Arme moddie die ál die TeMs moet afhandelen.

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sigrid_Hvj schreef:Ik weet wie je bedoeld, en puberaal gedrag vind ik ronduit onzin! Tja dat jullie nou naast een zielige geslachte koe gekke bekken trekken...
Ann schreef:Is het geen idee dat iedereen gaat TeMen in dat topic, zodat érg duidelijk is hoe vervelend het gedrag van dergelijke bokkers is?
Arme moddie die ál die TeMs moet afhandelen.![]()
![]()
Apple schreef:Ik heb het topic ook gezien en ook gezien waar het om gaat.
Als een topic overduidelijk begint te ontsporen kun je altijd direct een moderator een PB sturen (bij voorkeur de moderator van dat forum) als deze niet online is dan is elke willekeurige moderator ook geschikt om even de angel uit de discussie te halen.
TeM's zien wij namelijk verschijnen als uitroeptekentjes voor een topic. Als je dan niet toevallig dat topic in je berichtenlijst hebt of dat forum niet voor je neus dan zie je dat dus helaas niet direct.
Ann, als iedereen gaat temmen haalt dat weinig uit. Wij zien nl gewoon 1 uitroepteken, of dat nu 1 TeM is vanwege een onliner of 30 TeM's vanwege een volkomen ontspoorde ruzie.
Apple schreef:Ik heb het topic ook gezien en ook gezien waar het om gaat.
Als een topic overduidelijk begint te ontsporen kun je altijd direct een moderator een PB sturen (bij voorkeur de moderator van dat forum) als deze niet online is dan is elke willekeurige moderator ook geschikt om even de angel uit de discussie te halen.
TeM's zien wij namelijk verschijnen als uitroeptekentjes voor een topic. Als je dan niet toevallig dat topic in je berichtenlijst hebt of dat forum niet voor je neus dan zie je dat dus helaas niet direct.
Ann, als iedereen gaat temmen haalt dat weinig uit. Wij zien nl gewoon 1 uitroepteken, of dat nu 1 TeM is vanwege een onliner of 30 TeM's vanwege een volkomen ontspoorde ruzie.
nikita_love schreef:ik heb niets met dat topic te maken, maar kan me voorstellen dat het voor andere bokkers onwijs vervelend is als er zulke mensen telkens het topic verzieken, ze hebben nu hun mening (op een vreemde manier) wel gegeven en dan zou het ook klaar moeten zijn, want ze hebben er verder niets mee te maken! dus er zouden nu toch wel maatregelen getroffen kunnen worden tegen deze personen?