hoe kan je een mod worden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: hoe kan je een mod worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 15:01

hopla schreef:
Hebben de mods dan ook persoonlijk contact? Of gaat alles via de mail?
Of hebben ze mods-meetings Haha!

Nou, mods zijn stiekem ook mensen / bokkers, dus soms ontmoeten ze elkaar wel eens... Clown Ja zo heb ik bijvoorbeeld eens een strandritje op Kevin van Apple mogen maken Lovers En ik heb mijn veulentje aan een andere mod (Sylvia) verkocht Clown

Maar om even serieus op je vraag terug te komen. We hebben een stel teamfora, die alleen zichtbaar zijn voor de teamleden. Die zijn onderverdeeld in een moderatorforum per tabblad om het een beetje overzichtelijk te houden. En daar openen we dan topics over ter overleg van een topic op Bokt, of een vraag van een bokker waar een bepaald topic moet, of dat hij een probleem-SA mag aanvragen etc. Daar wordt vooral overlegd over hoe iets afgehandeld moet worden, en kunnen alle mods hun mening geven, en uiteindelijk komen we er dan wel uit Lachen

En soms meeten we inderdaad ook wel eens. Ik ben tot nu toe bij twee Team-meetings geweest Lachen
- Mei 2006, een buitenrit bij de Duykse Hoef : viewtopic.php?f=25&t=599605&hilit=
- April 2007, bowlen en een etentje in Utrecht : viewtopic.php?f=25&t=749511&hilit=

Maar dat staat eigenlijk ook mooi in de Help beschreven : http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_z ... t_eruit.3F (al zie ik nu dat die licht aangepast moet worden Lachen )