deleriums avatar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

Re: deleriums avatar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 08:35

Ik had via je profiel inderdaad al zoiets achterhaald. Clown

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 18:02

Bedankt voor de uitleg! Ik vroeg me al tijden af wat het nu precies voorstelde. Haha! Zeer interessant wat er achterweg komt. Lachen

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 20:56

Ik vind het er best gaaf uit zien Bloos Zo heel 'echt'. Leuk dat je dit topic maakt en e.e.a. duidelijk maakt Ja

Een foto met veel bloed vind ik 1000x enger dan dit. Dit heeft wel iets. Heb de foto's zelfs 2 keer geopend om te kijken *LOL* Beetje raar uit te leggen eigenlijk van wat ik er van vind Haha! Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 22:37

nickyu schreef:
jeetje waar mensen zich al niet druk om kunnen maken
de ava is zo klein dat er weinig mensen zullen zijn die het als zodanig herkennen en er zich an zouden kunnen ergeren
raar dat je daar (vervelende?) pbs over krijgt
kan me wel ergere ava's voor de geest halen Vork

Volgens mij heeft Delerium helemaal niet verteld dat ze vervelende PB's kreeg Verward
Dat is wat jij dr van maakt.

Ik heb nooit goed kunnen bekijken wát je ava nu presies inhield,
maar samen met je aparte Nickname maakte ik dr iets lugubers van,
(Hoezo interpretatie Haha! )

Leuke uitleg en mooi dat je er een groter plaatje van heb geplaats,
nu is het iets duidelijker.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 23:25

delerium schreef:
Maartje; juist vanwege een schrik-effect, en omdat ik vind dat je niet onvoorbereid met dit soort afbeeldingen geconfronteerd hoeft te worden (zeker op bokt niet) heb ik juist vantevoren beschreven wat je te wachten stond en alles in links gezet en niet de plaatjes in het topic zelf gezet.
Ik ben in ieder geval blij dat je ondanks dat je de grote versie zo vies vindt, nog steeds geen "last" hebt van de avatar.

Sorry dat ik je zo heb laten gruwelen, ik dacht echt duidelijk genoeg geweest te zijn in de waarschuwing.... Ach gut

sorry, maar ik had niet verwacht (ondanks je uitleg) dat ik dát zou zien. Zal misschien ook wel komen omdat ik het niet helemaal begreep oid. Nouja maakt verder ook niet uit hoor Knipoog

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 23:34

heeel bijzonder...nog nooit van gehoord,maar ik ben wel erg nieuwsgierig naar meer gemaakt...ik ga snel eens wat lezen,in het kader van we hebben allemaal weleens wat aparts

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-07 14:39

Chiqa schreef:
Volgens mij heeft Delerium helemaal niet verteld dat ze vervelende PB's kreeg Verward
Dat is wat jij dr van maakt.

Ik las het meer als vraag, dat Nickyu zich afvroeg of die pb's toch niet vervelend waren...

Maar ik heb niet één vervelende pb gehad hoor!

Ik verbaas me er wel erg over hoeveel mensen alsnog zeggen "ik heb me dat al eerder afgevraagd". Nooit geweten dat het zo'n raadsel was! (tot de pb-stroom op gang kwam dan).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 15:56

O zo zijn er wel meer avatars welke ik niet kan 'ontcijferen' hoor maar nog nét niet de moeite neem om een PB te sturen, heel soms gooi ik het wel eens op het forum in een topic van diegene.
Gewoon interesse.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 17:21

Ik had het vorige topic over deze avatar ook gezien, toen wist ik het eigenlijk al. En nu heb ik hem wel in de grotere versie gezien. Om eerlijk te zijn heb ik er geen last van gehad. (en ik ben erg panisch voor wat er onder ons velletje zit) Voor mij heeft dit persoonlijk wel even een goed effect gehad Lachen

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 17:29

Ik wist dat je gek was van Gunther, dus herkende wel zo'n plastinaat erin. Enige wat ik niet zag was dat die nu achter een pc schermpje zat Sigaar

Laatst zat ik wat te eten en las een topic zie ik ineens je avatar voorbij komen en direct al die beelden van Bodies the Exhebition waar ik was geweest en had opeens geen zin meer om te eten en werd beetje misselijk ook.

