horses at work meer setjesshow onderdeel aan 't worden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: horses at work meer setjesshow onderdeel aan 't worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 06:57

Wat maakt het nou uit dat er verschillende bokkers zijn setjes op hun paard gooien. Al eens over nagedacht dat ze gewoon goed voor de dag wilen komen of er gewoon netjes uit willen zien?

Laat iedereen gewoon in zijn waarde, als je je ergert aan een topictitel dan ga je er toch niet kijken? (kans dat je dan wel een leuk topic mist)

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 06:59

Waar mensen zich wel niet aan irriteren..
Wat maakt het uit, het is maar een titel! Het gaat toch om hoe het paard rijd en niet of de titel leuk is ja of nee.
Geef de mensen hun eigen keuze om de titel zo raar mogelijk te maken, al staat er dat ze op een wilde zwarte arabische hengst met 2 blauwe ogen rijden, en als je uiteindelijk in het topic kijkt blijkt het een zwarte shetlanderruin te zijn.

En idd; als je je ergert aan de topictitel dan kijk je er maar niet naar.

lodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 07:03

Als mensen nu kunnen genieten van een setje...so what !. Leuk toch !. Laat iedereen zichzelf wezen zolang zij hun paard er niet mee storen. Iedereen zijn ding. Knipoog

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 07:10

Tinkerloos schreef:
Dit zijn topictitels alleen van de eerste pagina,
ik vind ze ook zeer irritant ja:
Citaat:
Ninla [fjord] in scapa @ work.
Citaat:
Volley @ Work in Anky Burnt
Citaat:
4jarige Romio @ work in appeltjesgroen!
Citaat:
Romeo(appaloosa)@work in lake blue

Haha, grappig dat ik er ook tussen sta Nagelbijten / Gniffelen
Bij Romeo is z'n achtergrond niet bekend en in een bepaalde kleur@work zou altijd nog meer kijkers kunnen trekken dan gewoon@work Knipoog Alhoewel onbekend x onbekend ook misschien heel interessant zou staan Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 07:13

Ik kijk altijd graag bij onbekend x onbekend hoor Marijke. Weet je hoe interessant!

Dus als ik bij de mijn titel zet Olivi x Visioen dan erger niemand zich eraan? Dan is het wel goed?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 07:14

tis een nieuwe hipe...
wie het meeste van anky/pk/ enzo heeft vrees ik...

ik kijk er niet naar hoor!

vind het veel leuker als jezelf je eigen setje samen steld Tong uitsteken

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 07:17

Ik vind het wel fijn als de afstamming er bij staat, gewoon uit interesse. Hoeft niet perse in de titel, ook in het topic is ok.
En topics als; "paard A@ work in setje B" klik ik meestal niet eens aan Vork

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 07:18

volgens mij zie ik hier een derde ''setjes'' topic in korte tijd voorbij komen Clown Het is in elk geval een hot item Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 07:19

Nibbit schreef:
Ik vind het wel fijn als de afstamming er bij staat, gewoon uit interesse. Hoeft niet perse in de titel, ook in het topic is ok.
En topics als; "paard A@ work in setje B" klik ik meestal niet eens aan :Y)

Als iedereen die zich aan de titels ergert mogen ze van mij allemaal jouw voorbeel volgen! En dan is er toch niets aan de hand?

Daantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 07:20

jeetje we zijn beroemd!!!!!!

jongejonge, waar kun je je wel niet druk om maken phoe.
hier zijn al zo verschrikkelijk veel topics overgeweest.
laat lekker iedereen doen wat ze zelf willen!!
en ik zelf vind het wel leuk om tezien in wat voor kleur iemand die dag gereden heeft.
maar ik vind het eigenlijk totaal niet boeiend welke afstammeling een paard heeft.
het betekent niet mijn paard heeft die en die vader dus is geweldig Knipoog
zet dat gewoon in het topic, in de titel wil ik graag weten, wie, wat voor paard en als je in setje rijd is het wel leuk om die er bij tedoen.
hoeft niet maar vind ik wel leuk.
en tja als je het wel of niet opent is aan jou.
maar laat iedereen lekker!!!

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 07:30

Ik snap de TS wel..
Je kan je afvragen of het er toe doet welk setje en vooral in welke nieuwste kleur je je paard steekt..
Tenminste dat het zo belangrijk is dat het in de titel moet.

Persoonlijk erger ik me er niet aan, maar ik klik niet sneller op een topic omdat in anky .. of pk..
Klasse of afstamming vind ik dan weer wat anders. Da's best handig om te weten Knipoog

Celine_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 07:33

yousra schreef:
Nou afstamming vind ik wel fijn om te weten hoor, setje hoeft niet persé, maar inprincipe erger ik me er niet aan. Er bestaan wel ergere dingen. Clown

Ja precies. Ik vind het zelf altijd wel fijn om te zien hoe nakomelingen van bepaalde hengsten eruit zien en hoe ze het doen. Ik kan me er echt niet aan ergeren. Lachen

