Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Tja, als ik het idee zou hebben dat bepaalde mensen het op mij gemunt zouden hebben, zou ik dat melden bij een moddie en me er verder niet druk over maken. Als hun berichten tegen de boktregels zijn, worden ze daarvoor vanzelf wel 'bestraft'. En soms lijkt het misschien alsof het modteam er niets mee doet, maar wij weten niet wat er achter de schermen besproken wordt. Vroeger of later vallen zulke mensen vanzelf door de mand.
deschels schreef:het is ook wel een beetje raar maar het is wel ongeveer hetzelfde dat je tegen een politie agent zegt : "jij bent een eikel"...dan beledig je een ambternaar in functie
Maar zeg je: "alle politieagenten zijn eikels" dan is het in het algemeen en vrijheid van menings uiting en dat mag weer wel ook al bedoel je eigenlijk die ene agent die voor je neus staat...
dit komt dus op hetzelfde neer?? raar maarja...
runningkawa schreef:En dat denk ik dus anders....want het kan maar steeds door blijven gaan.
Ik blijf ook bokken, ze zoeken het maar uit, maar je leest hier dus al een reactie van iemand die zegt, ik reageer maar niet meer...
Dat is toch niet de bedoeling omdat het uitschelden maar door kan blijven gaan omdat het dan binnen regeltjes is?
ook al vind ik het duidelijk onder regel 1 vallen...
Ann schreef:Waarom uit de weg gaan? Ik laat me niet in een Bokt-hoekje drukken, als ik ergens op wil reageren doe ik dat gewoon, ongeacht wie er al gepost heeft? Ik maak me alleen niet druk om hen.
hopla schreef:Ach welnee PharaGirlke,
De mods zijn er heus niet om jou te pesten met OW's
Natuurlijk is de ene mod de andere niet maar het zijn wel vaak dezelfde bokkers die een OW aan hun broek krijgen. Dat zegt genoeg over die bewuste bokker.
En natuurlijk kan een mod soms onterecht een OW uitdelen maar niet iedere keer.
Ann schreef:Mods zijn ook maar mensen.En als je er met hen niet uitkomt, zijn er Hoofdmod's om je hart te luchten over zaken waar je het niet mee eens bent. En kom je er daarmee niet uit, stuur je een Bemiddelaar op hen af.
![]()
Zelfreflectie is overigens ook nooit verkeerd, in zijn algemeenheid bedoelt!
pharagirlke schreef:mods zijn mensen die het goede voorbeeld moeten gevenen zelf beginnen schelden vind ik niet echt een goed voorbeeld.