Toen WN ITP er nog niet was plaatste ik wel eens WN foto's op HAW.. Ik kreeg alleen maar berichten van 'Ik heb geen verstand van western, maar het ziet er wel goed uit.. Den ik

Ja, daar plaats ik die foto's natuurlijk niet voor.. Ik wil tips, misschien trucs hoe het aan te pakken en die krijg ik op WN ITP wel..
Niet dat ik zoveel foto's plaats, maar toch.. Ik heb liever nuttige antwoorden dan deze halfbakken ik plaats dit om toch een bericht te plaatsen berichten..
Ook wat andere onderwerpen betreft past het gewoon totaal niet op het gewone RT en PP forums..

Ik zit niet te wachten om een galopprobleem op te lossen dmv een hogere dressuuroefening om maar eens heel kort door de bocht te komen.. Maar dan wil ik tips zoals, zit het in de heup of in de schouder, probeer een scherpe draai (soort van rollback), vanuit zijwaarts of dmv de heup naar binnen te zetten..
Ik vind het WN forum hier op bokt gewoon erg leuk, ook het fokkerij gedeelte om maar eens wat te zeggen.
Ik kom er niet vaak, lees veel mee, maar als ik er komt steek ik er telkens weer wat van op.. En hoop dus dat dat zo kan blijven, ik kan me daar meer vinden als op de gewonde dressuur/springen gerichten onderwerpen..