Fenn schreef:Hoeveel paar schoenen heb je? Ook zo'n topicLeuk om te melden dat je 72 paar hebt en het in de computer op een lijst bij houd, maar uhm... Leest iemand dat?
Maar het is voor zover ik weet gewoon toegestaan.
ik lees dat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fenn schreef:Hoeveel paar schoenen heb je? Ook zo'n topicLeuk om te melden dat je 72 paar hebt en het in de computer op een lijst bij houd, maar uhm... Leest iemand dat?
Maar het is voor zover ik weet gewoon toegestaan.
Chiqa schreef:Wat ook eenenorm hoog meeuwenflats gehalte heeft inlcusief zin inhoud [HK] Hyves! gaat echt helemaal nergens meer over...
Chrisje92 schreef:Chiqa schreef:Wat ook eenenorm hoog meeuwenflats gehalte heeft inlcusief zin inhoud [HK] Hyves! gaat echt helemaal nergens meer over...
Ik heb dit topic heel lang geleden geopent om er een beetje over te praten, maar ik kom er nu bijna nooit meer omdat iedereen gewoon z'n hyve neerkwakt. En daar heb ik niet heel veel aan
Chiqa schreef:Ik dacht ook dat hyves voor échte vrienden was om ze weer op te sporen, maar daar zijn de gedachtes ook verdeeld over.....
runningkawa schreef:Wat denk je van niemand die leest dat er al een topic over is en er een link gegeven wordt en er gewoon door gepost wordt...je weet dat er een slotje komt....
Frozenstar schreef:Ik heb eens een topic geopend met de titel: [MW] Op hoeveel graden douchen jullie?
Ik vond het echt wel grappig om zoiets nou eens te weten..
Annemijn schreef:Frozenstar schreef:Ik heb eens een topic geopend met de titel: [MW] Op hoeveel graden douchen jullie?
Ik vond het echt wel grappig om zoiets nou eens te weten..
Is het dan niet handiger om een poll te maken? Lijkt me veel overzichtelijker