Cyntje schreef:Dat als er 1 schaap over de dam is dat er meer komen,...
oftewel als 1 iemand een 'fout' ( penny ) topic plaatst, dat dan heel bokt daarover valt
Precies. En daar kan ik me ZÓ dood aan ergeren.

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:Dat als er 1 schaap over de dam is dat er meer komen,...
oftewel als 1 iemand een 'fout' ( penny ) topic plaatst, dat dan heel bokt daarover valt
poes schreef:Typisch bokt voor mij is dat je irl je auto gaat uitschelden voor prutsmuts, dat oliebol een stopwoordje wordt en je het liefst kartonnen plaatjes met de boktsmileys wil bijhebben om je emoties uit te drukken
Wranglerbutt schreef:poes schreef:Typisch bokt voor mij is dat je irl je auto gaat uitschelden voor prutsmuts, dat oliebol een stopwoordje wordt en je het liefst kartonnen plaatjes met de boktsmileys wil bijhebben om je emoties uit te drukkenROTFLOL
Akelig herkenbaar!
MissJ schreef:ROTFLOL?
Axel_Clauw schreef:Typisch bokt : Veel mensen denken dat ze allemaal 'De beste' oplossing hebben en willen ook niet een tip van een ander uitproberen en luisteren niet wat een ander zeggen.
Verkeerde opvattingen komen ook vaak aan bod.
Mas schreef:Er zijn idd een hoop ergernissen op bokt,
maar typisch bokt vind ik óók:
-een schat aan kennis op paardengebied
-een uitlaatklep voor als je je verhaal even kwijt wil
-een plaats waar je elke dag weer nieuwe mensen ontmoet
-een geweldige besteding van (vrije) tijd
-een geweldig team van mids/mods etc dat zich dagelijks inzet
om alles goed te laten verlopen op bokt![]()
-een plek waar je álles kunt vragen, (bijna) niets is te gek
-een plek waar je in een deuk kunt liggen voor je pc, of een traantje weg kunt pinken
-een plek waar honderden mensen, normen en meningen elke dag weer bij
elkaar komen
poes schreef:Typisch bokt voor mij is dat je irl je auto gaat uitschelden voor prutsmuts, dat oliebol een stopwoordje wordt en je het liefst kartonnen plaatjes met de boktsmileys wil bijhebben om je emoties uit te drukken