Algemene vraag over mensen beschuldigen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ann

Re: Algemene vraag over mensen beschuldigen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:33

Tja, als ik het idee zou hebben dat bepaalde mensen het op mij gemunt hebben, zou ik dat melden bij een moddie en me er verder niet druk over maken. Als hun berichten tegen de boktregels zijn, worden ze daarvoor vanzelf wel 'bestraft'. En soms lijkt het misschien alsof het modteam er niets mee doet, maar wij weten niet wat er achter de schermen besproken wordt. Vroeger of later vallen zulke mensen vanzelf door de mand. Lachen
Laatst bijgewerkt door Ann op 25-10-07 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:35

Ann schreef:
Tja, als ik het idee zou hebben dat bepaalde mensen het op mij gemunt zouden hebben, zou ik dat melden bij een moddie en me er verder niet druk over maken. Als hun berichten tegen de boktregels zijn, worden ze daarvoor vanzelf wel 'bestraft'. En soms lijkt het misschien alsof het modteam er niets mee doet, maar wij weten niet wat er achter de schermen besproken wordt. Vroeger of later vallen zulke mensen vanzelf door de mand. Lachen

Datis het hem net. Het topic word op slot gegooit en daarmee is voor hen de kous af Knipoog Dus het volgende topic gebeurt dat rustig weer waardoor er nooit echt een normaal discussietopic over komt. En dat ligt niet aan het onderwerp maar aan het feit dat de mods er bitter weinig aan doen dat dit gebeurt. Behalve dan natuurlijk het op slot gooien en een maand dat onderwerp mijden zodat de 'gemoederen wat bedaard' zijn. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:43

Precies zoals Phara het omschrijft gaat het dan...vandaar maar eens een topic Lachen

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:45

Users die stelselmatig lopen te zieken, ook al is dat net binnen de boktregels, vallen heus wel op en ontlopen hun 'straf' echt niet, denk ik. Als zo'n persoon mij als 'slachtoffer' kiest, klaar toch? Ik zit er niet mee, het zegt alleen maar iets over degene. Maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat zo voelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:47

En dat denk ik dus anders....want het kan maar steeds door blijven gaan.

Ik blijf ook bokken, ze zoeken het maar uit, maar je leest hier dus al een reactie van iemand die zegt, ik reageer maar niet meer...
Dat is toch niet de bedoeling omdat het uitschelden maar door kan blijven gaan omdat het dan binnen regeltjes is?
ook al vind ik het duidelijk onder regel 1 vallen...

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:47

deschels schreef:
het is ook wel een beetje raar maar het is wel ongeveer hetzelfde dat je tegen een politie agent zegt : "jij bent een eikel"...dan beledig je een ambternaar in functie
Maar zeg je: "alle politieagenten zijn eikels" dan is het in het algemeen en vrijheid van menings uiting en dat mag weer wel ook al bedoel je eigenlijk die ene agent die voor je neus staat...
dit komt dus op hetzelfde neer?? raar maarja...

Je mag ook zeggen ik vin djou een eikel, is ook vrijheid van meningsuiting.
Je mag inderdaad niet zeggen jij bent een eikel.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:48

Maar waarom zou je je boktplezier door zo'n persoon laten verpesten? Dat zijn ze niet waard. Lachen Je hebt hen het meest ermee door te laten zien dat hun berichten geen vat op je hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:50

Daarom post ik ook stug door Tong uitsteken

Maar dat kan niet iedereen. En het is toch te gek voor woorden dat het door kan blijven gaan....maanden...elk topic opnieuw

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:50

Ik ben het met Ann eens.
Je zal altijd wel ergens in een bepaald topic tegen ander denkende aanlopen.
Maar dat hoeft toch geen reden te zijn om helemaal niet meer op Bokt te posten?
Het forum is groot zat.
Gewoon die bokkers die het dan op jou gemunt hebben uit de weg gaan en er niet op reageren.

