Western foto's? Of gewoon ITP

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re: Western foto's? Of gewoon ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 11:09

Om eens op het onderwerp HAW, ITP terug te komen.
Toen WN ITP er nog niet was plaatste ik wel eens WN foto's op HAW.. Ik kreeg alleen maar berichten van 'Ik heb geen verstand van western, maar het ziet er wel goed uit.. Den ik Nagelbijten / Gniffelen '
Ja, daar plaats ik die foto's natuurlijk niet voor.. Ik wil tips, misschien trucs hoe het aan te pakken en die krijg ik op WN ITP wel..

Niet dat ik zoveel foto's plaats, maar toch.. Ik heb liever nuttige antwoorden dan deze halfbakken ik plaats dit om toch een bericht te plaatsen berichten..

Ook wat andere onderwerpen betreft past het gewoon totaal niet op het gewone RT en PP forums..
Ik zit niet te wachten om een galopprobleem op te lossen dmv een hogere dressuuroefening om maar eens heel kort door de bocht te komen.. Maar dan wil ik tips zoals, zit het in de heup of in de schouder, probeer een scherpe draai (soort van rollback), vanuit zijwaarts of dmv de heup naar binnen te zetten..

Ik vind het WN forum hier op bokt gewoon erg leuk, ook het fokkerij gedeelte om maar eens wat te zeggen.
Ik kom er niet vaak, lees veel mee, maar als ik er komt steek ik er telkens weer wat van op.. En hoop dus dat dat zo kan blijven, ik kan me daar meer vinden als op de gewonde dressuur/springen gerichten onderwerpen.. Lachen

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 11:09

Phoe, wat een gedoe om niks? Er zijn ook zát mensen die alleen nog mar in Huiskamers posten, dus moeten die huiskamers maar een eigen forum maken?

Als westernposter post ook regelmatig buiten wn, ik ben gek op "Bokt" ansich, niet alleen op wn. Ik lees ook veel op alle delen van bokt, maar post er niet altijd.

Zou je ook de mensen die helemaal nooit posten dan maar weg moeten sturen?

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 11:13

Oh... No Cheer Jeddah heeft het al precies zo verwoord als ik het ervaar ...
Scheelt weer 'n stukkie typewerk Clown

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 11:20

No Cheer ik ben ook monddood door Jeddah Scheve mond Nouja, drie gelijkstemmigen..... daarom voel ik me ook zo thuis op Western denk ik Haha!

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 11:34

Ehm...wat Jeddah zegt dus Clown

sammy07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 11:40

Tja wat zal ik zeggen....
Zoals jullie kunnen zien ben ik nog een groentje hier op Bokt.
Ik surf een beetje rond door heel Bokt maar omdat ik zelf western rijd ga ik dus naar WN.
Wel raar om dingen te lezen als: kliekjes en zaken als trouwfoto's......
Waar hebben we het nu over??!!!
Doen wij niet allemaal hetzelfde? Zijn wij allemaal niet bezig met paarden?
Als je een vraag hebt kun je die stellen.
Wil je lekker leesvoer hebben: zat te lezen op Bokt.
Wil je lekker slap kletsen: zoek een gezellige huiskamer en hoppekee.
Maar ga niet beginnen over : westernrijders willen of zijn appart.
Beetje jammer. Afbeelding

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 11:43

Ja...........ik sluit mij ook compleet aan bij Jeddah, No Cheer , precies zo ervaar ik als westernpaardhouder bokt ook! Ik ben een merendeel huiskamer-muts waar ik zo af en toe eens een postje neerplant en verder lees ik verschrikkelijk veel op Bokt. Bokt is erg veelzijdig en daardoor ook erg leuk, Tong uitsteken ! Ik zal niet snel reageren in bijv. rijtechnische of lichaamsbouw discussies of wat dan ook, ik wil nog wel eens mijn ervaring opschrijven als het over een bepaald onderwerp gaat waar ik dus persoonlijke ervaring in heb, ongeacht of het over een ijslander, NRPS-er of een ander dier/bedrijf/auto gaat, Haha! .
Laatst bijgewerkt door FlyingHigh op 04-11-07 11:46, in het totaal 1 keer bewerkt

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 11:44

thanks jeddah en sammy..
en wn is vanaf het begin van bokt al een apart onderdeel van bokt, juits omdat daar vraag naar was ook toen het nog een klein forum was
dus please stop met zeuren, op western vind je juist nog erg veel van de oude garde!!!

jwbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 12:00

Ik lees vooral mee in het western gedeelte en af en toe eens in de commerciele fora en wat algemene fora en zo hier en daar zal ik wel eens iets posten (ik ben meer een meelezer).

Je zal me nooit vinden in rassenpraat, NH of zaken die over dressuur, springen etc gaan. Waarom hier ben ik niet echt in geintresseerd en ik zou niet eens weten wat ik daar zou moeten posten en bij NH bv. omdat het altijd ruzie wordt als het om 1 bepaalde persoon gaat.

Conclusie van mij mag het zo blijven.

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 12:34

Ik vind het prima , zoals het is! Ja
Zo vind en herken ik snel de WN-foto's die ik graag zie en andersom, als ik een WN-foto-topic maak, zien de mensen , waarvan ik wil dat ze het zien, ook.
Soms surf ik wat verder over BOKT, want dat is er zo leuk aan dat je verder mag kijken , maar ook dat je overzichtelijk je interresse/ "cluppie" terug vind.
Voor de niet-WN-ers is dit net zo handig, dat ze makkelijk bij het westerngedeelte een kijkje kunnen nemen.
Puur voor de overzichtelijkheid is dit dus prima en een goede verbetering, sinds BOKT vernieuwt is.

ja, en dat gezever over het trouwtopic en of een paard "@work" is ,of niet, vind ik beetje muggeziften! (maw gaat nergens over)

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 12:51

Ik vind WN helemaal niet een apart gedeelte. Ik lees er veel bij omdat western an sich mijn interesse heeft (ben van oorsprong een 'Engelse' ruiter Clown ). En als dat nodig mocht zijn, open ik er gewoon een topic. Ik voel geen drempel door 'kliekjes-vorming' in ieder geval. Een apart ITP bij de subfora vind ik sowieso wel handig, ongeacht of dat nu om WN, END of Whatever gaat.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 16:29

Ik ben ook een westernruiter.
Alleen zul je van mij weinig of niets terugvinden op WN omdat ik niet tussen de "vaste" mensen hoor en me daar niet gauw tussen zal mengen. Dat doe ik dan wel weer op een speciaal westernforum, waar ik me wel één van de groep voel.
Maar ik lees wel alles mee, omdat mijn interesse daar nou eenmaal ligt en ik te weinig tijd heb om alles te gaan uitpluizen naar westernposts.

Ik vind het ook leuk om even lekker naar alleen westernfoto's te kijken, op WN staan die allemaal fijn bij elkaar, scheelt een hoop tijd Haha!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 09:49

Hier nog een western ruiter.....
ik ga alle western gedeeltes dagelijks door en post daar zelf relatief weinig...

Meer nog zit ik op de Informatieve delen : Medisch, Transport,Omgang etc etc.
Ik ga dus ook gewoon heel bokt over hoor...