Meer bokkers NIET lid van HKtopics?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

daniella74

Re: Meer bokkers NIET lid van HKtopics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 08:34

traan_beauty schreef:
laetitia schreef:
Waar halen die mensen hun tijd vandaan????? En het is zooo nutteloos!
Hebben die mensen niets te doen ofzo??

Dát vraag ik mij ook wel eens af..
Misschien dat zij echt bijna alleen te vinden zijn bij HK, maar anders zou het haast toch niet kunnen....? Of je moet 3 uur per dag tijd hebben om op bokt rond te hangen Nagelbijten / Gniffelen ..

Op mijn werk af en toe een paar minuutjes tussendoor, tijdens het leren, als er een reclameblok is op tv, in de rust bij voetbal. Momenten zat om lekker te bokken zonder dat het je leven ontregelt. Ik houd mij met genoeg "serieuze" dingen bezig de hele dag, zit ook regelmatig in paard-gerelateerde topics maar ik wil soms ook gewoon een beetje lol hebben.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 08:53

laetitia schreef:

Ik vind Bokt geweldig om alle informatie over paarden en alles eromheen uit te wisselen. Dus ik ben heel veel te vinden op de 'informatief' onderwerpen om kennis te vergaren. Paardenpraat vind ik ook nog interessant maar verder niet hoor...

Even iets rechtzetten: in een topic als het HK-endurancetopic wordt ook zeker 50% van de tijd informatie over paarden en alles eromheen uitgewisseld. Daar zitten mensen die elkaar tijdens het wedstrijdseizoen ook regelmatig op wedstrijden tegenkomen, samen trainingsritten afspreken, afspreken elkaar te helpen bij wedstrijden etc. In de winter zijn er geen wedstrijden, dan heeft het topic vooral een sociale functie, om contact met elkaar te blijven houden, trainingsafspraken te maken... Ik weet dat in het HK-SGW-topic hetzelfde gebeurt.

HK staat echt niet gelijk aan nutteloos en niet-paardgerelateerd. Maar het is natuurlijk wel makkelijk om alles over één kam te scheren. Knipoog
Laatst bijgewerkt door Karin op 03-01-08 08:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 08:53

Ik zit eigenlijk nu alleen nog maar in HK topics. Huilen van het lachen
De eerste jaren hier op Bokt zat ik er nooit en nu bijna alleen maar. Ik zit momenteel in 10 HK topics. Nagelbijten / Gniffelen En ik hou ze allemaal bij. En er mogen altijd nieuwe mensen bij hoor, doen wij niet moeilijk over.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 09:01

daniella74 schreef:
laetitia schreef:

Op mijn werk af en toe een paar minuutjes tussendoor, tijdens het leren, als er een reclameblok is op tv, in de rust bij voetbal. Momenten zat om lekker te bokken zonder dat het je leven ontregelt. Ik houd mij met genoeg "serieuze" dingen bezig de hele dag, zit ook regelmatig in paard-gerelateerde topics maar ik wil soms ook gewoon een beetje lol hebben.

Idem hier (al weer Danielle74, gister was het ook al idem??). Zit nu op mijn werk te wachten op iets, ff snel bokken tussendoor. Haha!

Verder zit ik in HK topic alwaar fanatiek gepost wordt. Een hele hoop gezellige onzin maar ook hele nuttige dingen. Er wordt regelmatig allerlei dressuur theorie besproken en soms ook pittig gediscuseerd over hoe je iets wel of niet doet. Super leuk en leerzaam, ik steek er iig veel van op. Wij zien elkaar ook regelmatig tijdens lesdagen etc. Dat maakt het extra leuk. Iedereen is welkom, nieuwe mensen worden ook makkelijk opgenomen, je hoeft echt niet aan regels te voldoen om mee te mogen kletsen, er is sprake van natuurlijke selectie. Ik denk nl dat je snel klaar bent in het topic als je niets met rechtgerichte paarden en drank hebt... Haha!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 09:12

Werden we toch mooi om zeep geholpen gisteravond, misschien verder in de HK?