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:53

Ik heb zelf ook al eens gehad dat er een enorme discussie gaande was.
Toen heb ik besloten om er maar niet meer op te reageren en dan wordt er gezegd dat je een laffaard bent omdat je weg zou lopen. Clown
Ik ga een discussie normaal niet uit de weg maar ik ga geen mensen bekeren.
ieder zijn mening. ik heb de mijne en de andere zijn eigen mening.
Dus wat moet er dan nog meer gezegd worden. Dan is het tijd om niet meer te reageren.

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:53

runningkawa schreef:
En dat denk ik dus anders....want het kan maar steeds door blijven gaan.

Ik blijf ook bokken, ze zoeken het maar uit, maar je leest hier dus al een reactie van iemand die zegt, ik reageer maar niet meer...
Dat is toch niet de bedoeling omdat het uitschelden maar door kan blijven gaan omdat het dan binnen regeltjes is?
ook al vind ik het duidelijk onder regel 1 vallen...

Laat ik wel even rechtzetten dat ik hier ook geen minuut van wakker lig, hoor... Maar heb gewoon geen zin en tijd om mijn energie te steken in een doelloze discussie op dat gebied... Ik heb momenteel even andere dingen aan mijn hoofd dan dat.

Verder heb ik het gewoon harstikke druk en dat zegt imo genoeg.. mensen moeten hier zelf hun conclusies maar uittrekken en mogen daar ook best een mening over hebben, no problem for me... Clown

Maar om me daar druk over te maken en iedere keer mezelf te gaan verdedigen, nee, dat zie ik niet zo zitten, vandaar ook geen posten meer van mijn kant uit in dat topic.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:54

Waarom uit de weg gaan? Ik laat me niet in een Bokt-hoekje drukken, als ik ergens op wil reageren doe ik dat gewoon, ongeacht wie er al gepost heeft? Ik maak me alleen niet druk om hen. Clown

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:55

ik zie ook altijd in topics als dr een banketstaaf reageerd beginnen ze allemaal... als dr een heel leuk en positief reageerd word is dr vaak geen probleem ik vraag altijd meteen of ze mn topic willen sluiten dat scheeld een hoop gezeur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:56

Ik vind een slotje jammer...omdat er mensen zijn die niet gewoon op een normale manier kunnen zeggen dat ze het ergens niet mee eens zijn?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:57

@jacqii.
*Grinnik* zo werkt het helaas niet met slotjes. Clown
Je krijgt een reactie op wat je zelf gepost hebt, soms is dat niet wat men wil lezen, so be it. Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:58

Ann schreef:
Waarom uit de weg gaan? Ik laat me niet in een Bokt-hoekje drukken, als ik ergens op wil reageren doe ik dat gewoon, ongeacht wie er al gepost heeft? Ik maak me alleen niet druk om hen. Clown

imo bestaat bokt enkel uit hoeken. Nagelbijten / Gniffelen dus is het vrij moeilijk om daar nooit een keer ingedrukt te worden. Dan kan je van je af slaan en een UN krijgen of je kan je laten doen en een arm schaap zijn. Zo is het tegenwoordig op bokt.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:59

Tja, ik zie Bokt heel anders, meer als een 'ontmoetingsplaats' van allerlei soorten mensen, met allerlei meningen over allerlei onderwerpen. En 'huppel' overal tussendoor. Haha! Knipoog

Edit:de strekking van mijn bericht is dat iets je alleen kan raken als jij je zelf daarvoor openstelt.
Wat natuurlijk geen vrijbrief is voor alle 'kloothommels' hier.
Laatst bijgewerkt door Ann op 25-10-07 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 14:01

Ach welnee PharaGirlke,
De mods zijn er heus niet om jou te pesten met OW's
Natuurlijk is de ene mod de andere niet maar het zijn wel vaak dezelfde bokkers die een OW aan hun broek krijgen. Dat zegt genoeg over die bewuste bokker.
En natuurlijk kan een mod soms onterecht een OW uitdelen maar niet iedere keer.

