Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schimmelig schreef:Ik ben pro-bewustmakende-filmpjes, en met mij zijn er vast meer mensen. Tijd voor een kleine aanpassing aan de regels? Een [18+] tag, of zoiets? "Bezoek aan het slachthuis" topics zijn wel toegestaan, vandaar dus gewoon eens de vraag...
Jolliegirl schreef:Schimmelig je mag die pb wel openbaar maken naar mij toe hoor, als je toch je mond open wilt trekken
Jolliegirl schreef:er is nou eemaal een regel dat deze filmpjes niet mogen, en het is aan de moderators om ergens een grens te trekken, en blijkbaar mocht die slachthuis foto + filmpjes wel.
Wij zijn hier te gast op dit forum, gratis nogwel! dus men heeft zich aan de regels te houden.
Van mij mogen er OW's uitgedeeld worden voor mensen die filmpjes blijven plaatsen.
Schimmelig : je hoeft mij er dan niet mee lastig te vallen, of doe het gewoon openbaar als je wilt fitten. kan men mee genieten.
Jolliegirl schreef:Dat doe ik toch ook? Bij het aanmelden heb ook JIJ en alle bokkers ervoor gekozen met de regels akkoord te gaan...
daar heb je je aan te houden, anders kan je beter een ander forum opzoeken toch?
En regels kunnen aangepast worden, dan moet je een topic openen om ergens bijv. een leefdtijdgrens neer te zetten.
En niet hier in dit topic mij afzeiken en een pb sturen met kantklare onzin.
Jolliegirl schreef:Dat snap ik, de grens bepalen de moderators nog altijd lijkt me.
Vandaar dat ik ook tem op dit soort filmpjes, dan kunnen zij beslissen.
ook het slachtfilmpje, voor de een is het shokkend voor de ander niet. En ik moet zeggen ik kan ertegen, maar van die wasbeerfilmpjes walg ik echt. en ik moet er niet aan denken als mijn buurmeisje van 13 dat perongeluk aanklikt!
en de realiteit, tuurlijk is het realiteit. en dat mag men ook best weten
Jolliegirl schreef:Schimmelig schreef:Je iets minder irriteren en misschien iets meer verdiepen in de materie? Die moraalridder uitspraken doen mij weinig verder
je hoort je aan de regels te houden
begrijp jou argument wel hoor.. maar komop kids van 14/15 kunnen best op intenret, en forums zoals dit tonen dit soort dingen niet, staat in de regels, en toch overschrijden bokkers deze regels.
Apple schreef:Het slachthuis gebeuren had ook een educatieve waarde, toegevoegde waarde, voor een paardenforum. Eens komt het moment dat je afscheid moet nemen van je paard, fijn als je weet wat dan de mogelijkheden zijn en hoe dat werkt.
Op de voorpagina verschijnen ook met enige regelmaat foto's/filmpjes van dode paarden/mishandelde paarden.
In elk van deze gevallen kijken wij kritisch of dergelijke filmpjes en foto's als schokkend ervaren kunnen worden, een meerwaarde hebben voor bokt en/of als link geplaatst kunnen worden.
Een wasbeer filmpje heeft die toegevoegde waarde niet. Zo ook niet een filmpje met 'het meest walgelijke filmpje dat Jensen op internet kon vinden'.
Discussietopics over deze onderwerpen zijn toegestaan. Als mensen dan zelf op het net op zoek willen gaan naar de filmpjes waar het om gaat dan zijn ze vrij dat te doen.