Uppojono schreef:Dad vint ik besd een goet idee..
ick nied, vin da oferbotig, ic hep dad helumal nie notich

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Uppojono schreef:Dad vint ik besd een goet idee..
Maartje1990 schreef:Volgens mij zou het voor jou geen kwaad kunnen.Bah ik vind dat gewoon luiheid. Je moet maar gewoon fatsoendelijk leren spellen kom nou zeg! Kunnen we net zo goed niet meer naar school gaan, waarom zouden we? We hebben toch allemaal apperaten die dat voor ons doen?
xKatleentjex schreef:Fervente, en gaat is bij mijn weten gewoon gaat (hij gaat).
Katja schreef:Maartje1990 schreef:Volgens mij zou het voor jou geen kwaad kunnen.Bah ik vind dat gewoon luiheid. Je moet maar gewoon fatsoendelijk leren spellen kom nou zeg! Kunnen we net zo goed niet meer naar school gaan, waarom zouden we? We hebben toch allemaal apperaten die dat voor ons doen?
Maartje1990 schreef:Bah ik vind dat gewoon luiheid. Je moet maar gewoon fatsoendelijk leren spellen kom nou zeg! Kunnen we net zo goed niet meer naar school gaan, waarom zouden we? We hebben toch allemaal apperaten die dat voor ons doen?
BarbaLala schreef:Ik heb helaas geen firefox!
Maar zit op de pabo, dus mn spelling MOET wel goed zijn
Born2BCrazy schreef:Ik heb m ook, maar nog nooit gebruikt![]()
Ben wel een vervente FF gebruiker..
*gaat nu eens even die button testen*
Nou het woord 'vervente' en 'gaat' streept ie aan..maar dat ik nou goede alternatieven krijg aangeboden..ho maar