op slot gegooide topics verwijderen?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

meggiemeg

Re: op slot gegooide topics verwijderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 08:59

Karl66 schreef:
Ik begrijp het probleem niet helemaal. Gesloten topics verdwijnen naar de onderkant van de pagina en zakken daarna heel snel weg. Ik zie dus ook niet helemaal hoe ze iemand in de weg kunnen zitten.
Ook in dubbeltopics die gesloten zijn kan soms een interessante reactie staan, die niet in het andere topic staat. Door die topics, gesloten, te laten staan zijn die reacties terug te vinden. Ik vraag me dus af wat de meerwaarde van verwijderen is.

Hoe kan het dan dat bijvoorbeeld bij Horses at Work al vanaf vorig jaar juni daar een topic staat (Handelspaarden) wat op slot is en niet naar beneden verdwijnt?

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 09:28

Karl66 schreef:
Ik begrijp het probleem niet helemaal. Gesloten topics verdwijnen naar de onderkant van de pagina en zakken daarna heel snel weg. Ik zie dus ook niet helemaal hoe ze iemand in de weg kunnen zitten.
Ook in dubbeltopics die gesloten zijn kan soms een interessante reactie staan, die niet in het andere topic staat. Door die topics, gesloten, te laten staan zijn die reacties terug te vinden. Ik vraag me dus af wat de meerwaarde van verwijderen is.

Het probleem, of lastige is, dat als je opzoek gaat naar nieuwe berichten het regelmatig voorkomt dat je ik weet niet hoeveel opslot gegooide topics tegenkomt.
Dat was dus vorige week bij ON. Er stonden toen maar 6 topics die open waren, de rest stond op slot. Dat is niet prettig lezen, laat staan zoeken naar topic die wel open is. Daar ik vaak toch wel wil reageren.

Dan kom je op punt 2, bij de oudere topics. Daar kan indd best wel nuttige info in staan. Maar ik heb het zelf dus een keer bij de hand gehad dat ik reageerde op een oud topic, daar die op dat moment relevant voor mij was, en mijn vraag/probleem niet beantwoord was, en na het plaatsten van een nieuw bericht erin (met waarschuwing dat ie al ouder dan 2 weken was) werd deze pardoes op slot gegooid.
Vervolgens opende ik een nieuw topic, en die werd op slot gegooid daar er al een topic liep.
Ja inderdaad, hetzelfde topic waar ik eerder in had gerageerd en op slot was gegooid.
Ik kon geen kant meer op.

Als nieuwere bokker ben je verplicht eerst alle topics door te lezen, maar je bent ook verplicht topics door te lezen die niets te maken hebben betreft het onderwerp waar je info over wilt. Dit in verband met de zoekfunctie die ook de zoekwoorden binnen een topic weergeven.
Dit is zowat een weektaak.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 09:32

meggiemeg schreef:
Karl66 schreef:

Hoe kan het dan dat bijvoorbeeld bij Horses at Work al vanaf vorig jaar juni daar een topic staat (Handelspaarden) wat op slot is en niet naar beneden verdwijnt?

Dat komt doordat het topic 'Handelspaarden' een gesloten sticky is met een bepaalde mededeling (een regel voor het plaatsen van foto's van handelspaarden, geplaatst door een moderator). Het zou nutteloos zijn om dergelijke info te laten wegzakken, omdat het een belangrijke regel op HAW betreft die vroeger en nu nageleefd moest worden/nageleefd wordt.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 09:35

Op ON blijven de gesloten topics er ook tussenin staan?
Waar ik ook geen last van heb. Clown

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 09:41

Ann schreef:
Op ON blijven de gesloten topics er ook tussenin staan?
Waar ik ook geen last van heb. Clown

Jazeker,

Heb net geteld, er staan nu 20 op slot gegooide topics alleen al op de 1ste pagina.
Dat is echt niet prettig nieuws lezen.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 09:47

Hoe dat in elkaar zit op ON, weet ik niet. Maar ik ging nu even gewoon in op de vraag waarom dat ene topic op HAW bleef staan Knipoog

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 23:27

Wat dat betreft is nieuws een uitzondering. Topics staan daar op volgorde van plaatsing en niet op volgorde van laatste reactie. Hier is voor gekozen om te zorgen dat het meest actuele nieuws bovenaan staat.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 08:14

Aha, dat is duidelijk & begrijpelijk. Lachen