Veel nieuwe mods zijn voor mij totaal onbekenden, maar op de meeste forums zie je vaak dezelfde bokkers posten, maar hebben die geen behoefte aan mod zijn? Wie vraagt ze dan? Het modteam?
Misschien in het vervolg een pol laten maken of men op een selecteerde groep mensen wil stemmen, zoals een verkiezing eigenlijk echt gaat. Dan wil ik wel eens zien hoeveel mensen daadwerkelijk gaan stemmen. Als in de vorige stemlijst er 10 bokkers meer dan 10 keer gekozen zijn, val ik toch wel achterover van het overweldigend stemsucces en populariteit van die bokker om mod te kunnen gaan worden.
Misschien leuk als er ook een vragenlijstje bij zit hoe die verkiesbare moddies over bepaalde boktzaken denkt of hoe ze in het leven staan.
Misschien dat ik dan ook de moeite neem om te stemmen op bokkers voor een modcarriere.
Van te voren is toch al in te schatten hoeveel tijd de nognietmoddies op bokt kunnen verdoen ahv hun berichten? Ik zit s'avonds zelden op bokt heb ik helemaal geen zin in, maar tijd heb ik daar wel voor en overdag is er vaak weinig te beleven, kortom ik zal mijn tijd daar dus niet voor willen geven en wellicht is dat beter in te schatten als modteam als iemand zich aanmeldt. Maar ach roulatie is ook wel leuk voor al diegenen die staan te trappelen en komen hierdoor weer sneller aan de beurt.