat je vind dat mensen jou echt moeten zien.
Laatst bijgewerkt door Silence op 29-01-08 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Lynn_Nikita

e hoe kun je steeds rijtechnisch commentaar geven als er zovaak een topic over geopend word
je kan eigenlijk alleen maar zeggen ow leuk setje vandaag, leuke show en thats it
en @ kannie

net zoals aaron_yve zegt, is zo jammer als iemand 1 topic opent en dan meteen onderaan staat

niet voor jou ginny, leuk paardje, maar waarom kan je bv geen site openen waar je alle trainingen op laat zien voor de liefhebbers.. zo kunnen ze je toch volgen en mss iets minder dezelfde soort topics openen hier

Achterom

Sodeletuut schreef:
Cyntje schreef:

ja idd, ze heeft erg geweldige paarden en hele leuke foto's die ik graag bekijk

Maar als het daar alleen om gaat, dan horen de topics toch niet op HAW, maar op ITP thuis?

Ik vind het ook wat sneu worden ondertussen. Vooral voor degenen die niet meteen foto's plaatsen van elke poep en scheet van hun paard, of die niet beschikken over een vast stelletje bewonderaars...

oOoKellyoOo

het word wel best on overzichtelijk. Zovan heb ik hem nu gezien. En ja ongeveer 3 topics over 1 dag is toch iets overdreven.
Ik zie haar ook graag, op het forum. Maar er zullen gauw meer volgen
Stel er zijn zo'n 10 mensen die iedere week een topic openen, is de kans groot dat andere minder opvallen, want de reactie is ooh leuk ze/hij heefd weer een topic geopend, dus de andere word niet naar omgekeken.

Een tijd terug had ik ook ene geopend maar toevallig waren er nog een paar populaire topics aan het lopen, Ik was niet verder gekomen met 4 reacties, terwijl ik graag tips en of commentaar had gekregen.

Cyntje

Er zou best een regel kunnen komen maar iemand die er moeite voor doet en voor KWALITEITfoto's zorgt vind ik het wat overdreven om zo te reageren hoor! Lees er lekker omheen zou ik zeggen Verward
Op de topics van Taco en Banshee word veel gereageerd,... tja ze doen er nu eenmaal veel moeite voor dus noem het beestje dan gelijk bij zijn naam ipv A en B Vork

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:45

AaronYve schreef:
kannie schreef:

Dat klopt, maar wel jammer voor de mensen die gewoon 1 topic heben
en die dan al direct ergens onderaan de pagina staan.

Idd die hebben wel 'last' van die 'HAW spammers'.

Overigens is het wel vaker zo dat mensen 2 topics openen, maar dit is dan vaak 1 ITP en 1 HAW.
Of dat ze met elkaar van paard geruild hebben..
Maar zolang dit niet elke dag is oid lig ik er niet wakker van.
Al vind ik 5 dezelfde topics wel een beetje veel van het goede,,

@Ginnybanshee: blijkbaar niet iedereen.
En op zich zouden ze ook met 1 of desnoods 2 topics tevreden moeten zijn toch?
Straks worden ze nog verwend..moeten ze de volgende keer 7 ofzo Clown

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:46

GinnyBanshee schreef:
Ik plaats idd heel veel topics, maar heb wel elke keer 2-5 paginas van reacties, dus daarom blijf ik plaatsen, want belijkbaar vinden mensen het leuk om naar te kijken... als ik nou elke keer een pagina had dan zou ik niet zo vaak plaatsen maar als iedereen het leuk vind om te zien? waarom niet?

Het is absoluut niet aanvallend bedoeld, maar vele mensen worden niet bekeken.
Vanwege de popularietijd.

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:46

Ik denk niet dat Sjuimpje op 1 bepaalde bokker doelde, maar als je op HAW kijkt, zie je dat er een groep bokkers is dat gewoon topics aan de lopende band plaatst. Ik mijn ogen maakt dat HAW heel rommelig en niet bepaald aantrekkelijk om nog vaak op te gaan kijken Bloos

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:47

Ginny heeft een site met foto's ook dus...

en idd sommige plaatsen veel en dit mag minder om andere mensen ook kansen te geven.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:48

Elke86 schreef:
Ik denk niet dat Sjuimpje op 1 bepaalde bokker doelde, maar als je op HAW kijkt, zie je dat er een groep bokkers is dat gewoon topics aan de lopende band plaatst. Ik mijn ogen maakt dat HAW heel rommelig en niet bepaald aantrekkelijk om nog vaak op te gaan kijken Bloos

Rommelig Verward Wat maakt het uit of de TS ginny, kees, piet of sjaak is!
Ennuh wat is de moeite om op pagina 2 te klikken.... dat moet ik op UK ook zo vaak,...

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:49

Elke86 schreef:

Dat denk ik ook..
Het topic van ginny is nou even als voorbeeld aangehaald. Ja

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:50

GinnyBanshee schreef:

Het is allemaal jaloezie en afgunst Ginny, heel normaal in dit wereldje! Men is jaloers dus opent een stook-topic... Need I say more Haha!

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:51

Zoals ik ook zei, het is absoluut niet persoonlijk en op 1 persoon gericht.

Cyntje

Evelli schreef:

a alleen
b alleen
a+b geopend door a
a+b geopend door b
b op die locatie

Sjuimpje niet inderdaad, maar de gebruiker die ik quote wel Knipoog
Noem het beestje bij zijn naam en betrek diegene erbij! Wel zo eerlijk zou ik zeggen!

ThisIsMe

Sjuimpje schreef:
Ik begin mij steeds meer te storen aan het feit dat een aantal gebruikers HAW overspoelen met topics,
zou er op HAW niet eenzelfde regel als op EA gemaakt kunnen worden?

Heel goed plan, nu denk ik ook wel eens 'nee niet weer!', dat is voor mij een reden om minder op HAW te kijken. Ik vind het ook jammer voor mensen die maar een enkele keer iets plaatsen op HAW, die worden een beetje ondergesneeuwd door die 'veelplaatsers'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:52

HouVanUtopia schreef:
Ginny heeft een site met foto's ook dus...

en idd sommige plaatsen veel en dit mag minder om andere mensen ook kansen te geven.

dat vind ik dus ook, en ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje arrogant overkomen..
je hoeft geen 4 a 5 topics per dag te plaatsen, als er mensen zijn die jullie zo graag zien, dan klikken ze de links ook echt wel aan, en dat is dus ook mijn vraag, waarom maak je niet gewoon 1 topic, en zet de links daarbij.