Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stef schreef:wat me juist opvalt op HAW is dat je enkel nog reacties lijkt te krijgen als het plaatsje óf perfect is (liefst een of andere opgedirkte Z ruiter, uiteraard met setje en s&T) of juist dat er iets aan de merken is (strakke slof, prikkende sporen, grote meid op shetje, etc)
Op de normale foto's wordt amper gereageerd
stef schreef:wat me juist opvalt op HAW is dat je enkel nog reacties lijkt te krijgen als het plaatsje óf perfect is (liefst een of andere opgedirkte Z ruiter, uiteraard met setje en s&T) of juist dat er iets aan de merken is (strakke slof, prikkende sporen, grote meid op shetje, etc)
Op de normale foto's wordt amper gereageerd
oOoKellyoOo schreef:Daarbij rijd iedereen op zn igen manier, er ontstaan vooral veel discussies tussen de natural horsemanship mensen en die wat écht in de sport zitten, en dus idd een spoor en een bit gebruiken. Daarbij ben ik het ook eens dat er mensen bij zijn die hulpmiddelen verkeerd of onnodig gebruiken.
Smurfie schreef:maar ik snap niet dat mensen gewoon sociaal kunnen doen.. :s
Smurfie schreef:ik ben een hele tijd niet meer op bokt geweest.. maar vaak zijn er wel informatieve dingen.. Leuke hengsten enzo..en dat soort dingen.. Dat is dan wel weer goed.. maar ik snap niet dat mensen gewoon sociaal kunnen doen.. :s