Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
detour schreef:Heb ook niet gezegd dat het niet mocht alleen dat het niet zo leuk was voor de rest.Waarom mag je niet negeren? Je kunt toch niet op elk bericht reageren?...
Escardo schreef:Dat ben ik zeker met je eens.Katja: kijk dat is dan de andere kant van het verhaal....
dan vind ik het ook niet netjes...maar toch blijf ik erbij dat in heel veel topics "nieuwe"bokkers niet welkom zijn....
stef schreef:ik heb het zelf ook een keer gehad... Ik las ergens dat iemand overleden was, en ik vroeg in dat topic of het om die en die persoon ging, de persoon die ik dus vermoedde.
Of ik me niet even voor kon stellen.....
Ja sorry hoor
Iorrr schreef:
Allejandro schreef:Ik zit nooit meer in HK , maar zat altijd in het 3jarige en 4 jarige topic.
Daar is echt iedereen welkom hoorWerd steeds groter. Leuk juist!!
Escha schreef:Iorrr schreef:haha, dik offtopic maarja
Ik zie het ook steeds vaker gebeuren dat mensen uit HK topics worden geweerd.. Ikzelf vind het een beetje abnormaal, want bokt is en blijft een openbaar forum.
Apple schreef:Denk dat je het mooi gezegd hebt op deze manier.Als topics besloten worden gehouden dan hoor ik het graag, dat mag namelijk niet (maar....... ergens luid en duidelijk blijven posten terwijl je er duidelijk niet zo tussen past is ook van de zotte, dat doe je ook niet in het echte leven je opdringen bij een groepje in de kantine en er maar bij blijven hangen).
Katja schreef:Escardo: Ik weet vrij goed wat de context was aangezien ik degene ben geweest die heeft gevraagd of ze gewoon met het topic wilde meedoen ipv alleen maar reageren om iemand die ze kende en de rest van de deelnemers negeren.