Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tinkerloos schreef:Dit zijn topictitels alleen van de eerste pagina,
ik vind ze ook zeer irritant ja:Citaat:Ninla [fjord] in scapa @ work.Citaat:Volley @ Work in Anky BurntCitaat:4jarige Romio @ work in appeltjesgroen!Citaat:Romeo(appaloosa)@work in lake blue

Alhoewel onbekend x onbekend ook misschien heel interessant zou staan
Het is in elk geval een hot item
Nibbit schreef:Ik vind het wel fijn als de afstamming er bij staat, gewoon uit interesse. Hoeft niet perse in de titel, ook in het topic is ok.
En topics als; "paard A@ work in setje B" klik ik meestal niet eens aan :Y)

yousra schreef:Nou afstamming vind ik wel fijn om te weten hoor, setje hoeft niet persé, maar inprincipe erger ik me er niet aan. Er bestaan wel ergere dingen.
jah want ik ben dan nog een westernruiter ook. Is het van mij uit niet de bedoeling om op haw of itp te schrijven mijn paard in die en die set echter vind ik wel dat iedereen dat voor zichzelf moet weten ik stoor me daar echt niet aan, Hoe meer info er in zo'n titel staat hoe sneller ik weet of ik het wel of niet wil zien.
erleyne schreef:De vermelding van een setje vind ik ook niet echt belangrijk, maar ik kan me er echt niet aan ergeren. Als mensen dat de moeite vinden van het vermelden, dan doen ze dat toch lekker.
De afstamming vermelden daarentegen, vind ik heel fijn. Ik bekijk die topics alleen om te zien hoe de nakomelingen van bepaalde hengsten er uit zien, dus dan is het wel handig om het in de titel te zetten. Overigens zie ik dat niet als opscheppen, ik heb het er zelf in ieder geval nog nooit om die reden bij gezet.
crossmonster schreef:Maitu schreef:setjes interesseren mij niet! De vermelding van afstamming en leeftijd vind ik wel handig!
Ik ben nl niet zo geinteresseerd in pony's etc.
Omdat ik vaak in tijdnood overal door heen vlieg vind ik het wel handig om van te voren een beetje te kunnen selecteren wat ik wil zien en wat niet!!
Ik heb het vermelden van een afstamming dan ook nooit opgepakt als 'patserigheid' maar als handige info vermelden!
hier idem dito,
ik baal altijd als het dan een type paard of pony is wat me niks intereseerd,,,
dit topic zal wel dicht gaan, hier was laatst ook al een topic over,
ik irriteer me er niet aan, maar vind het gewoon dom, ik bedoel wat zal mij de kleur van je dekje rotten?
laat staan het merk !!
afstamming vind ik wel interessant.
en dat vind ik absoluut niet patserig, gewoon nuttige info