Vervelende Pb's

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

orri

Re: Vervelende Pb's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 20:36

Een bokt-pb-terreur brigade? als een bokker zich te buiten gaat aan pb's die echt niet kunnen dat de bokker dan geblokkeerd wordt van de pb-functie (indien deze persoon zich op het forum netjes gedraagt)?

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 20:37

Dit soort dingen zijn altijd heel erg vervelend en het is jammer dat er nog steeds niets op gevonden is.
Het kan toch wel zo zijn dat je je inlogcodes afgeeft aan een mod, zodat ze het met eigen ogen kunnen bekijken.
En dan nog iets ´raars´ als een sa´tje niks post maar wel iemand lastig valt per pb, valt dat ook niet te zien.

Volgens Bart is er geloof ik wel een methode voor...
Of dat alleen geld als je echt serieus bedreigd wordt weet ik niet..

Noetanchamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 20:53

orri schreef:
Een bokt-pb-terreur brigade? als een bokker zich te buiten gaat aan pb's die echt niet kunnen dat de bokker dan geblokkeerd wordt van de pb-functie (indien deze persoon zich op het forum netjes gedraagt)?

Ik stem voor!!!!!

En dan wordt het echt rustig op bokt Haha! En als ie dat doet met een schaduwaccount dan permanent blokkeren Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:40

Je moet alles via het pb doen en dan krijg je dit soort dingen. Als je een keer iets openlijk op het forum mag zeggen is het duidelijk wat er achter de schermen zich afspeelt en dat is soms wel eens genoeg. Als het open is getrokken, krijgt zo een bokker een keer de kijk op zich, voor sommigen valt het lieve dan weg of is het duidelijk dat die niet zo een lieverdje is. Er zijn bokkers die net lekker net tegen de maat zijn, lekker steeds op het randje en er ook vaak nog even overheen.

Ga je daar eens openlijk tegenin, krijg je een pb van een mod dat je het met PB moet oplossen Haha! Haha! Hierdoor kweek je een onderstroom.... en hierdoor ontstaan scheldpb's, stalkingpb's . Dat is niet oplossen van het probleem, dat is het kweken van problemen, maar wat ik niet zie, is er niet.

Ik zit op veel meer forums, maar zoals het soms op bokt gaat, dat zie ik niet op andere forums. Dan vraag ik mij wel eens af, hoe komt dat???

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:51

Oscar schreef:
Als je ongewenste pb's ontvangt, dan adviseren we je om de foei-functie in te schakelen. Meer hierover staat in het help-menu (voormalige FAQ).
Op pb's wordt verder geen aktie ondernomen. Dit omdat wij als moderators niet kunnen controleren of een bericht al dan niet bewerkt is.
Mocht er sprake van zijn dat er openbaar op het forum aanvallende berichten verschijnen, dan wordt het een ander verhaal. In zo'n geval kun je op de tem-knop drukken en dan nemen wij je melding in behandeling.

Als je een printscreen maakt, en deze upload via imageshack/tinypic/... kan je er toch weinig mee bewerken.
Het is geen werk om van dat beeld iets anders te maken om daarmee te rommelen.. Op veel online spellen waar iets dergelijks gebeurd met PB's, is dit dé manier om aan te geven wat de pb inhoudt, zonder dat ermee gerommeld is.
Misschien kan bokt daar ook wat mee doen??

voorbeeldje van een printscreen:
http://i4.tinypic.com/5zm80as.jpg
Laatst bijgewerkt door Karin_88 op 22-09-07 09:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:57

Je kunt toch ook rommelen met een pb en dan een printscreen ervan maken?

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 10:00

die kan je niet opslaan naar mijn weten Knipoog dus dan zal je snel genoeg zien in wat voor beeld je gerommeld heb, ik zal even kijken of ik er wat prints van kan maken, om het duidelijk te laten zien Knipoog

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 10:11

http://i13.tinypic.com/67zr32t.jpg en http://i5.tinypic.com/5zqzfys.jpg

je kan kijken een "bewerkte" pb, in postvak uit, daar kan je het dus ook aan zien, en ook aan de naam wie het verstuurd heeft, onderschrift etc.

Ik heb de pb die ik gebruikt heb even zwart gemaakt, zodat ik die niet openbaar maak Knipoog

Maar je kan m dus wel bewerken, maar als je goed kijkt naar de dingen hoe het eruit zou moeten zien, kan je vrij snel zien of er wel/niet aan gerommeld wordt.
Daarom wordt het overal zoveel gebruikt, omdat je met het beeld zo weinig kan bewerken Knipoog

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 10:12

Je kunt idd rommelen.

