Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThisIsMe schreef:@Tieneke, dan ga je er dus al van uit dat dat 'rijtechnisch commentaar' ook wat toevoegt?
Ik had in mijn eerste reactie in het topic van Annemarie expres niets gezegd over het feit dat het paard af en toe wat achter de loodlijn komt, want dat was al eerder gezegd. Die reactie is dus weg nu, volgende reactie heb ik het wel ingezet omdat hij dan mag blijven staan. Daardoor staat het er straks zo'n 40 keer of meer, denk je dat Annemarie dat na 2 keer niet ook snapt? Ik vind het tig keer herhalen van hetzelfde commentaar storender dan een reactie als 'wat een leuk paard zeg, succes ermee!'
Oscar schreef:Voor iedereen die zich zorgen maakt over het niveau van HAW en de sfeer op dit forum, heb ik hopelijk goed nieuws
We zijn achter de schermen al even bezig met het bespreken van de dingen die op dit forum spelen, en we zijn ook al druk aan het brainstormen over een plan van aanpak
We moeten nog wat dingen op een rijtje zetten, maar het zal niet lang meer duren voordat ook de bokkers om hun mening gevraagd wordt, en natuurlijk is het dan ook mogelijk om jullie ideeen over HAW in de groep te gooien.
Het is ons ook wel duidelijk dat er iets moet gebeuren, en we zijn hard aan het werk om de eerste stappen in de goede richting te zetten. Zodra we de ideeen uitgewerkt hebben, zullen we zeker om jullie mening vragen en daar verder mee aan de slag gaan.
Tieneke schreef:Ik vind dat herhalen ook vervelend, maar imo is het dan aan de gebruiker om een beetje in te zien dat het niet nodig is om het opnieuw te herhalen. En misschien moet er ook iets bedacht worden om daarvoor te zorgen, dat men dat gaat inzien?
Cayenne schreef:Herhalende antwoorden heb je in ieder topic en op ieder fora. Of het nou bij HAW is of op PP of op LZP. Ik zie het probleem niet zo?
Annemarie_ schreef:Cayenne schreef:Herhalende antwoorden heb je in ieder topic en op ieder fora. Of het nou bij HAW is of op PP of op LZP. Ik zie het probleem niet zo?
als je het probleem van herhalende antwoorden niet snapt, begrijp ik ook niet waarom je de TS probeert te overtuigen dat herhalende antwoorden (complimenten oa) niet mag..
Sodeletuut schreef:x_Marr schreef:Goh en als een mod 5 pagina's lang alleen maar GEEN rijtechnish commentaar krijgt maar alleen complimentjes etc. wordt er niks van gezegd
ja idd zoals deze : [HAW] Vajnic (v. Weltino) @ wedstrijddebuut
Tieneke schreef:En wat is er verkeerd aan een pb'tje naar de mod die het topic behandelt met daarin: "He, ik zag dat je die en die berichten verwijderd hebt. Kijk je ook even naar dit bericht van een moderator? Dat zou dan ook eigenlijk verwijderd moeten worden." ?
KarinvdM schreef:Tieneke schreef:En wat is er verkeerd aan een pb'tje naar de mod die het topic behandelt met daarin: "He, ik zag dat je die en die berichten verwijderd hebt. Kijk je ook even naar dit bericht van een moderator? Dat zou dan ook eigenlijk verwijderd moeten worden." ?
Ja, kleuterschool dus?!?
Cayenne schreef:Moeten mods dan alles en overal gelijk alles zien?Ik snap eigenlijk niet dat mensen hier zoveel commentaar leveren, maar zelf eens pben wordt gelijk als kleuterschool gezien? Waarom dan klagen?