Topics waar iedereen reageert en niemand leest

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: Topics waar iedereen reageert en niemand leest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 00:08

Fenn schreef:
Hoeveel paar schoenen heb je? Ook zo'n topic Nagelbijten / Gniffelen Leuk om te melden dat je 72 paar hebt en het in de computer op een lijst bij houd, maar uhm... Leest iemand dat?

Maar het is voor zover ik weet gewoon toegestaan.

ik lees dat Haha! wat jou niet interesseert kan een andere wel interesseren, dus erger je aan belangrijkere dingen zoals tibet enzo

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 18:04

Chiqa schreef:
Wat ook eenenorm hoog meeuwenflats gehalte heeft inlcusief zin inhoud [HK] Hyves! gaat echt helemaal nergens meer over...

Ik heb dit topic heel lang geleden geopent om er een beetje over te praten, maar ik kom er nu bijna nooit meer omdat iedereen gewoon z'n hyve neerkwakt. En daar heb ik niet heel veel aan Vork

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 18:14

Chrisje92 schreef:
Chiqa schreef:
Wat ook eenenorm hoog meeuwenflats gehalte heeft inlcusief zin inhoud [HK] Hyves! gaat echt helemaal nergens meer over...

Ik heb dit topic heel lang geleden geopent om er een beetje over te praten, maar ik kom er nu bijna nooit meer omdat iedereen gewoon z'n hyve neerkwakt. En daar heb ik niet heel veel aan Vork

Ja precies! Heb je opeens wel veel vrienden, 65 pagina's met neergekwakte hyves. (vind maar eens de tijd om die allemaal toe te voegen, wat heeft het dan voor nut om het neer te zetten als je toch op pagina 34 belandt en je nooit gelezen word?)

Ik kan me niet zozeer ergeren aan de 'hoeveel onderbroeken/dekjes/anky setjes/haarelastiekjes heb jij?' , maar meer aan bijvoorbeeld het topic over tosti's en hoe je er lekker mee kunt variëren. In dat topic word dan tig keer op dezelfde pagina gezegd dat een tosti met ham kaas en ananas verrukelijk is. Wordt er dan niet gelezen maar gewoon een willekeurig antwoord neergekwakt, of vinden mensen het nuttig, zo veel herhaling en zo weinig overzicht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 18:37

Ik dacht ook dat hyves voor échte vrienden was om ze weer op te sporen, maar daar zijn de gedachtes ook verdeeld over.....

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 18:39

Chiqa schreef:
Ik dacht ook dat hyves voor échte vrienden was om ze weer op te sporen, maar daar zijn de gedachtes ook verdeeld over.....

Precies. Je komt ook wel eens mensen tegen met 300, 400 vrienden. Dan heb ik ook zoiets van, ken je ze wel allemaal of wil je gewoon populair overkomen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 18:40

Ik vrees de laatste Annemijn, zonde van zo'n mooi systeem.
Ik werk zelf mn hyves eens per maand door als ik met bepaalde mensen niets heb gooi ik ze dr uit.
Wel balen als je ooit zo'n topic heb gestart op Bokt, kom je hem steeds weer tegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 19:25

Wat denk je van niemand die leest dat er al een topic over is en er een link gegeven wordt en er gewoon door gepost wordt...je weet dat er een slotje komt....

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 19:29

runningkawa schreef:
Wat denk je van niemand die leest dat er al een topic over is en er een link gegeven wordt en er gewoon door gepost wordt...je weet dat er een slotje komt....

Ook zo vervelend inderdaad! Je hebt niet voor niets een stel ogen gekregen, gebruik ze dan ook! Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 19:55

Dus toch het meeuwenflats pricipe? een meeuw kijkt ook niet waar ie zn flats neergooit namelijk Lachen

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 20:12

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 20:36

Ik kan me er niet echt aan ergeren ik heb wel belangrijkere dingen om me druk over te maken. Sterker nog ik reageer wel eens op zulke topic's gewoon voor de lol.
En het laatste waar ik mee bezig ben is mijn berichtenaantal Knipoog dus dat is de reden in ieder geval niet.

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 20:39

Frozenstar schreef:
Ik heb eens een topic geopend met de titel: [MW] Op hoeveel graden douchen jullie?

Ik vond het echt wel grappig om zoiets nou eens te weten.. Tong uitsteken

Is het dan niet handiger om een poll te maken? Lijkt me veel overzichtelijker Ja

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 20:40

Je móet het niet lezen hoor. Lips are sealed Niemand dwingt je, als het je niet interesseert. Tong uitsteken

En nee, ik lees dat soort dingen meestal zelf ook niet. Alleen wat ik leuk vind als bijvoorbeeld, vergelijkmateriaal of iets dergelijks. Knipoog

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 20:42

Annemijn schreef:
Frozenstar schreef:
Ik heb eens een topic geopend met de titel: [MW] Op hoeveel graden douchen jullie?

Ik vond het echt wel grappig om zoiets nou eens te weten.. Tong uitsteken

Is het dan niet handiger om een poll te maken? Lijkt me veel overzichtelijker Ja

Nee want ik wil toch weten wie er dan bijvoorbeeld achter zit Haha! vaak stemmen ze dan alleen Lachen

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 19:44

Zoals het hoeveel-zakgeld-krijg-jij-topic; vind ik ook wel leuk on eens te zien hoeveel mensen van dezelfde leeftijd krijgen. Ik kan me er niet aan ergeren, ik kijk er gewoon niet, wat kan jullie het dan schelen?