TeM's behandelen veel extra werk voor mod's? + 2e vraag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cyntje

Re: TeM's behandelen veel extra werk voor mod's? + 2e vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 23:36

Nou daar ging de verwarring tussen mij en Mireille ook om want ik klik dat nooit aan omdat ik niet wist dat die functie bestond. Maar kreeg dus wel 9 van de 10 keer een weerwoord of een bedankje Nagelbijten / Gniffelen

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 23:41

Vind het altijd net alsof de antwoorden gekozen zijn uit verschillende opties, niet echt persoonlijk.. Toch fijn om te weten dat Mod's wel atijd antwoord geven, ook al is iemand anders me voor geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 23:44

Ik moet eerlijk toegeven dat ik daar nooit op let Bloos Ik ben dus zo'n mod die altijd een antwoord geeft... Enige wanneer ik een TEM niet beantwoord, is als ik het bericht erna ga verwijderen (vaak bij berichten sprokkelaars). Want dan heeft het beantwoorden toch geen zin, omdat die TEM niet meer terug te vinden is, als het bericht verwijderd is.

Maar ik probeer altijd wel even een bedankje te geven, uitleg waarom iets zo is, of juist niet. Hele gesprekken kunnen er ook ontstaan via de TEM knop Lachen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 23:45

Kijk en dat vind ik ondanks het niet aanvinken toch erg netjes OK dan!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 23:49

ik tem zeer regelmatig (bijna elke dag wel minimaal 1x hihi Ik krijg ook altijd netjes antwoord. En ben blij te lezen dat de moderators blij zijn met de tems.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 23:51

Ik lees het altijd even terug in het gebruikerspaneel. Meestal is het ook wel heel snel al heb ik nu een tem staan die er al 5 dagen staat.
Zeker een moeilijke. Knipoog

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 02:28

Schei uit zeg, ik heb nu toch iets heel nieuws ondekt Bloos
Schaam me rot haha.
Ik wist helemaal niet dat er in het gebruikerspaneel een tip een mod knoppie zat.(en ik maar denken, waarom krijg ik toch geen reacties terwijl ik toch dat aangevinkt heb. BlonT figuur dat ik ben ROFL )
Heb dus even gespiekt en zie dat ik op mijn tem een vraag heb van een moddie.
Is het nu de bedoeling dat ik in het stukkie eronder een reactie geef?
En dat komt dan weer aan bij de moddie die mij deze vraag stelde of wat?

Ofwel, helpie Haha!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 08:02

Ja, de bedoeling is dat je het beantwoord. Tenzij het al een hele oude is, waarvan je weet dat het toch geen zin meer heeft. Knipoog De reactie van jou komt dan weer terug bij de desbetreffende mods van dat subforum.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-07 09:23

móet je dan ook weer beantwoorden? (of alleen bij een vraag oid?)

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 10:12

Cyntje schreef:
Nou daar ging de verwarring tussen mij en Mireille ook om want ik klik dat nooit aan omdat ik niet wist dat die functie bestond. Maar kreeg dus wel 9 van de 10 keer een weerwoord of een bedankje Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb dat ook heel lang niet doorgehad, pas toen het een keer uitgelegd werd in het BBB ging bij mij het licht aan Clown . En toen ik ging kijken bleken al mijn tem's beantwoord te zijn Ja .

Gitta1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 10:17

En als ik nou een TeM heb gedaan die niet wordt behandeld, terwijl ik wél had aangegeven dat ik daar een reactie op wilde? Inmiddels is het al weer uit mijn lijst met TeM's verdwenen, terwijl de reden van die betreffende TeM best belangrijk was, ik ben er eigenlijk nog steeds pissig over dat daar toen NIKS NADA NOPPES mee gebeurd is... Bloos

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 10:18

Gitta: even een pb sturen naar de forummod(s). Die kan je waarschijnlijk de uitleg dan wel geven Lachen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 12:29

SONY schreef:
Nou ik vink het vrijwel ALTIJD aan dat ik graag info wil. En geloof me of niet maar nog nooit heb ik enig bericht van een MOD hierover gehad..

Bij mij is het juist omgekeerd Knipoog
Ik TeM en vertrouw er op dat de mod in kwestie mijn TeM juist zal afhandelen, ik
heb liever dat hij/zij 10 TeMs netjes afhandeld dan dat hij/zij er maar 5 kan doen en voor de
rest bezig is met berichten terugsturen, bij wijze van spreken Lachen Daarom vraag ik ook nooit
om een bericht terug, al krijg ik dat in 9 v/d 10 gevallen wel, wat heel netjes is natuurlijk Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 12:32

Maartje1990 schreef:
móet je dan ook weer beantwoorden? (of alleen bij een vraag oid?)

