Iceage2 schreef:25?
jemig!
gaat niet lukken hoor.
Sorry.
Pff.. 25 is niet zoveel hoor

Maar in ieder geval, misschien is het handig als je de Help even doorleest

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iceage2 schreef:25?
jemig!
gaat niet lukken hoor.
Sorry.
DresslOver schreef:Waarom niet? je hebt er al 7!
Iceage2 schreef:Paarden zijn zulke rare beesten. Ik heb wel eens paarden gezien. Het viel me op dat hun oren soms recht overeind stonden.
DresslOver schreef:Die telden toch ook voor de 25 nuttige posts?
HAW is wel paardenpost, maar die telt in ieder geval niet mee
Nerwen schreef:Iceage2 schreef:Paarden zijn zulke rare beesten. Ik heb wel eens paarden gezien. Het viel me op dat hun oren soms recht overeind stonden.
Ik mag het vast niet zeggen, maar wat doe je dan in godsnaam op een PAARDENforum?
Iceage2 schreef:Bericht 2: er zijn paarde'n meisjes en paarde mannetje's
Medousa schreef:Dit is niet de bedoeling van dit topic.
Ik heb even getemt.
Iceage2 schreef:Medousa schreef:Dit is niet de bedoeling van dit topic.
Ik heb even getemt.
i know... maar 25 ?
Medousa schreef:Dan nog kom je niet aan je 25 berichten.
Die 25 nuttige berichten moeten in paardenfora staan, dus je kan hier wel posten wat je wilt maar dat heeft toch geen nut
En met nuttige worden niet berichten als: Ja mooi paard, bedoeld, maar berichten met inhoud
Nerwen schreef:Volgens mij solliciteer jij naar een UN, OW of ban, Iceage2
Nerwen schreef:Volgens mij solliciteer jij naar een UN, OW of ban, Iceage2
Medousa schreef:Nerwen schreef:Volgens mij solliciteer jij naar een UN, OW of ban, Iceage2
Ik dacht precies hetzelfde.
Het is niet de bedoeling om constant op jezelf te reageren, daarvoor is de edit knop
Medousa schreef:Wat ook al in de bokt-help staat en ik net ook al zei, pas als je 25 nuttige paardenposts hebt, dan pas kan je in het africam topic meeposten.
Medousa schreef:Wat ook al in de bokt-help staat en ik net ook al zei, pas als je 25 nuttige paardenposts hebt, dan pas kan je in het africam topic meeposten.