Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cyntje schreef:Ik heb dat ook heel lang niet doorgehad, pas toen het een keer uitgelegd werd in het BBB ging bij mij het licht aanNou daar ging de verwarring tussen mij en Mireille ook om want ik klik dat nooit aan omdat ik niet wist dat die functie bestond. Maar kreeg dus wel 9 van de 10 keer een weerwoord of een bedankje
SONY schreef:Nou ik vink het vrijwel ALTIJD aan dat ik graag info wil. En geloof me of niet maar nog nooit heb ik enig bericht van een MOD hierover gehad..
Maartje1990 schreef:móet je dan ook weer beantwoorden? (of alleen bij een vraag oid?)
Eline schreef:Het is goed fatsoen van een mod om een reactie terug te geven op het moment dat een gebruiker daarom gevraagd heeft door het vinkje onder het temveld ('Informeer me: Laat het mij weten als de melding behandeld wordt) op 'ja' te zetten. Soms kan iemand dat vergeten, maar als dat gebeurt bij een melding waarvan je graag wil weten wat ermee gebeurd is, mag je altijd een pb sturen.
De antwoorden op de TEMS kan je trouwens teruglezen in je gebruikerspaneel, bij 'Tip een mod', gesloten meldingen.
Maya schreef:Gitta1977, en hij is ook niet in 'Gesloten TEM's te vinden? En anders idd even een pb sturen naar een mod van dat forum?
Cyntje schreef:Ik wist niet eens dat die 'informeer me' functie bestondterwijl ik toch veel TeM
Knap staaltje slecht leeswerk
Kwam er pas achter na PMcontact met Mireille ( fairie )
Eline schreef:De antwoorden op de TEMS kan je trouwens teruglezen in je gebruikerspaneel, bij 'Tip een mod', gesloten meldingen.
Chiqa schreef:Ik krijg altidj een reactie terwijl ik daar ook niet om vraag, net als Sronnie, vraag em af of jullie wel weten hoe het tem systeem werkt?