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 14:02

maar als er een slotje op zit kunnen ze niet meer reageren zodat ik dr geen last van heb en pb sturen doen ze eigelijk bijna niet meer dan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 14:02

Zo zie ik bokt ook Ja
En ben zeker niet vies van een discussie, integendeel.
Maar mensen uit maken voor oplichters, naief, dom enz, enz, dat hoeft toch omdat als argument aan te halen?
Zeker omdat je weet dat ze wijzen naar personen...het is niet algemeen bedoeld...totaal niet zelfs

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 14:09

hopla schreef:
Ach welnee PharaGirlke,
De mods zijn er heus niet om jou te pesten met OW's
Natuurlijk is de ene mod de andere niet maar het zijn wel vaak dezelfde bokkers die een OW aan hun broek krijgen. Dat zegt genoeg over die bewuste bokker.
En natuurlijk kan een mod soms onterecht een OW uitdelen maar niet iedere keer.

het is dat pb's niet openbaar gemaakt mogen worden. Anders heb ik nog wel een paar staaltjes van bepaalde mods Knipoog Ik had het overigens over un's, niet ow's.

En dan heb ik nog maar mijn mondje gehouden over hun reactie als je uitleg vraagt over een bepaalde beslissing.

Overigens heb ik nog geen OW achter mijn naam staan dus dan heb ik sowieso et recht niet om daarover te oordelen, of dat al dan niet terecht is Knipoog

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 14:13

Mods zijn ook maar mensen. Clown En als je er met hen niet uitkomt, zijn er Hoofdmod's om je hart te luchten over zaken waar je het niet mee eens bent. En kom je er daarmee niet uit, stuur je een Bemiddelaar op hen af. Duivel Knipoog

Zelfreflectie is overigens ook nooit verkeerd, in zijn algemeenheid bedoelt!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 14:17

Ann schreef:
Mods zijn ook maar mensen. Clown En als je er met hen niet uitkomt, zijn er Hoofdmod's om je hart te luchten over zaken waar je het niet mee eens bent. En kom je er daarmee niet uit, stuur je een Bemiddelaar op hen af. Duivel Knipoog

Zelfreflectie is overigens ook nooit verkeerd, in zijn algemeenheid bedoelt!

mods zijn mensen die het goede voorbeeld moeten geven Knipoog en zelf beginnen schelden vind ik niet echt een goed voorbeeld. Knipoog

haffilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 14:24

Tja, Ik ben het er mee eens hoor! Ik had ook een tijdje geleden een topic geopent omdat ik een meisje van 8 jaar ofzo paardrijles wilde geven (daar alsjeblieft niet over doorzeuren , het was uiteindelijk niet meer nodig want gelukkig was er toch een manege die haar les kon geven) En iedereen blijf me maar afzeiken dat ik dat nooit zou kunnen en dit en dat(hebben jullie mij ooit irl gesproken of gezien?). En ik zei al :
Dat is mijn vraag toch helemaal niet enzo. Mensen die het wel leuk voor me vonden enzo durfden zelfs niet in het topic te reageren en sturen dus een pm. Jeetje mineetje! En het topic mocht niet gesloten worden op mijn verzoek (ik weet ook niet wat de regeling daarvoor is) maar ik werd daar gewoon afgezeken en na een tijdje werd ik dus ook boos enzo en dan krijg ik reacties van : Ja.. Moet je eens kijken hoe je nu doet! Ben benieuwd hoe jij dan tegen dat meisje gaat doen als je alles neit meteen goed doet. En dan zakt mijn broek toch echt even af.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 14:25

pharagirlke schreef:
mods zijn mensen die het goede voorbeeld moeten geven Knipoog en zelf beginnen schelden vind ik niet echt een goed voorbeeld. Knipoog

Tja, ik kan daar niet over oordelen, ben er niet bijgeweest.
Maar persoonlijke heb ik liever een 'menselijke' mod waarmee je in discussie kunt gaan, dan een Bot die automatisch de Boktregels uitvoert. Clown Knipoog