kreeg wel hoop commentaar over een leeg profiel
dus heb maar wat ingevuld

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maartje1990 schreef:goh... ben ik ook eens origineelhet enige wat ik heb is wat informatie over mezelf een foto van mij en van m'n paarden... dat vind ik wel voldoende
Nouja het staat er wel wat uitgebreider ook wat me intresseert enzo.. Maar als jíj dat nu gewoon niet leuk vindt om te lezen etc. dan kijk je toch gewoon niet in die profielen?
Mlies schreef:Pas er weer helemaal niet tussen..
Heb geen setjes.
Meetlijstje is ergens halverwege gesneuveld..
Geen qoute's..
__Shannon schreef:Het valt mij de laatste tijd steeds meer op dat alle profielen op bokt echt verdacht veel op elkaar beginnen te lijken.
Zo heeft iedereen bijvoorbeeld het welbekende 'meetlijstje' iets wat mij absoluut niet boeit,
en er dus altijd overheen lees, ik denk dat niemand het leest eerlijk gezegd![]()
Wat ook geld voor 'wat leuke quote's over mij en mijn paard'
Nou vind ik dát afentoe nog wel grappig om te lezen, maar waarom doet iedereen dat?
Ook zet iedereen al zn práchtige setjes erin, iets wat ik misschien zelf ook ooit nog wel zou doen,
maar iedereen doet dat al. dus echt orgineel vind ik het niet meer
en zo zijn er nog meer dingen die ik heel vaak tegen kom in profielen ..
En dat valt me gewoon heel erg op, en soms irriteert het me
hebben meer mensen hier wel eens last van?
Vue schreef:__Shannon schreef:Het valt mij de laatste tijd steeds meer op dat alle profielen op bokt echt verdacht veel op elkaar beginnen te lijken.
Zo heeft iedereen bijvoorbeeld het welbekende 'meetlijstje' iets wat mij absoluut niet boeit,
en er dus altijd overheen lees, ik denk dat niemand het leest eerlijk gezegd![]()
Wat ook geld voor 'wat leuke quote's over mij en mijn paard'
Nou vind ik dát afentoe nog wel grappig om te lezen, maar waarom doet iedereen dat?
Ook zet iedereen al zn práchtige setjes erin, iets wat ik misschien zelf ook ooit nog wel zou doen,
maar iedereen doet dat al. dus echt orgineel vind ik het niet meer
en zo zijn er nog meer dingen die ik heel vaak tegen kom in profielen ..
En dat valt me gewoon heel erg op, en soms irriteert het me
hebben meer mensen hier wel eens last van?
Lekker boeiend
Iedereen mag toch zelf weten hoe hij dat ding invult ??
__Shannon schreef:Nou nou jongens, ik heb wel iets verkeerds gezegd geloof ik![]()
Nee, het is niet echt dat ik me eraan erger, maar het is gewoon dat ik het steeds vaker tegen kom.
En inderdaad, wat me niet boeit, daar scroll ik overheen