Wij zijn ook een soms heel serieus HK topic en soms komt bijna de hele avond geen paard ter sprake. In onze openingspost in deel 2 stellen wij ons voor en er staat heel duidelijk dat nieuwe mensen op zich welkom zijn maar zich even netjes moeten voorstellen. De enige eis is niet rellen en leuk meedoen, dit gezien de oorsprong van het topic (lekkere paardenmannen) en de reacties die het soms losmaakte bij mensen (ik ben bedreigd omdat ik een bepaald iemand een lekker hapje vond, hoezo meelezers???). Wij hebben een nogal spring-minded gedachtengoed dus de meeste mensen op Bokt willen niet eens ROFL

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 09:17

daniella74 schreef:
Werden we toch mooi om zeep geholpen gisteravond, misschien verder in de HK?

Was vast de oudste mod op bokt die we op zijn p*k getrapt hebben! Haha!

Bedreigd omdat je iemand een lekker hapje vindt? Bijzonder?

Ik verbaas me wel eens over het aantal 'stille' meelezers in HK topics! Dan hoor later iets terug waarvan ik denk, 'huh, hoe weet jij dat'? Niet dat ik geheimen post op bokt maar toch.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 09:18

Dat heb ik ook hoor in één HK topic.
'Het leed dat overheerlijke oudere mannen heet!'

Krijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 09:20

laetitia schreef:

Verward

Je mag je mening ook wat subtieler uiten hoor...

Vaak staat het Bokt-scherm open naast het werk, geen probleem toch?
Ik ken HKtopics waarbij de "leden" elkaar regelmatig ontmoeten en samen dingen gaan doen. Die mensen hebben er een grotere kennissen/vriendenkring aan overgehouden.
Is dat zooo nutteloos Verward

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 09:22

Ik snap ook niet wat de lol is van echt stelselmatig meelezen maar voor sommige mensen is het een doel op zich.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 10:41

Ik ben wel lid van een aantal HK topics, maar dat zijn topics waarin niet als een idioot gepost word en je in no-time op de 500 pagina's zit. Erg gezellig, leuke sfeer, hoeft niet ontopic; ben blij dat 't bestaat. Haha!

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 10:55

Ik ben lid van heel veel topics, maar bij bijna alle topics ben ik niet meer actief. Dat komt doordat het mij veel te snel gaat, bij 1 topic móet je zelfs bijlezen, anders hoor je er niet bij. En als je er dan een dag niet bent zijn er al 30 pagina's bij.
Bij het topic van de tekenmensjes zitten we op Deel 20 dacht ik en nieuwe mensen zijn nog altijd welkom, mits ze zich wel bezig houden met tekenen. Anders heeft het natuurlijk ook geen zin.
Het andere topic deel ik eigenlijk alleen samen met mijn beste vriendin hier op bokt, eigenlijk ook één van mijn beste vriendinnen in het echte leven.

Waarom is zo kletsen zo nutteloos?
Ik vind het leuk, zolang het maar niet te snel gaat en er ook nog een beetje inhoud in zit.
Ik heb een aantal nieuwe mensen leren kennen, waaronder dus mijn beste vriendin en ook in HK-topics kun je prima informatie uitwisselen hoor! Er zit alleen een ontspannender tintje aan.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 13:02

Ik zat eerder nooit in een HK topic, nu dan in het Ghvj-topic en dat is ook het enige topic die mij aanspreekt want de andere HK topics vind ik altijd maar een beetje... apart. Haha!

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 13:08

Het is niet zo dat ik een HK topic nu nutteloos vind, maar ik vroeg me gewoon af waar sommigen toch de tijd vandaan halen! Op een normale door de weekse dag heb ik hooguit een uurtje tijd, tussendoor kan ik ook niet even snel op de comp. Maargoed, ik zit dat ook op school en daar heb ik geen laptop naast me staan Haha! .

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 13:29

ik zit zelf niet echt in zo topic (alleen van onze manege dan)
ik vind dat bijlezen altijd zo veel werk en vaak vergeet ik ze Schijnheilig

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 13:42

Ik zit bij 2 langlopende HK-topics. Bij de ene zitten we al in deel 8 en dat is al een tijd dezelfde groep. Daar mág iedereen bijkomen, als je regelmatig langskomt zit je ook zo in de groep maar als je eens in de zoveel tijd post iets minder.
Bij het andere HK topic is waar Daniella74 over vertelde. Wij bespreken nog wel eens dingen die voor lezers héél interessant zijn maar waar mensen zich meestal niet tussenvoegen en over meepraten.