Gehehehe leuk zo'n avatar Haha! Huilen van het lachen

Vind je avatar niet echt storend hoor, alleen toen ik aan het eten was kwamen even wat beelden na boven Tong uitsteken
Vind het zelf ook wel fascinerend, ben na Bodies the Exhebition geweest (zal wel wat anders wezen maar zelfde onderwerp) en ben echt niet snel vies van iets had ook niet verwacht dat ik dit beetje ranzig zou vinden maar toen ik bij Bodies was vond ik sommige dingen toch een beetje ranzig.

Misschien wel omdat ik die plastinaat dingen/mensen ''gewoon even'' moest aanraken ROFL

Oja vraagje nog! Waarom is je nickname Delirium?

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 17:39

delerium schreef:
Ik verbaas me er wel erg over hoeveel mensen alsnog zeggen "ik heb me dat al eerder afgevraagd". Nooit geweten dat het zo'n raadsel was! (tot de pb-stroom op gang kwam dan).

Dat is helemaal niet zo gek hoor Lachen
Als ik voor mezelf spreek merk ik dat aparte/kleurrijke/gekke/mooie avatars bij mij eerder blijven hangen. In combinatie met een ongebruikelijke of aparte username (dus bijvoorbeeld niet *naam paard*-lover of ***juhh) (no offense, lieve bokkertjes Knipoog ) en een opvallend onderschrift vorm ik me meteen een beeld bij de betreffende bokker Ja
Om even een voorbeeld te noemen: SONY die boven me staat Haha! heeft roofvogels in d'r avatar. En dat weet ik zelfs zonder die te zien, dat herinner ik me gewoon, maar nu wil het geval dat ik zelf ook niet vies ben van die beestjes Haha!

In jou geval heb/had ik dat dus ook. Zowel je naam als je avatar vallen op Lachen en inderdaad, ik had me al weleens afgevraagd wat ik me nou moest voorstellen bij je avatar, maar aangezien ik via je onderschrift en een of twee topics al wel wist dat je interesse daar ligt, wist ik ook wel dat je avatar een preparaat (of plastinaat dus) voorstelt. Ik dacht eigenlijk altijd dat ik tegen een borstkas aankeek, maar het is dus het zenuwstelsel Lachen

Leuk iig, dat je het nog even vertelt zo! Interessante hobby heb je.

edit: ha, zie je, roofvogels *LOL*

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 17:44

Hahaha jep inderdaad Haha!

Heb ikzelf ook heel vaak hoor, lees de nickname van de bokker en weet meteen welke avatar daarbij hoort. Zo heb ik dat met Kiwiko bijvoorbeeld en met Delerium ook.

Vind het dan ook jammer soms dat sommige opvallende bokkers hun ava of boktnaam wijzigen Tong uitsteken

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 17:53

Precies, dat vind ik ook. Zoals Shalimar = Bellatrix of Ellende = Eline. Bij Ellende (Eline) dacht ik zelfs een fractie van een seconde: heu, wie heeft het bordeauxrode kleurtje en de avatar van Ellende gejat? Bloos!

Maargoed, zo hoeft je dus niet eens een veelpostende bokker te zijn om een beetje op te vallen.. Delerium heeft ongeveer evenveel berichten geplaatst als ik en is bijna even lang geregistreerd, maar ik beschouw mezelf toch helemaal niet als opvallende bokker Lachen
Sterker nog, ik vraag me af hoeveel mensen op bokt mij (her)kennen Nagelbijten / Gniffelen

Maargoed. Delerium, ik ben nu idd ook wel benieuwd naar je username Haha!

