Niveau van HAW daalt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sheran

Re: Niveau van HAW daalt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 18:34

klien schreef:
Persoonlijk vind ik ook dat je een topic pas moet openen als de foto's een goed beeld geven en je er verzorgt uitziet. Het moet dan gaan om opbouwende kritieken op te pakken en hiermee aan het werk te gaan.

Ik plaats zelden zo'n topic, simpelweg omdat er nog te veel aan mij en de combinatie gebeuren moet voor het een HAW topic waardig is. In zulke gevallen laat ik de vorderingen zien in de huiskamer tussen mensen die weten waar het om gaat. Dat zou ik anderen ook aanraden.

Het meest storende vind ik nog de slechte opname's met mobieltjes in te donkere binnenbakken die totaal geen overzicht geven.

Maar ik denk niet dat de topics slechter worden hoor, dat is gewoon een gemiddelde van de gebruikers op bokt. Alleen durft iedereen tegenwoordig maar een HAW topic te openen. Kennelijk is de drempel lager geworden.......

ik heb dus een topic geopend (zie onderschrift) waarop ik ook reacties kreeg als: 'dat je zo'n topic durft te openen!' en: 'dapper dat je het erop hebt gezet'.

Waarom nou toch? Haha!.

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 19:01

Hm, slecht voorbeeld Sheran. Behalve de donkere binnenbak heb je hier een complete proef laten zien waarbij het geheel netjes verzorgd is.
Ok, je steekt de draak met jezelf door er blunderdebuut bij te zetten, maar hier zouden toch echt wel opbouwende punten bij geplaatst kunnen worden en dat wordt ik lichte mate ook gedaan.

Opmerkingen als: dat je zo'n topic durft te openen vind ik persoonlijk dan niet reëel. Alle begin is moeilijk!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 19:29

ik vind het niet aan de orde ...

oke, het niveau van heel bokt is de afgelopen 2 jaar enorm gedaalt,
vooral door de vele penny's en kinderachtige volwassenen.

maar ik zie op HAW nog veelal goed onderbouwt commentaar

ik geef zelf al jaren les, en kan het niet laten om zo nu en dan eens op haw te kijken en tips te geven
zelfs als iedereen heel wat anders zegt, zeg ik wat IK ervan denk, vind dat kuddegedrag ook heel erg meevallen,
sommige bokkers zeggen dat als een bekende bokker wat zegt , iedereen er meteen mee eens is

nou dan ben ik benieuwt wie die bekende bokkers zijn??
voor mij zijn dat er een stuk of 100, geen idee wie de leider is Haha!

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 20:45

Nibbit schreef:
Als iemand goede foto`s plaatst en om tips/commentaar vraagt, komen er maar iets van 4 reacties.
Als iemand een topic plaatst met slof / zonder cap / op een te kleine pony zijn er zomaar 10 pagina`s Nagelbijten / Gniffelen

Dat stoort me het meest....

Ga ik helemaal in mee, ik neem mn eigen topic als voorbeeld. Zo vaak bekenen maar niet echt commentaar. Gewoon (imo) omdat het normale plaatjes zijn van een paard aan de basis training en geen foto's met een spectaculair lopend paard.
Zelf laat ik altijd een reactie achter met tips, óf als het er goed uitziet dát het er goed uitziet en waarom dan! Behalve als er al 3 pagina's vol staan aan tips en ik niets meer toe te voegen heb Knipoog .
Ik vind het jammer dat het achter uit is gegaan, qua actief posten bij 'gewone' HAW topics.
Komt bij de overdreven of positieve reacties of negatieve, vind het echt sneu.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 20:23

Op HAW moet er of iets aan de hand zijn (te strakke slof, grote meiden op (al dan niet té) kleine shets, geruk en gepluk), óf het moet een perfect plaatje zijn (zeer mooie KWPN met dito afstamming, netjes in set, als het even kan met S&T, foto's door een (semi) prof fotograaf) wil je reacties krijgen tegenwoordig heb ik het idee.
Als ik een topic zie van 4 pagina's weet ik 9 van de 10 keer al owh, het is perfect, of het is bagger. Op normale fotos krijg je 10 reacties ofzo.
En ja, ik doe het zelf net zo goed hoor. Ik reageer ook op genoeg topics niet omdat ik "goh, leuk paard, je rijdt m netjes" ook weer niks toe vind voegen

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 20:43

Maar stef: zo'n opmerking als: 'goh, leuk paard, je rijd m netjes' kan heel leuk aan gevult worden met bijv. dat je die foto een heel mooi beeld vind geven, of dat je het goed vind dat de TS dit doet of laat. Dat geeft de normale-paardrijdende-burger weer moed Knipoog

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:26

crossmonster schreef:
nou dan ben ik benieuwt wie die bekende bokkers zijn??
voor mij zijn dat er een stuk of 100, geen idee wie de leider is Haha!

inderdaad iedereen likt elkaars kont hier. Ik vind dat stef helemaal gelijk heeft met van die topics die weetikhoeveel pagina's hebben. Dat is echt zó waar. Je hebt ook van die topics met 10 pagina's waarvan de eerste drie 'ahh zielig' zijn, en de andere 7 pagina's volgen met reacties van mensen die alleen de eerste pagina hebben gelezen; 'laat de rest maar kletsen het ziet er prima uit'. En tja over het commentaar gesproken, ik kreeg zelf ong 2 á 3 pagina's bij mijn HAW topic's, beetje reacties van bekenden van mij en ook van bokkers die mij netjs op mijn punten wezen. Had ook een keer een paar best wel slechte foto's geplaatst een poos terug Bloos waar ze mijn slechte punten opnoemden maar toch vriendelijk bleven enzoo. Het ligt er echt aan hoe je het opvat. Ik vind het niet kunnen als iemand jou of je paard met opzet beledigd, dat vind ik laag niveau van reageren