ikenindi schreef:RockyLover schreef:Ja het lijkt me echt interessant! Kunnen andere mensen eens lezen wat wij er allemaal voor over hebben om onze paarden zo te houden
??
Die discussie... ik reageerde op een eerder bericht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikenindi schreef:RockyLover schreef:Ja het lijkt me echt interessant! Kunnen andere mensen eens lezen wat wij er allemaal voor over hebben om onze paarden zo te houden
??
RockyLover schreef:Ja het lijkt me echt interessant! Kunnen andere mensen eens lezen wat wij er allemaal voor over hebben om onze paarden zo te houden
Daf schreef:Ik krijg heel vaak het idee dat mensen met een bepaald "probleem" alleen oplossingen willen horen die in hun straatje passen. Tuurlijk hebben verschillende mensen verschillende ideeën en opvattingen, maar naar mijn mening moet je als topicstarter open staan voor alle mogelijke oplossingen, ookal vallen ze niet binnen je straatje. Dat een TS daar dan niet van gediend is is in mijn ogen hun eigen probleem en zolang er in normaal NL duidelijk een mening geformuleerd wordt mag naar mijn mening geen OW uitgedeeld worden........
jiehaaa schreef:RockyLover schreef:Ja het lijkt me echt interessant! Kunnen andere mensen eens lezen wat wij er allemaal voor over hebben om onze paarden zo te houden
Ik doelde met name op een pittige discussie over het mod-beleid.
ikenindi schreef:jiehaaa schreef:
Maakt niet uit, ik ben er helemaal klaar voor!![]()
Het wordt tijd dat we hier eens een pittige discussie over gaan voeren.
haha ja maar die discussie kun je niet meer voeren als je wordt geblockt op bokt:s
jiehaaa schreef:Als het goed is wordt ik niet geblockt voor het openen van dit topic. Volgens Maya mocht ik het hier aankaarten.
AnnemiekvM schreef:Ook heb ik wel eens het idee gehad dat de ene gebruiker meer kan maken dan een ander?
Maar over het algemeen ben ik heel tevreden!
jiehaaa schreef:Hoi Umpiedumpie,
helaas wordt ik op mijn werk al vele jaren lastig gevallen met communicatietrainingen, dus ik kan er ook over meepraten (zucht). (Zucht, omdat ik echt een overdosis van die trainingen heb gehad...)
Ik vind dat je het eerst diplomatiek moet proberen. Maar dat als de boodschap niet overkomt, dat je dan toch een keer wat duidelijker moet worden.
Zo is de opbouw in het topic ook geweest.
En op het laatst is de boodschap dan toch overgekomen. Ik betwijfel of dat was gebeurd als we de toon niet hadden gewijzigd.
Apple schreef:Is het dan alleen goed als een paard elke dag buiten staat in de wei? Daar lijkt het een beetje op als je hier op Bokt leest, terwijl dat beslist niet de realiteit is in Nederland.
Apple schreef:tips geven mag best, maar als je bijvoorbeeld kijkt naar pagina 4 van het topic dat hier aangehaald worden dan zie ik vooral dat de ts wordt uitgemaakt voor dierenmishandelaar.
marlies85 schreef:@Apple: ik had posts van de mod dus niet gezien omdat ik niet het hele topic had doorgelezen.Eigen schuld dikke bult dus ...voor mij dan
FitzChivalry schreef:Ik heb dit topic ook gevolgd.. en ik had het idee dat TS heel goed wist dat de situatie niet goed is voor het paard, en kwam hier voor bevestiging en hulp..
Ik vind het erg jammer dat ze zo aangevallen is.. Begrijp me goed, ook ik vind dat hier zsm iets aan gedaan moet worden, en ik denk dat TS zich dit ook realiseert, en hier iets aan wil doen.
Veranderingen gebeuren niet van vandaag op morgen.
Maar de volgende keer dat ze met een probleem kampt zal ze het hier niet meer vragen, en misschien nog verder in de problemen geraakt..