mm..... niet zo mooi als het vorige (ehh.. eerder lelijk zegmaar), wel fijn dat er meer nieuwsitems te zien zijn... even wennen en kijken wat ik er volgende week van vind, al zie ik het niet heel positief in
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Marr schreef:Nou ik weet al wat ik nu ga doen..
eerst ene andere startpagina instelen, om zo op internet binnen te komen, nee bedankt.
Dit kunnen ze toch ook makkelijk in een link doen, er zijn volgens mij zat bokkers die het meeste nieuws niks boeien.
De oude was veel leuker.
KsVrPy schreef:Ik had hem nog nog niet gezien.
Ik vind hem stom en helemaal niet overzichtelijk.De oude was veel leuker.
Maarja... Als dit beter is voor Bokt.
x_Marr schreef:De tabbladen bestaan niet uit 1 hele grote pagina

en het viel ook inderdaad op dat sommige berichten gewoon over het hoofd werden gezien omdat het soms zo snel gaat. 10 nieuwsberichten per dag is nu heel gewoon, maar met de oude voorpagina was dat gewoon niet meer op 1 pagina te redden.

x_Marr schreef:KsVrPy schreef:Ik had hem nog nog niet gezien.
Ik vind hem stom en helemaal niet overzichtelijk.De oude was veel leuker.
Maarja... Als dit beter is voor Bokt.
Volgens mij is het alleen beter voor bokkers die wel het nieuws willen lezen maar dan niet even naar dat onderdeel kunnen gaan om te kijken wat er allemaal was..

x_Marr schreef:Sorry, echt, maar als ik nu op bokt zou kijken als ik hier nog niet lid was, en ik dus niet wist wat er allemaal achter schuilde, zou ik niet lid worden als ik dit zag
Ziet er erg amateuristisch uit..
Ik vind dit niet makkelijker kijken: je ziet de topics niet goed meer(krijg je nu dus RSI van), en als ik er te lang naar kijk krijg ik hoofdpijn.
KSvrPy: Dat weet ik, maar niet alle bokkers vinden dit fijner.
Bokt is geen nieuwssite.
Het is een forum, met nieuws erbij.
Nu ois het hoofdzakelijk nieuws op de voorpagina, wat ik dus niet mooi vindt en niet vind kloppen.
Maarja, wie ben ik weer he.
Ik vind het nu juist wat subtieler ipv dat je gelijk met je neus op het bovenste bericht wordt gedrukt.Ilsemarie schreef:helemaal toppie! Ziet er super uit, nu ga ik zeker wat vaker nieuws kijken nu het niet zo snel verdwijnt, dan krijg je echt wat meer ervan mee!

x_Marr schreef:Bokt is geen nieuwssite.
Het is een paardenforum, met nieuws erbij.
Bokt was idd puur een paarden forum, daar is eeuwen geleden wat nieuws bijgekomen maar het 'wat nieuws' stadium zijn we inmiddels toch wel flink voorbij. Bokt.nl is (of wordt
) de site voor mensen met een interesse in paarden. Daar hoort zeker een forum bij en het forum zal ook zeker het belangrijkste deel van de site blijven maar tegenwoordig is er meer dan alleen het forum. De wiki wordt ook alleen maar groter en groter en komt waarschijnlijk over een tijdje ook wat prominenter in beeld op de hoofdpagina.