Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Alles koek en ei. Alhoewel er heel soms ook weel een tikje discriminatie te bespeuren is hoor. Dan is een slotje terrecht. Maar er komen steeds vaker slotjes voor door hele domme dingen dat ben ik met je eens. 

En niet niet kan omdat je eht zelf neit kan, maar niet kan omdat de DA en instructie vinden dat hij er slechter van wordt op die manier
Sharpay schreef:Ik ben het er mee eens, maar er zijn ook mensen die het gewoon leuk vinden om je helemaal aftekraken, en dat is behoorlijk irritant.
Echt op zn boks afgekraakt worden.
mss is je paard vrij moeilijk te rijden, en thuis gaat het vaak niet helemaal lekker en je traint er hartsikke goed op, dan ga je op wedstijd omdat je voor je gevoel goed vooruit ben gegaan, maar dan heb je voor de jury toch een niet al te beste proef gereden. Dan kan je wel boos worden op de jury, maar hoe moet die nou weten hoe je paard thuis loopt. Je gaat naar wedstrijd om je te laten zien en wat je hebt bereikt voldoet dit nog niet aan de eisen van een jury tja dan moet je maar wat harder trainen om de volgende keer wel te laten zien dat je het wel kan. Met foto's hetzelfde. ze plaatsen hier en willen geen commentaar en geen kritiek want zij vinden dat het goed gaat. En hun mening is heilig, als je geen kritiek wil moet je geen foto's plaatsen zo ja doe je dat wel, zorg voor een duidelijke uitleg hoe het normaal gaat, en waarom jij vind dat je vooruit ben gegaan. En dat commentaar welkom is mits onderbouwend. Als dan nog mensen 80x hetzelfde zeggen dan moet je je er voorjezelf maar boven staan. en niet reageren op dat soort post (makkelijker gezegt dan gedaan weet ik
).
. En commentaar wat duidelijk ongefundeerd is, en als je daar dan waagt op terug te reageren waarom je het daar niet mee eens bent "mag je geen commentaar weigeren"
.
.