Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
orri schreef:Een bokt-pb-terreur brigade? als een bokker zich te buiten gaat aan pb's die echt niet kunnen dat de bokker dan geblokkeerd wordt van de pb-functie (indien deze persoon zich op het forum netjes gedraagt)?
Oscar schreef:Als je ongewenste pb's ontvangt, dan adviseren we je om de foei-functie in te schakelen. Meer hierover staat in het help-menu (voormalige FAQ).
Op pb's wordt verder geen aktie ondernomen. Dit omdat wij als moderators niet kunnen controleren of een bericht al dan niet bewerkt is.
Mocht er sprake van zijn dat er openbaar op het forum aanvallende berichten verschijnen, dan wordt het een ander verhaal. In zo'n geval kun je op de tem-knop drukken en dan nemen wij je melding in behandeling.
Karin_88 schreef:als je een print maakt van je hele scherm, inclusief postvak in, doe dat eens...?
dan moet je als boktmod zijnde alleen de volledige screens accepteren, en ik kan ook zo zien dat mijn naam erin geplakt is
Justine_Mo schreef:Hier op bokt werdt ik eerst ook bestookt met doodsbedreigingen.Mod zij dat er niks aan gedoen kon worden
Heb toen een topic gemaakt erover,naam van de gebruiker was niet leesbaar,en toen kreeg ik een 24 uurs ban
Dus je kan hier gewoon iedereen uitschelden via PB,maar owee op het forum
Dat is pas krom.
Citaat:Er wordt uitgelegd waarom het niet kan. Is echt mee te frauderen dus. Heb wel een keer in een topic hier op bokt gelezen dat iemand ermee naar de politie is gegaan. Dát is zelfs voor de wet verboden: iemand met de dood bedreigen. Gewoon aangifte doen.