Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ir111 schreef:Ik lees ze altijd mee en soms soms soms laat ik me verleiden tot posten...Hier heb ik erg veel pret om gehad: [MD] HELP MIJ T PAARD TE REDDEN!!
Marijee schreef:Geweldig.
Mijn dag kan dan niet meer stuk.
Mijn voorkeur gaat vooral naar de 'penny' bokkers
daniella74 schreef:Waar staan al die topics, zijn ze soms onzichtbaar voor bepaalde groepen Bokkers. Begrijp dat ik echt heel veel mis....
Ir111 schreef:JAAAAA, de bakpenissen!!!Ubergrappig!!
EDIT; wat dacht je van deze, heb ik ook HEEL erg om gelachen![HK] Draadloze tampons?
Citaat:iedereen ksan opmeen sjetlandur rijden zijn beren sterknik zag laatst een meisje van wel ronde de 120 klio schat ik en die zar wre ook even op dus dat kan allemala ook kindren hoor
Ir111 schreef:Kraist, die Pokemon topics zijn goed! Super grappige reacties staan erin!!!
Fiffill schreef:Citaat:iedereen ksan opmeen sjetlandur rijden zijn beren sterknik zag laatst een meisje van wel ronde de 120 klio schat ik en die zar wre ook even op dus dat kan allemala ook kindren hoor
Geweldig
Fiffill schreef:Citaat:iedereen ksan opmeen sjetlandur rijden zijn beren sterknik zag laatst een meisje van wel ronde de 120 klio schat ik en die zar wre ook even op dus dat kan allemala ook kindren hoor
Geweldig
Ir111 schreef:Wat dacht je van deze reactie?
"Ik weet uiteraard niet hoe het met je IQ is gesteld, mocht die erg laag zijn (wat doet vermoeden als ik dit lees) dan mijn excuses, in dat geval kan je er niets aan doen."