Profiel blokkeren voor medespelers?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Denise

Re: Profiel blokkeren voor medespelers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 20:51

Precies, ik heb ook een keer de fout gemaakt om m'n hart te luchten. Nooit meer, veel gezeik door gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 21:22

Maar al vertel je niet veel, dan wordt dat wel van de woorden gemaakt die er niet eens over gaan Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 21:42

runningkawa schreef:
Maar al vertel je niet veel, dan wordt dat wel van de woorden gemaakt die er niet eens over gaan Lachen

D'rom gewoon 220 dr op, of zou 380 beter zijn?

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 09:57

runningkawa schreef:

Ja precies dat ken ik ook, maar wij lachen er hier gewoon om.
Die personen vertellen gewoon zelfverzonnen verhaaltjes en lopen daarna zelf tegen de lamp Knipoog Omdat die personen waar tegen dat verteld wordt dan ons opbellen, nou wat die en die weer verzonnen heeft, en dan lachen we er met z'n allen om Tong uitsteken

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 10:05

IK Ken ook iemand die meld zich op de fora's aan waar ik ook ben aangemeld, verder reageert ze niet maar ze is altijd mn profielen aan het bekijken. OOk rijd ze mena als ik door het dorp rijd. IK wil er vaak wat van zeggen maar ze is niet te vertrouwen en laf. Aangezien ik een baby heb ga ik niet in discussie, ik vertrouw haar niet dan.
Maar ach je doet er niks aan. Ik was al bij de politie geweest en zolang ze verder niks doet kunnen ze niks doenmaar het staad gemeld. Af en toe word ik er gek van dat ik niet gewoon naar de supermarkt kan zonder dat ik dr tegenkom. Dan rijd ik met een flinke omweg naar huis dan rijd ze gewoon vrolijk achter me aan.
Het zou idd fijn als je iemand kunt blokeren

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 16:25

Ik kreeg gister een pm van een medebokker dat er iemand mijn avatar gejat had. Direct maar een vriendelijk doch dringent pmetje naar desbetreffende bokker gestuurd met de mededeling dit niet te doen en de avatar te verwijderen omdat dit een eigen product is en niet een van internet afgeplukt geval. En als ze het niet zou doen dat ik dan contact op zou nemen met een mod. Ze heeft inmiddels een andere avatar Lachen
Dus misschien een duidelijk berichtje sturen dat je hier niet van gedient bent?

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-07 22:22

ja maar ze gebruikt men ideeen, en nu hebk er niks staan en zei ze van:
ik doe u niet na, ik wouw da zelf altijd op die manier en u profiel was men voorbeeld.

nu men profiel weg is , verandert hare ook nie

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 20:56

Ik zou het wel een goed idee vinden dat je profiel ook geblokkeerd wordt bij de foei-optie.

Een hyves systeem zou ik niet zo handig vinden. Ik vind het tijdens topics toch interessant om te zien wat voor een profiel er achter sommige poststers zit. Uit een profiel kun je namelijk wel degelijk iets opmaken.