Relatie-drama's overheersen LZP!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bluem

Re: Relatie-drama's overheersen LZP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 20:18

Mij valt het ook op, mij er aan storen? Niet echt. Wellicht wordt het wel een heel stuk overzichtelijker als daar een apart gedeelte voor komt?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 20:20

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 22:23

Een half jaar geleden was er ook nog een topic Knipoog viewtopic.php?f=25&t=776558&hilit=LZP

De mening van het moderatorteam is sinds die tijd nog niet veranderd:

Karl66 schreef:
Er is op Bokt gekozen om naast het paardengedeelte een algemeen gedeelte te hebben waar Bokkers over andere dingen dan paarden kunnen praten. Door de regel dat men eerst 25 zinnige paardenberichten moet hebben, proberen we ervoor te zorgen dat dat algemene gedeelte zijn doel niet voorbijschiet en en een extra gedeelte voor paardenmensen is.

Eén van die algemene fora is leven zonder paarden. Relaties zijn hoe je het wendt of keert nou eenmaal een belangrijk onderdeel van dat leven zonder paarden, dus kom je regelmatig topics over dat onderwerp tegen. Een centraal topic hierover heeft weinig zin, omdat veel situties niet met elkaar te vergelijken zijn. Dat is nog los van het feit dat zo'n centraal topic moeilijk te modereren valt, waardoor het ons veel extra werk op gaat leveren, zonder dat daar in onze ogen voldoende toegevoegde waarde tegenover staat.

We hebben besloten dat er ook geen extra subforum voor zal komen. Ons doel is nog steeds om een paardenforum te zijn waar de gebruikers ook over andere dingen kunnen praten, maar wat ons betreft zijn de paardgerelateerde fora nog steeds het belangrijkste. Relaties past wat ons betreft prima binnen het forum LZP en daarom hoeft er wat ons betreft geen extra forum op algemeen aangemaakt te worden.

De eindconclusie is dus dat je de relatietopics nog steeds op LZP zal aantreffen en dat je ze gewoon over kan slaan als je daar niet in geïnteresseerd bent.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 22:58

pffff ik erger me meer aan dit soort topic, dit is alweer het zóveelste in korte tijd,
mensen scroll gewoon verder als je het niet wilt lezen.
Als we echt voor élk onderwerp een centraal topic moeten openen
kunnen we bokt net zo goed opdoeken..

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 00:41

Ik moet zeggen dat ik het wel mee vind vallen als je nu kijkt zijn er 5 topics over relatieproblemen om de eerste pagina, van de ongeveer 50 topics, dat is ongeveer 10%, dat valt nog best mee, als het nou d e helft of meer was.
Verder vind ik LZP hier een geschikt forum voor, als mensen dat nou kwijt willen, blijkbaar zijn er genoeg mensen die hier steun uit putten. Daarom lijkt een centraal topic me niets, het is voor die mensen vaak een een probleem wat centraal in hun leven staat, en in een algemeen topic gaat met er maar kort op in.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 10:11

Ik ben inderdaad degene die dit een jaar geleden al heeft aangekaart.

Persoonlijk denk ik nog dat er best een apart plekje voor mag komen. Niet alleen op LZP, maar ook JH en een beetje HK staan redelijk vol met liefde-relaties-seks topics.

Maar zoals Karl al zegt blijft de mening van het team onveranderd Lachen

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 16:12

Er zijn waarschijnlijk een boel bokkers die er wel behoefte aan hebben. Alleen zullen die geen ´Ik heb wel behoefte aan overheersende relatie-drama´s op LZP´ starten Knipoog

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 16:15

Nou en! Jemig waar je je al niet druk over kan maken! Op Bokt hoef je niet alleen over paarden te praten. Als iemand zich niet goed voelt in een relatie en die heeft behoefte aan wat ''steun'' dan mag je toch je ei kwijt?? Sorry hoor, maar ik vind het zo'n flauwekul dat hier een topic over aangemaakt moet worden. Dan negeer je zo'n relatietopic toch gewoon? Je bent niet verplicht om het te lezen! Sigaar

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 16:30

Nu komen we in een vicieuze cirkel Lachen

De gene die zich níet aan de relatietopic´s stoort, verwijt de ander die over de relatietopics begint dat als die zich eraan stoort dat ie het topic dan gewoon links moet laten liggen, omdat diegene zich stoort aan het topic op Forumzaken Clown

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 16:33

Marjolein_18 schreef:
Nou en! Jemig waar je je al niet druk over kan maken! Op Bokt hoef je niet alleen over paarden te praten. Als iemand zich niet goed voelt in een relatie en die heeft behoefte aan wat ''steun'' dan mag je toch je ei kwijt?? Sorry hoor, maar ik vind het zo'n flauwekul dat hier een topic over aangemaakt moet worden. Dan negeer je zo'n relatietopic toch gewoon? Je bent niet verplicht om het te lezen! Sigaar

Nounou, een beetje normaler kan ook wel hoor. Ik heb het volgens mij ook vrij netjes verwoord, dus ik neem aan dat het in dit topic ook gewoon normaal kan blíjven.

Bedankt Karl, voor je reactie, ik begrijp 'm (al ben ik het er niet mee eens, haha, maar dat veranderd waarschijnlijk niks Tong uitsteken )

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 01:40

Myukii, er is een half jaar geleden echt goed door ons over nagedacht en we hebben de verschillende voors en tegens van een centraal topic, een subtopic of de huidige situatie tegen elkaar afgewogen. We waren het er op dat moment behoorlijk unaniem over eens dat de huidige situatie de beste oplossing is. Ik heb op dit moment niet het gevoel dat er zoveel veranderd is dat het nuttig is om achter de schermen een nieuwe discussie hierover op te starten. Het lijkt me ook niet verstandig om elk half jaar andere, minstens zo belangrijke, discussies onder te laten sneeuwen door deze discussie.

Dat wil niet zeggen dat het nu nooit meer veranderd mag worden, maar dat betekent wel dat of het beleid mbt subfora veranderd moet zijn, of dat de situatie op LZP duidelijk veranderd moet zijn. En dat is nu niet het geval.