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 07:36

je kan het je idd afvragen of het belangrijk is of mensen wel of niet in een setje rijden vaak is het niet belangrijk.
Echter zijn er heeeeeeeeeeeeel veel mensen die setjes sparen en voor hun is het wel leuk om te zien. Het hoeft misschien niet in de titel erbij te staan nee
net zo min als afstammeling erbij hoeft te staan.
Ondanks dat ik ook een setjes ruiter ben en recentelijk zelfs 2 topics heb geopend over westernsetjes Knipoog jah want ik ben dan nog een westernruiter ook. Is het van mij uit niet de bedoeling om op haw of itp te schrijven mijn paard in die en die set echter vind ik wel dat iedereen dat voor zichzelf moet weten ik stoor me daar echt niet aan, Hoe meer info er in zo'n titel staat hoe sneller ik weet of ik het wel of niet wil zien.
Het is zo zonde om de zoveelste * geweldige fotoshoot* foto's te bekijken met foto's die gewoon echt niet mooi genomen zijn, echter zijn ook die mensen trots op hun foto's en die topics daar staat itp zowat vol mee en niemand die daar overklaagt of hebben we die stiekum allemaal op staan?
Of welke foto zal ik uitvergroten en dan staan er foto's in dat ik het zonde vind van de uitvergroting maar echter zal de ts daar heel anders overdenken, ik reageer daar gewoon niet in, en laat die mensen verder gewoon maar in hun waarde
als het voor hun wel belangrijk is dan laat gaan.

Zo kan iedereen zich wel ergens aan irriteren,
en dat is zo zonde van de tijd.
vinden jullie ook niet?

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 07:41

Natuurlijk....
Nou mensen maak je druk hoor.
Stel, er staat niet in de titel wat voor setje het is....dan klik je het aan en dan zie als nog dat setje. Beetje dubbel hoor.

En het heeft echt niet met geld te maken, tenminste niet bij alle, sommige meisjes die hebben misschien bij gods gratie een setje van hun ouders gehad en zijn daar trots op, nou en...

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 07:42

De vermelding van een setje vind ik ook niet echt belangrijk, maar ik kan me er echt niet aan ergeren. Als mensen dat de moeite vinden van het vermelden, dan doen ze dat toch lekker.
De afstamming vermelden daarentegen, vind ik heel fijn. Ik bekijk die topics alleen om te zien hoe de nakomelingen van bepaalde hengsten er uit zien, dus dan is het wel handig om het in de titel te zetten. Overigens zie ik dat niet als opscheppen, ik heb het er zelf in ieder geval nog nooit om die reden bij gezet.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 07:44

Ik zie er ook echt het probleem niet van in.

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 07:45

Of gewoon niet meer op HAW kijken Haha! Knipoog Clown

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 07:53

erleyne schreef:
De vermelding van een setje vind ik ook niet echt belangrijk, maar ik kan me er echt niet aan ergeren. Als mensen dat de moeite vinden van het vermelden, dan doen ze dat toch lekker.
De afstamming vermelden daarentegen, vind ik heel fijn. Ik bekijk die topics alleen om te zien hoe de nakomelingen van bepaalde hengsten er uit zien, dus dan is het wel handig om het in de titel te zetten. Overigens zie ik dat niet als opscheppen, ik heb het er zelf in ieder geval nog nooit om die reden bij gezet.

helemaal mee eens

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 07:56

het probleem ervan kan ik ook niet echt inzien..
Ik vind het wel altijd fijn als de afstamming of ras ofzo erbij vermeld staat, dan kijk je toch wat sneller in het topic vind ik!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 07:57

crossmonster schreef:
Maitu schreef:
setjes interesseren mij niet! De vermelding van afstamming en leeftijd vind ik wel handig!
Ik ben nl niet zo geinteresseerd in pony's etc.
Omdat ik vaak in tijdnood overal door heen vlieg vind ik het wel handig om van te voren een beetje te kunnen selecteren wat ik wil zien en wat niet!!
Ik heb het vermelden van een afstamming dan ook nooit opgepakt als 'patserigheid' maar als handige info vermelden!

hier idem dito,
ik baal altijd als het dan een type paard of pony is wat me niks intereseerd,,,

dit topic zal wel dicht gaan, hier was laatst ook al een topic over,
ik irriteer me er niet aan, maar vind het gewoon dom, ik bedoel wat zal mij de kleur van je dekje rotten?
laat staan het merk !!

afstamming vind ik wel interessant.
en dat vind ik absoluut niet patserig, gewoon nuttige info

Ik ga met crossmonster mee.

De afstamming is absoluut intersant kan je echt een heleboel uithalen, misshcien niet voor iedereen maar ik vind dat boeiend en als het er niet staat vraag ik er ook naar.

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 09:21

Echt zielig als je je stoort aan de kleur die erin staat (of het merk) Huilen van het lachen

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 10:25

Nou laten met zijn allen een potje gaan janken omdat het setje erin staat Huilen van het lachen

Omg kom op zijn Rolleyes

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 10:32

Afstamming vind ik niet erg, (zolang het maar een regeltje is). Setje is vaak overdreven ja..

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 10:36

Afstamming vind ik interessant, ik klik altijd als ik paarden zie die verwant zijn aan de mijne.
Setjes kijk ik dan weer niet naar, maar ieder het zijne.
Wat ik eigenlijk veel irritanter vind is als er 'topdressuurpaard' of 'niveau X' staat en er staat me toch een absolute bok of slecht gereden paard in het topic! Zet het er dan ook niet in Rolleyes

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 10:46

Waar ik ook altijd om kan lachen is dat als je een titel ziet ( henk x piet x klaas x jan ) en dan is het echt zo'n rot bok Huilen van het lachen