ik wil het toch graag weten

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: ik wil het toch graag weten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 12:41

Marian_ schreef:
en geloof me.. niet alles is altijd waar of word veel erger beschreven dan dat het is Knipoog

Dit is hierbij dus NIET het geval, dit is iemand die deze praktijken al zeer lange tijd uitvoert en al vaker hiervoor is aangeklaagd, de DB achter zich aanheeft, etc..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 12:43

Als ik het zo hoor zou ik idd diegene die wél het verhaal uit
eerste hand heeft een account aan laten maken en zijn/haar
verhaal hier laten doen. Dan voldoe je aan de regels en kun je
de mensen toch waarschuwen Ja

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 12:43

LimaGentle schreef:
Lest schreef:
Waarschijnlijk is het topic gesloten omdat het geen verhaal uit de eerste hand is.
Dit is denk ik besloten omdat verhalen nogal eens veranderen naarmate ze meer mensen tegen komen, het is dus een algemene regel die voor iedereen geldt waarvoor geen uitzonderingen gemaakt kunnen worden.

maar ja.. wat is eerste hand.. als je zelf zoiets mee hebt gemaakt of iemand persoonlijk goed kent die dit heeft mee gemaakt.. voor mij maakt dat niet uit.. al was het bv mijn oma geweest..
ik WEET dat dit waar is en meederen met mij.. omdat ik er zelf met mijn neus bovenop zit

Ja dat geloof ik ook wel, en ik geloof dit verhaal ook wel. Maar de regel is ontstaan vanuit mensen die ook graag andere personen waarschuwen voor b.v. handelaren waar andere slechte ervaringen mee hebben. Echter heeft een verhaal meestal twee kanten en wordt op die manier wel de handelaar door het slijk gehaald wanneer dit misschien niet helemaal terecht is. Een grens is moeilijk te leggen daarom hebben ze denk ik besloten om helemaal geen verhalen uit de tweede hand meer toe te staan.
Eerste hand is wanneer je zelf slechte ervaringen hebt met een bepaald persoon.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 12:44

Ja en dan komt die persoon niet meer op bokt omdat ze niets met paarden te maken heeft. En moet ze niet eerst 25 nuttige paardgerelateerde posten plaatsen voordat ze ergens anders kan plaatsen Verward

zo kan het toch ook?? Ik zie het probleem niet zo. Het is uit 2e hand, dus...

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 12:44

kijk.. weet je wat ik wil.. ik wil mensen gewoon waarschuwen.. zodat mensen niet achteraf zoiets hebben van ja.. ik wist dit niet.. maar het leed is dan al geschied..
en internet en andere fora staan vol van dit mens.. iedereen kotst haar uit en ze is gewoon ziek in haar hoofd.. ze is dan ook nergens meer welkom.. zelfs fokkers halen hun honden terug van haar.. dat zegt toch genoeg?
ik heb zelf een bullterrier.. en aangezien ze ook in de bullterriers heeft gezeten weet ik er alles van..

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 12:46

Dit soort dingen kunnen per PB met de betreffende moderator besproken worden en het is niet de bedoeling een topic te openen hierover.

Hier een slotje.