Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicolletje schreef:Ik vind ebay niet zo prettig, als een artikel om zo en zo laat sluit dan ben je 'verplicht' om erbij te gaan zitten, want misschien biedt iemand in de laatste minuut ineens hoger.
nielsd schreef:Een western ea
BartVB schreef:Is het wenselijk dat geïnteresseerden publiekelijk kunnen reageren op de advertentie? Moeten adverteerders hier zelf voor kunnen kiezen? Zelf de discussie kunnen sluiten?
sronnie schreef:BartVB schreef:Is het wenselijk dat geïnteresseerden publiekelijk kunnen reageren op de advertentie? Moeten adverteerders hier zelf voor kunnen kiezen? Zelf de discussie kunnen sluiten?
Publiekelijk reageren lijkt mij zeker een voordeel, zeker wat betreft vragen welke van belang zijn voor andere potentieele kopers
Zelf de advertentie/discussie sluiten heeft als voordeel dat het een hoopt tijd voor mods en (ver)kopers scheelt m.b.t. vragen of het verkocht is en op slot zetten, maar anderzijds is er een behoorlijke kans dat wanneer de discussie over de vraagprijs o.d. de koper niet zint het op slot wordt gegooit en er een nieuwe advertentie wordt geopend.
Charaz schreef:Wat ik graag zou zien:
- Feedback systeem
- Op omgeving kunnen zoeken (net als marktplaats)
- Zadels en hoofdstellen weer apart (net als vroegah)
- Bij paarden en pony's kunnen zoeken op ras, kleur, leeftijd, niveau (ala sporthorses)
- Gebruikers moeten eerst een X aantal berichten hebben geplaatst om te zorgen dat EA ook echt voor bokt gebruikers blijft.
.Citaat:Zoeken op locatie is idd een goeie. Is technisch niet zo heel ingewikkeld maar postcode databases zijn nogal duur (als in duizend euro per jaar). Maar zeker iets waar we naar moeten kijken
LiSSy schreef:ik vind persoonlijk markplaats een stuk overzichtelijker dan Ebay... wel is het dan weer prettig dat je inderdaad een feedback kan geven zodat je weet of de verkopende partij zich netjes aan de regels houdt.
het vervelendste van het huidige EA vind ik dat topics razendsnel wegzakken (vooral op alles voor paarden) en dat er zo veel in 1 topic staat dat het niet meer in de titel te zetten is, dus is het veel minder duidelijk wat er nou precies aangeboden wordt.