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 13:43

Ik zit wel eens in het WP topic, maar ook zelden.

Hier is al een topic over, namelijk: ''huiskamer vrees''.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 14:00

Ik denk dat HK-vrees iets anders is dan mensen die wel of geen behoefte hebben aan deelnemen in een HK topic.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 14:10

Ik ben lid van een van de eerste HK topics op Bokt, en een specifiek manegetopic maar kom er verder zelden.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 15:38

Nee geen lid van Hk topic, teminste zal er misschien wel in hebben gereageerd maar gaat me allemaal te snel.
Heb er eigenlijk ook geen behoefte aan om als sommige me leven te delen op bokt en zodat iedereen het kan lezen.
No thanks.
Maar zo hier en daar eens reageren ff lachen is wel leuk Lachen

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 15:43

Ik ben wel lid van een hk-topic.
Heb in meer hk-topics gezeten maar dar haakte ik snel af.
Maar nu heb ik een super leuk hk topic want daar zitten allerlei mensen in uit almere en heel veel ken ik persoonlijk ook. We hebben al heel veel gemeet en gaan vaak leuke dingen doen. Doordat je elkaar ook persoonlijk kent en vaak ook buiten bokt om contact heb is het ook makkelijker om de onderwerpen te volgen Ja Ik vind het igg super leuk! Het is niet zo dat ik té veel tijd heb hoor. Ik heb gewoon geluk dat ik op een opleiding zit waar ik alles met mijn eigen laptop moet doen en ik constant toegang heb tot internet Knipoog Ik heb er iig een hele leuke vriendengroep aan over gehouden Haha!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 15:45

ik heb het geprobeerd, maar meestal is het enorm moeilijk om je bij zo'n groepje bij te voegen, en ik heb toch te weinig tijd om het goed te kunnen volgen Haha!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 16:03

AaronYve schreef:
Nee geen lid van Hk topic, teminste zal er misschien wel in hebben gereageerd maar gaat me allemaal te snel.
Heb er eigenlijk ook geen behoefte aan om als sommige me leven te delen op bokt en zodat iedereen het kan lezen.
No thanks.

Wel een beetje schijnheilig dan om wel mee te lezen.
Overigens zet ik ook geen hele persoonlijke dingen op Bokt en als mensne daarom willen lachen goed hoor.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 16:17

daniella74 schreef:
AaronYve schreef:
No thanks.

Wel een beetje schijnheilig dan om wel mee te lezen.
Overigens zet ik ook geen hele persoonlijke dingen op Bokt en als mensne daarom willen lachen goed hoor.

Schijnheilig???
Ik zeg toch niet dat ik erin mee lees? Ga echt niet loppen spitten op andersmans post ofzo wat bedoel je er eigenlijk mee?
Soms heb je een HKtopic over iets wat jij ook hebt, dan reageer ik weleens dat bedoel ik.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:00

Ik dacht dat je op zoek was naar persoonlijke dingen om je te vermaken. Zitten er genoeg op Bokt die daar op kicken en hun dagelijks voldoening uit diverse HKs halen.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 21:10

Ik zit bij 3 goed lopende HK topics, de Zeeuwen, HK Tinkers op TI en sinds kort Westernsetjes.
Maar eerst was ik ook vaak bij Amateurfotograferen en de Westernmensen maar dat gaat zo hard, dat houd ik niet bij..
Die andere 3 kan ik over het algemeen prima bijhouden!

Bij de Zeeuwen organiseren we heel vaak meetings. Bijna iedereen kent elkaar ook in het topic, dus het is meer een soort contacten onderhouden en gezellig kletsen.
Tinkers gaan we van het voorjaar een weekend mee op vakantie, dus ook dat word heel leuk.

Zo nutteloos zijn die HK topic dus, mijn vrienden en kennissenkring is er ander aardig door utigebreid!