Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
luxx schreef:dit is dan wel een paardenforum maar [tot mijn grote blijdschap] kun je hier ook andere algemenere zaken bespreken met andere mensen die dezelfde hobby hebben.
ik vind bokt geen kinderforum, en vind ook niet dat het dat moet worden.
toen ik pas bij vrienden met kinderen was kon ik niet op bokt komen, zij hebben zo'n bescherming erop [hoe heet dat nou?] die voorkomt dat kinderen op site's met een inhoud komen die niet voor hun oogjes bestemd is.
ik vind dus ook dat ouders met jonge kinderen deze bescherming erop moeten zetten, als ze dat niet doen vinden ze het kennelijk niet erg dat ze met zaken geconfronteerd worden die nog niet in hun belevingswereld thuis horen.
er zijn voor kinderen weer legio andere site's om zich te vermaken.
in het kort; ik vind dus dat dergelijke zaken hier wel besproken moeten kunnen worden, en dat het de taak van ouders is om hun kinderen hiertegen in bescherming te nemen.
runningkawa schreef:Die mening deel ik helemaal met je...
Sex topics vind ik dan helemaal niet op een paardensite horen, de relatie topics...tja...het nivo is 9 van de 10 keer erg puberaal, maar dan blijkt het toch om een 20 jarige ofzo tegaan, want meestal wil ik al temmem dat het op JH hoort
_Esther schreef:luxx schreef:dit is dan wel een paardenforum maar [tot mijn grote blijdschap] kun je hier ook andere algemenere zaken bespreken met andere mensen die dezelfde hobby hebben.
ik vind bokt geen kinderforum, en vind ook niet dat het dat moet worden.
toen ik pas bij vrienden met kinderen was kon ik niet op bokt komen, zij hebben zo'n bescherming erop [hoe heet dat nou?] die voorkomt dat kinderen op site's met een inhoud komen die niet voor hun oogjes bestemd is.
ik vind dus ook dat ouders met jonge kinderen deze bescherming erop moeten zetten, als ze dat niet doen vinden ze het kennelijk niet erg dat ze met zaken geconfronteerd worden die nog niet in hun belevingswereld thuis horen.
er zijn voor kinderen weer legio andere site's om zich te vermaken.
in het kort; ik vind dus dat dergelijke zaken hier wel besproken moeten kunnen worden, en dat het de taak van ouders is om hun kinderen hiertegen in bescherming te nemen.
Dus jij vind dat ik niet meer op bokt mag omdat ik te jong ben?
runningkawa schreef:De kracht van bokt is idd paarden....wat doen piercings op die plekken daar dan in een topic?
Ga je er beter van paardrijden?
runningkawa schreef:Ik ben absoluut niet voor een penny site, maar geloof dat relatie en sex onderwerpen ook heel goed op andere sites gevraagd kunnen worden ipv op een paarden site
Krijg je ook antwoorden van mensen die daar dan ook weer speciaal die sites voor bezoeken.
Rinske schreef:Nee, hoor, ik schrok er ook van. Prima dat dat overal op internet te vinden is, maar jonge kinderen zien dat dan alleen als ze er specifiek op zoeken. Er zullen er best bij zijn die dat doen, maar dat geldt bij lange na niet voor elk kind. Dit is een paardenforum met idd de mogelijkheid het ook over andere dingen te hebben, maar dit soort dingen vind ik echt te ver gaan.Ik ben het helemaal met de TS eens, ik vond dat piercingtopic echt niet kunnen, en vooral die foto erbij. Ik had al het idee dat ik ouderwets was, maar blijkbaar was ik toch niet de enige die het aanstootgevend vond
.