Nou, als we een vraag stellen, dan zouden we wel graag een antwoord zien Clown Knipoog Maar bij een gewone sluiting moet dat niet hoor.. maar als je het wilt, dan mag dat ook gerust Ja

Gitta1977, en hij is ook niet in 'Gesloten TEM's te vinden? En anders idd even een pb sturen naar een mod van dat forum? Lachen

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 12:34

ik krijg nooit antw terug als ik getemd heb ik vink altijd dat vakje aan

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 12:40

Mossel, zie het antwoord van Eline op pg. 1

Eline schreef:
Het is goed fatsoen van een mod om een reactie terug te geven op het moment dat een gebruiker daarom gevraagd heeft door het vinkje onder het temveld ('Informeer me: Laat het mij weten als de melding behandeld wordt) op 'ja' te zetten. Soms kan iemand dat vergeten, maar als dat gebeurt bij een melding waarvan je graag wil weten wat ermee gebeurd is, mag je altijd een pb sturen.

De antwoorden op de TEMS kan je trouwens teruglezen in je gebruikerspaneel, bij 'Tip een mod', gesloten meldingen.

Ik ben er altijd zeer blij mee als er actief getemd wordt. Niet alle dingen worden namelijk gezien omdat het forum er simpelweg te groot voor is.
Antwoord geven doe ik wel altijd, vond het zelf als zwarte bokker altijd heel prettig om serieus genomen te worden.

Gitta1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 12:44

Maya schreef:
Gitta1977, en hij is ook niet in 'Gesloten TEM's te vinden? En anders idd even een pb sturen naar een mod van dat forum? Lachen

Daar stond ie eerst wel in, maar hij is inmiddels ook al uit die lijst verdwenen... Zal wel eens een PB sturen.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 12:46

Dan kan ik aan het het Pb-en blijven Nagelbijten / Gniffelen
en ik zie ook nooit in dat rijtje of het verplaats gesloten what ever is maar zal wel aan mij liggen Nagelbijten / Gniffelen

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 13:22

Toevoeging aan bovenstaande: als het gaat om oneliners of de berichten van een relaccount, worden de berichten vaak geheel verwijderd. Dan kun je de TeM's ook niet meer zien.

Ik zou overigens graag hebben dat het vinkje standaard op 'wel geinformeerd' komt te staan. Zonder enige reactie terug is het namelijk ook niet na te gaan wie de TeM heeft gesloten, en kun je dus ook de betreffende mod geen pb'tje sturen, omdat je niet weet wie het is Lachen

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 13:42

Cyntje schreef:
Ik wist niet eens dat die 'informeer me' functie bestond Huilen van het lachen terwijl ik toch veel TeM Bloos
Knap staaltje slecht leeswerk Nagelbijten / Gniffelen
Kwam er pas achter na PMcontact met Mireille ( fairie ) Ja

Ik heb het ook nooit geweten hoor. Haha!
Heb er per ongeluk eens op geklikt ofzo, want stond bovenaan opeens dat er een reactie op een TeM-melding was. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 00:25

Ik krijg altidj een reactie terwijl ik daar ook niet om vraag, net als Sronnie, vraag em af of jullie wel weten hoe het tem systeem werkt?

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 00:33

Eline schreef:
De antwoorden op de TEMS kan je trouwens teruglezen in je gebruikerspaneel, bij 'Tip een mod', gesloten meldingen.

Pling Jeetje! Dat wist ik dus niet... Bloos Thanks, heb net ff een hele serie reacties terug gelezen van t afgelopen jaar! ROFL ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 01:16

Nou wat zei ik? Knipoog

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 09:37

Chiqa schreef:
Ik krijg altidj een reactie terwijl ik daar ook niet om vraag, net als Sronnie, vraag em af of jullie wel weten hoe het tem systeem werkt?

Tot een aantal dagen geleden konden mods niet zien of de user wel of geen reactie wou. Nu heeft Bart dat gefixed en nu zien we dat dus wel Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 10:49

Ik geef zelf altijd antwoord, maar wel via de tem. Die kun je gewoon teruglezen Lachen Ik kijk eigenlijk nooit of dat wel of niet gewenst is Bloos Maar goed, ik neem aan dat niemand er wakker van ligt dat ik 'm bedank voor zijn of haar tem... Clown

Iemand die iets wil weten over de afhandeling staat sowieso vrij me te pb'en. Nou moet ik zeggen dat er over het algemeen bij mij weinig spannends gebeurd, vooral dubbelgeplaatste topics en verplaatsingen - en dan krijg je idd het standaard antwoord van me waar patsur het over heeft Bloos -, maar toch. Ik bijt niet Knipoog

sronnie, om even voor mezelf te praten: ik heb het momenteel onwijs druk op het werk en met mijn studie. Ik heb ook echt compleet geen tijd voor tems etc. Maar ik kom wel af en toe even snel online om bv iets op te zoeken, een pb te lezen, etc etc. Ik probeer normaliter mijn tems met 1 á 2 dagen weg te hebben, maar momenteel lukt me dat gewoon niet. Dus je ziet wel dat in online ben geweest, maar niet dat dat maar 2 minuten waren Knipoog