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 17:57

Altijd al afgevraagd wat het was als ik je in een topic tegenkwam, nu weet ik het! Haha!

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 18:07

Ik vind hem niet storend hoor. Als anderen dat wel vinden, heb ik blijkbaar een bril nodig. Ik zie er niets aan Clown
Ik las vanochtend trouwens nog een artikel over de beste man. Daar stond een héél wat onsmakelijkere foto bij van een naakte, dode, opengesneden man. Daar werd ik een stúk minder vrolijk van Clown

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 18:12

Kiara schreef:
Bij de uitvergroting van je ava zag ik pas wat het is.

Hier ook, ik zag wel het skelet erin, maar dacht dat het een tekening was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:20

SONY schreef:
Enige wat ik niet zag was dat die nu achter een pc schermpje zat Sigaar

Dat pc-scherm had ik ook niet herkend. Dacht dat het gewoon een leuk kadertje was Clown Wat het was wist ik wel van begin af aan, heb me altijd verbaasd dat er niet veel meer 'uhlw bah!' reacties kwamen in de topics toen je hem had Clown Lachen

Ben zelf ook naar zo'n ja.... tentoonstelling geweest in België in 2001 of 2002 geloof ik. Iig met school, met biologie, was heel gezellig Haha! En interessant!

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-07 20:45

Narya schreef:
Ik vind hem niet storend hoor. Als anderen dat wel vinden, heb ik blijkbaar een bril nodig. Ik zie er niets aan Clown
Ik las vanochtend trouwens nog een artikel over de beste man. Daar stond een héél wat onsmakelijkere foto bij van een naakte, dode, opengesneden man. Daar werd ik een stúk minder vrolijk van Clown

Bloos! Waar was dat? Heb je nog een link? (of scanner Bloos )

zwartwitje: ik herken je naam wel hoor!
SONY; jouwe ook Lachen

Maya; daar ben ik ook verbaasd over geweest. Ik had ook echt wel reacties verwacht die erg aanvallend zouden zijn, of zeer kritisch, maar ik heb mijn mening in postieve zin moeten bijstellen. Het uitlokken van ugh-reacties is ook nooit mijn bedoeling geweest, ik wilde topics maken voor mensen die het ook leuk zouden vinden en ook gewoon mijn verhaal kwijt natuurlijk Bloos

Mijn naam is NIET delirium als in de geestestoestand. Dat hij er wel erg sterk op lijkt heeft wel erg geholpen inderdaad voor delerium te kiezen, dat dan weer wel Nagelbijten / Gniffelen (4e letter is het verschil Knipoog )

Naast uiteraard de paarden en de lijken (om het dan zelf maar even plat uit te drukken) is ook BodyBalance een passie van me. Het is een groepsfitnessles die gebaseerd is op bewegingen en houdingen uit Yoga, Tai Chi en Pilates. Omdat het een les is volgens het LesMillsconcept krijgen we de muziek en choreografie driemaandelijks aangeleverd, de keuze voor de muziek is dus niet aan onszelf! De meest gebruikte muziek komt van de groep Delerium. Ik ben al vanaf de eerste keer dat ik er muziek van hoorde erg weg van, en ben nog nooit een nummer van ze tegengekomen dat ik minder goed vind. De allereerste track van de allereerste les Balance die ik ooit volgde was ook van Delerium. Daarnaast zijn hun songteksten ...sja... ze raken me. Ze zijn niet de bijzonderste van de wereld, niet de beste of de mooiste. Treffende korte quotes kun je er niet echt uithalen. Maar voor mij hebben ze "het".

Enige voorbeelden: (deze zijn allemaal uit de balance, op deze muziek sporten ik, en vele anderen).
Let wel; de filmpjes horen er vast niet bij, het gaat om de muziek. Alle muziekjes zijn weer heel verschillend, de intro's zeggen ook niet veel over de rest van het nummer.

