Cassidy schreef:En minimum aan zelfredzaamheid is toch wel een vereiste als je wilt meedraaien in deze maatschappij. Maar idd, ik zie te vaak mensen in de telefoon klimmen met de klacht dat hun computer het niet doet terwijl ze zelf zijn verzuimd om een minimum aan troubleshooting zelf te gaan doen, en er een technicus voor nodig hebben om uit te vogelen dat ze in het vervolg toch beter de stekker in het stopcontact moeten stoppen om ervoor te kunnen zorgen dat de computer het doet....
Om dan toch ook met een mooie Engelse Quote te komen: If stupidity would hurt, some people would run around screaming...
Voor dat "soort" mensen zul je dus ook niet betaald worden? Kom toch...het is toch je werk. Op dát moment heeft die persoon er geen oplossing voor dus is een vraag stellen of hulp vragen gerechtvaardigd. Ik word ook regelmatig geroepen bij mensen met een computer probleem wat geen probleem eigenlijk is (soms alleen de stekker eruit). Ik geniet er alleen al van dat ik iig zóiets binnen enkele tellen heb opgelost en van de dankbaarheid die je ervoor terugkrijgt. En ík vraag er niet eens geld voor

Niet iedereen is zo'n bolleboos !!