Let er eigenlijk nooit op. Zal er eens meer op gaan letten..
Heb nu tussendoor even gekeken, zijn nu allemaal keurige

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sweetheart schreef:Ik weet dat hier al eens eerder een topic over is geweest (een meisje probeerde van haar anorexia af te komen en er staat een advertentie over afvallen), maar dit gaat denk ik echt een beetje te ver.
inge81 schreef:Zo kun je bezig blijvenVind ik niet echt gepst een advertentie over het ontruimen van de woning na overlijden en een overlijdingsverzekering bij zo'n bericht
Sammie schreef:inge81 schreef:Zo kun je bezig blijvenVind ik niet echt gepst een advertentie over het ontruimen van de woning na overlijden en een overlijdingsverzekering bij zo'n bericht
Die ads reageren op wat er op de pagina te vinden is, gaat het over paarden, dan zul je waarschijnlijk een advertentie zien over paarden te koop of marktplaats of wat dan ook.
Zie je een 18+ advertentie dan staat er op die pagina érgens een 18+ opmerking, en dan vind ik het frappant dat bokkers het allemaal massaal wel goed vinden om het over 18+ dingen te hebben, maar ohwee als er dan een automatische gegenereerde 18+ ad van google te voorschijn komt.
Dat vind ik dan weer krom