Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
runningkawa schreef:Tommie,
Ja juist je mag niet schelden enzo, prima
Dat zeg ik in een eerder topic ook, toch mag dat als je dat maar slim doet, maar daar mag je dan van TS niks van zeggen want dan trap je naar het beheer?
Schiet mij maar lek als ik het dan niet snap
Een topic voor een beter bokt is trappen naar het beheer...
(en nee je bedoeld dat topic niet en trek het niet naar mezelf, is voor de duidelijkheid voor tommie)
runningkawa schreef:En als je dan denkt dat er een punt van vebetering kan zijn open je een topic op FZ, of deel je daar je mening
Wat is daar mis mee?
Als dan iemand meteen denkt dat iemand die daar een topic opent is aan het schoppen, zegt dat dan niet meer over diegene die dat denkt?
runningkawa schreef:Ik doel hier nu op geen 1 topic.
Gewoon zoals het er staat, als je denkt dat er iets is wat niet fijn verloopt en denkt dat het anders kan open je een topic.
Is toch niet erg en toch ook geen schoppen?
runningkawa schreef:Lees gewoon ff terug Hopla...dan snap je misschien waarom ik het over schoppen heb (ben er niet over begeonnen) zoniet jammer, ga er geen verdere moeite in stoppen...
Als je gewoon alles leest is het echt wel te begrijpen...Maar ik heb vaker het idee dat je niet alles leest...
runningkawa schreef:En als je dan denkt dat er een punt van vebetering kan zijn open je een topic op FZ, of deel je daar je mening
Wat is daar mis mee?
Als dan iemand meteen denkt dat iemand die daar een topic opent is aan het schoppen, zegt dat dan niet meer over diegene die dat denkt?
runningkawa schreef:Dan is naar mijn idee misschien ook wijzer niet te reageren...daar heb je dan de tijd toch eigenlijk ook niet voor dan?
En zo komt er geen verwarring en onduidelijkheid daardoor
runningkawa schreef:Hey schimmelig ben je er ook weer met je slaap smiley...ga toch eens op tijd naar bed
Ondanks het openen van topics ga ik dar ook van uit...alleen denk ik wel dat er wel eens dingen goed bekeken mogen worden
runningkawa schreef:Dan lees je ze toch niet?
Wie dwingt jou?
Misschien wat doen met de openingspost??