Kijk karin dit pb'tje kreeg ik net van je...zou ik tegen de mods kunnen vertellen.
http://i16.tinypic.com/4ul0rhy.jpg

Dit is dus niet waar maar door mij bewerkt hè :D

edit: jouw naam heb ik iets vetter gemaakt zodat je kunt zien dat het niet echt is...maar geloof me. Ook dat is goed te krijgen.
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 22-09-07 10:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 10:14

als je een print maakt van je hele scherm, inclusief postvak in, doe dat eens...?
dan moet je als boktmod zijnde alleen de volledige screens accepteren, en ik kan ook zo zien dat mijn naam erin geplakt is Knipoog

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 10:20

Karin_88 schreef:
als je een print maakt van je hele scherm, inclusief postvak in, doe dat eens...?
dan moet je als boktmod zijnde alleen de volledige screens accepteren, en ik kan ook zo zien dat mijn naam erin geplakt is Knipoog

http://img233.imageshack.us/img233/258/karin3ms0.jpg

edit: ook ff de naam van afzender verduidelijkt.
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 22-09-07 10:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 10:32

hmmm begint er wel goed op te lijken, alleen die naam nog... het was alleen een suggestie omdat het zoveel gebruikt wordt, maar als er goed mee gerommeld kan worden, tjsa, dan moet je het niet doen... ik hoopte voor de ts dat er iets mee gedaan zou kunnen worden, maar als het zo goed bewerkt kan worden, ja moet je niet doen dan Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 10:33

welke naam is niet goed? Lachen

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 10:35

was nog van slim, maar jullie hebben me overtuigd Knipoog
beter van niet zo dan inderdaad
hoopte alleen op een oplossing voor de ts Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 10:37

Daarom is het zo moeilijk voor de mods.
Maar het lijkt me toch best wel geloofwaardig dat als er steeds een paar namen uitkomen dat je die persoon openbaar ook wat meer in de gaten houd.
Dan zijn steken die op de grens zitten misschien ook wel eens genoeg om daar stappen op te ondernemen, omdat je dan toch weet dat die persoon zo werkt.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 10:43

Het enige wat mogelijk is, is volgens mij dat je een mod aanschrijft en je wachtwoord geeft. Heb ik al eens geprobeerd maar daar willen ze niet op ingaan. Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 10:44

OOk dat heeft geen nut...als jij de berichten met schelden die je eerst verstuurd verwijderd ziet een mod ook niet dat je begonnen bent.
Hoogstens een antwoord met, wat ben jij een takke wijf...en wie is dan de schuldige? Juist ja...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 10:46

Idd daar had ik nog niet aan gedacht.

Macha876

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 17:52

Hier op bokt werdt ik eerst ook bestookt met doodsbedreigingen.Mod zij dat er niks aan gedoen kon worden Lips are sealed
Heb toen een topic gemaakt erover,naam van de gebruiker was niet leesbaar,en toen kreeg ik een 24 uurs ban Lips are sealed
Dus je kan hier gewoon iedereen uitschelden via PB,maar owee op het forum Lips are sealed
Dat is pas krom.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 17:53

Ik vind het gewoon van de zotte dat mensen dat soort dingen pben.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 18:51

Justine_Mo dat is echt krom ja

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 22:48

Justine_Mo schreef:
Hier op bokt werdt ik eerst ook bestookt met doodsbedreigingen.Mod zij dat er niks aan gedoen kon worden Lips are sealed
Heb toen een topic gemaakt erover,naam van de gebruiker was niet leesbaar,en toen kreeg ik een 24 uurs ban Lips are sealed
Dus je kan hier gewoon iedereen uitschelden via PB,maar owee op het forum Lips are sealed
Dat is pas krom.

Er wordt uitgelegd waarom het niet kan. Is echt mee te frauderen dus. Heb wel een keer in een topic hier op bokt gelezen dat iemand ermee naar de politie is gegaan. Dát is zelfs voor de wet verboden: iemand met de dood bedreigen. Gewoon aangifte doen. Boos!

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 22:55

Citaat:
Er wordt uitgelegd waarom het niet kan. Is echt mee te frauderen dus. Heb wel een keer in een topic hier op bokt gelezen dat iemand ermee naar de politie is gegaan. Dát is zelfs voor de wet verboden: iemand met de dood bedreigen. Gewoon aangifte doen. Boos!

of gewoon keihard op zijn of haar bek slaan...je laat je toch niet bedreigen?

kom op zeg. Boos!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 23:03

Bij pb's weet je niet wie je voor je hebt meestal Haha! Wordt dus moelijk slaan.