Innocente
lyrics

just a dream
lyrics (ik denk dat dit mijn favoriet is)

After All
lyrics (until silence becomes very silently a noise in her mind, dat is een van de zinnen waar ik zo weg van ben)

Terra Firma, Lara's mix

daylight
lyrics (eerste minuut kun je skippen)

Dus zowel mijn naam als mijn avatar vertellen veel over mij denk ik. Dat mijn paarden een belangrijker plaats innemen is helder, maar dat vertelt mijn aanwezigheid op bokt al.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 21:02

Wat leuk dat je dat zo uitlegt eigenlijk Ja
Je hebt zo te lezen echt nagedacht over je avatar en username. Ik heb dat eerste liedje even geluisterd, mooie muziek idd.

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 21:06

Gaaf zeg! Ik had dat toetsenbord eerlijk gezegd ook niet uit je avatar gahaald, maar ik vind het wel mooi om hem in het groot te zien! Lachen

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 21:22

Ik dacht inderdaad ook al dat het een personage was uit body's. Ik ben zelf naar de expeditie geweest en ik vond het echt interessant.
De grote versie is ook leuk want daar zag ik pas echt wat het voorstelde.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 03:04

Zwartwitje schreef:
Je hebt zo te lezen echt nagedacht over je avatar en username.

Eigenlijk is delerium een 2e keus. Ik heb lang op een ander forum gezeten, waar ik het heel erg naar mijn zin had. Op een gegeven moment is daar een grote ruzie geweest (ik kon het absoluut niet hebben dat de administrator pb's van leden las, maar ik ben evenzeer erg fout geweest daar. Ik denk alleen niet dat jullie op dat verhaal zitten te wachten. Ik denk ook niet dat ik het openbaar wil zetten trouwens.)
De naam daar was Nyame, die vond ik nog passender. Nyame was een nummer van een andere groep die ik geweldig vond, en vind; Zenga. (www.zenga.nl) Daarnaast is Nyame een naam uit de afrikaanse mythologie, destijds waren en stapels met links die zeiden dat Nyame een maangod(in) was, waker over de nacht. Ofwel; helemaal geknipt voor mij.
Inmiddels is er geen enkele link meer te vinden die dat zegt, dus de betekenis daarvan is wel verloren gegaan.

Reden voor de naamswijziging is denk ik wel dat ik zelf ook veranderd ben, de grote catfight destijds heeft me de ogen in een boel dingen geopend, en Nyame paste niet meer zo goed bij me. Practisch gezien waren er ook 3 tot 4 mensen die mij niet goed meer met rust konden laten. Op het oude forum heb ik een nieuw wachtwoord aangevraagd en dit laten sturen naar een niet-bestaand mailadres, zodat ik me niet meer kon bedenken. Vandaar dat nyame verleden, verleden tijd is.

Korte tijd heb ik hier op bokt toen nog mijn eigen naam gebruikt, maar vanwege irl-gedoe heb ik een nieuwe account moeten maken hier.

Ofwel; ik zoek wel graag naar verbanden, vind het leuk (en wel nodig) als een naam iets over mij zegt. Toch is het allemaal minder doordacht dat je zou denken Lachen

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 03:18

Als eerste Deli GEFELICITEERD met je verjaardag Haha!

Verder eindelijk weet ik nu wat jou avatar voorstelt. Ik had wel al een vermoeden, maar zeker wist ik het niet. En het PC scherm erachter had ik ook niet herkent Clown

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 03:24

Bedankt Rina,
Jaar 12 van mijn midlifecrisis is nu 2,5 uur oud.

Als je eenmaal weet wat het is is het ook wel zeer makkelijk te herkennen toch?

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 03:29

gefeliciteerd delerium!

ik vind hem geniaal die avatar en de hele plastinatie op zich!