Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Schimmelig schreef:Ik heb het even geprobeerd, maar geloof dat je dan zo'n 10 minuten per plaatje bezig bent als je de hele achtergrond wil veranderen
katiavl schreef:als ik schimmels voorbeeld zie, denk ik dat het niet eens netjes moet in veel gevallen
Schimmelig schreef:Ik ben niet zo handig met Photoshop, dat is weer duidelijk
Craignethan schreef:
cavaletti schreef:Het probleem is ook dat je op bijv marktplaats direct word verwijderd met je advertentie als je je naam of webshop door je foto hebt. je word dan geacht te betalen voor je advertentie. Dus zetten we vaak de foto´s zonder naam op marktplaats.
Nu is marktplaats aardig beveiligd want je kunt niet zomaar meer de foto´s kopieren en opslaan. Behalve als je een beetje meer verstand hebt van "knutselen" dan kun je de foto´s er afhalen.
De foto van schimmelig lijkt een professionele foto van de fabrikant waardoor mensen eerder denken dat ze die foto wel voor hun eigen zaakje gebruiken kunnen. Bij ons zijn het ook vaak foto´s met halve kinderen, honden, huis of tuin van ons erop. Dit vind ik nog erger.
Craignethan schreef:De foto's van de paardendrogist zijn juist erg gemakkelijk te jatten, hoeft niet eens d.m.v. een printscreen.
Craignethan schreef:De foto's van de paardendrogist zijn juist erg gemakkelijk te jatten, hoeft niet eens d.m.v. een printscreen.