Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nickyu schreef:jeetje waar mensen zich al niet druk om kunnen maken
de ava is zo klein dat er weinig mensen zullen zijn die het als zodanig herkennen en er zich an zouden kunnen ergeren
raar dat je daar (vervelende?) pbs over krijgt
kan me wel ergere ava's voor de geest halen
delerium schreef:Maartje; juist vanwege een schrik-effect, en omdat ik vind dat je niet onvoorbereid met dit soort afbeeldingen geconfronteerd hoeft te worden (zeker op bokt niet) heb ik juist vantevoren beschreven wat je te wachten stond en alles in links gezet en niet de plaatjes in het topic zelf gezet.
Ik ben in ieder geval blij dat je ondanks dat je de grote versie zo vies vindt, nog steeds geen "last" hebt van de avatar.
Sorry dat ik je zo heb laten gruwelen, ik dacht echt duidelijk genoeg geweest te zijn in de waarschuwing....
Chiqa schreef:Volgens mij heeft Delerium helemaal niet verteld dat ze vervelende PB's kreeg![]()
Dat is wat jij dr van maakt.
delerium schreef:Ik verbaas me er wel erg over hoeveel mensen alsnog zeggen "ik heb me dat al eerder afgevraagd". Nooit geweten dat het zo'n raadsel was! (tot de pb-stroom op gang kwam dan).
Kiara schreef:Bij de uitvergroting van je ava zag ik pas wat het is.
SONY schreef:Enige wat ik niet zag was dat die nu achter een pc schermpje zat
Narya schreef:Ik vind hem niet storend hoor. Als anderen dat wel vinden, heb ik blijkbaar een bril nodig. Ik zie er niets aan![]()
Ik las vanochtend trouwens nog een artikel over de beste man. Daar stond een héél wat onsmakelijkere foto bij van een naakte, dode, opengesneden man. Daar werd ik een stúk minder vrolijk van
Zwartwitje schreef:Je hebt zo te lezen echt nagedacht over je avatar en username.