Waar is Percy?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tibamar

Re: Waar is Percy?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 22:33

Als die ex echt wil komt ie uiteindelijk ook achter dr schaduwaccount...straks leest ie bijv. dit topic al.

Erg vervelend allemaal voor Percy zeg Ach gut

percy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 23:26

Okee, een beetje een schaduwaccount. Ik kan me mijn wachtwoord niet meer herinneren en het emailadres wat ik indertijd heb opgegeven is inmiddels buiten gebruik. Ik ben dus gewoon Percy. Ik zal aan de moderators vragen of ze me een nieuw wachtwoord kunnen sturen. Een schaduwaccount zal niets helpen. Dan moet ik helemaal vaag blijven anders is de schaduw binnen no time een farce en daar heb ik al helemaal geen zin in. Ik wil wel gewoon mezelf kunnen blijven.

Ilsje vertelde me dat jullie je afvroegen waar ik was. Ik ben heel erg druk geweest en had er geen behoefte aan dat mijn ex alles meelas wat ik hier opschreef. Ik kon en kan daardoor gewoon niet meer schrijven wat ik zou willen schrijven. Als je elke keer je woorden op een goudschaal moet leggen gaat de lol er wel af. Zeker als je van rechtszaak naar rechtszaak gaat. Gelukkig hadden we heel veel steun van vrienden en kennissen.

Ik kan jullie wel vertellen dat mijn dochter sinds december weer bij mij thuis is. Het gaat redelijk goed met haar. Ze heeft een moeilijke tijd meegemaakt en heeft veel rancune richting haar vader die ze niet meer wil zien. Ze is blij dat ze weer thuis is en onze band is er eerder door verbeterd dan verslechtert. Ze is veel opener naar mij toe.

Verder gaat het eigenlijk best goed hier. Mijn partner en ik zijn nog steeds heel gelukkig met elkaar en alle paarden zijn er ook nog. Helaas besloot Rissaz in mei met mij ter aarde te storten (meneer raakte in paniek en klapte al steigerend achterover terwijl ik aan het opstijgen was) waardoor ik mijn elleboog brak. Daar heb ik nog steeds last van en sindsdien heb ik niet meer kunnen rijden maar dat ga ik zeer binnenkort weer proberen. Wat ons eerste echte officiële menwedstrijdseizoen met Parcival had moeten worden is daardoor beperkt gebleven tot precies één dressuurwedstrijd maar gelukkig ook één winstpunt terwijl ik hem nu niet kan trainen en zijn training bestaat uit opjagen in de bak en twee keer per week een bosrit voor de wagen.

Ik heb bokt maar vooral de bokkers best gemist maar ook erg weinig tijd gehad voor internet behalve voor hele serieuze zaken. Ik ben weer gaan studeren Haha!
De actieve bokker die ik was zal ik niet meer worden maar hier en daar zal ik af en toe mijn neus weer laten zien (als ik weer Percy zonder 1 ben Haha! )

Ik vind het wel erg lief en leuk dat jullie je afvroegen waar ik gebleven was, ben ik toch niet helemaal vergeten Knipoog

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 23:28

toppie om even van je te horen en dat het ondanks alles toch best (weer) goed met je gaat!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 23:31

Ik heb het toen allemaal wel meegelezen,.. blij dat het weer beter gaat Haha!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 23:32

Wat goed iets van je te horen Percy Lachen.

Als je je nieuwe email account even naar een van ons PB't dan kunnen we je oude account opnieuw activeren.

percy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 23:37

Ik heb net mijn huidige emailadres richting Bart gestuurd. Ik had natuurlijk even kunnen kijken welke mod online was maar ik ben er een beetje uit Bloos

Leuk om jullie weer te treffen hier!

Er is een hoop gebeurd en dat was niet gemakkelijk maar het is mij gelukkig bijna altijd gelukt om het positief in te blijven zien. Dat is geen verdienste, dat is keihard werken maar wel de moeite waard (de dipjes vertel ik natuurlijk liever niet Knipoog die zijn er ook echt wel geweest.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 23:38

Welkom terug hoor Lachen.

Als je email adres richting Bart is dan komt het wel in orde Lachen.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 23:40

zo percy, leuk weer eens wat van je te horen. echt geweldig.
welcome back

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 00:05

Wat fijn om te lezen dat het toch redelijk goed gaat en dat je dochter opener naar jou is geworden, nog beterschap met je elleboog

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 00:10

Ja Percy, fijn om wat van je te horen.
Ik kan mij voorstellen dat je nu niet zo makkelijk praat op bokt als je weet dat er iemand meeleest!
Maar ik vind het fijn om te horen dat het met jou (op je elleboog na) goed gaat en je dochter thuis is!

Sterkte nog met alles.

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 11:23

Fijn om deze update te lezen Haha!
Nog veel beterschap met je elleboog.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 11:32

Hé Percy, fijn weer iets van jou te lezen! Beterschap toegewenst voor je elleboog. Lachen

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-07 19:14

Super om weer wat van je te horen!
Sterkte met je elleboog!!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 20:35

Ha Percy, je topics herinner ik me nog goed. Had het er laatst nog over met een vriendin (medebokker) hoe het met je zou zijn etc. Goed om een updat evan je te horen, fijn dat alles goed gaat Lachen

Beterschap met je arm Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 20:40

blij dat Percy er weer is............ kunnen we mooi een datum afspreken bij mij thuis

JochemteW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 20:52

Percy, welkom terug, al ken ik je niet.
Ik heb het heleverhaal gelezen en ook ALLE reacties uit het vorige topic wat met 27 paginas gesloten werd. en het raakte me toch wel.

Heel veel sterkte toegewenst verder en mooi dat je dochter weer thuis is! Haha!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 19:06

Hee Percy, fijn om weer wat van je te horen, en vooral fijn dat het wat beter gaat natuurlijk! Lachen
Wat toevallig van je elleboog, ik heb in maart door een val van een paard m'n elleboog gebroken, ben net sinds een maand weer gaan paardrijden Lachen

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 15:01

Kimberley77 schreef:
Had het er laatst nog over met een vriendin (medebokker) hoe het met je zou zijn etc.
Jup, dat was ik.
Ik vind het erg fijn te mogen lezen dat het goed gaat met jou, je partner en natuurlijk je kids. Ik zat ook met je mee te leven in het topic toendertijd.

Eenmaal zonder 1, hoop ik je toch weer af en toe eens voorbij te zien zoeven hier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 15:04

Hey!
Percy back, leuk! Ja

Beterschap met je arm
en fijn dat het goed met je gaat Ja

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 15:13

Ik wist eerst niet over wie het topic ging, maar nu ik je verhaal gelezen heb herinner ik het me weer! Fijn dat het goed met je gaat en veel beterschap!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 17:03

Heb je mijn PB al gelezen Percy?

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 17:08

Wat goed om weer wat van je te horen, zeker met positief nieuws Lachen Beterschap met je elleboog.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 19:09

Percy, welkom terug, fijn om weer wat van je te horen. Balen van je arm.

percy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 23:24

Het is wel raar om hier opeens weer te zijn. Bokt was op een gegeven moment zelfs totaal op de achtergrond geraakt. Ik had mijn hoofd nogal bij andere dingen. Gelukkig weet ik van de meeste nog wel wie ze zijn Haha!
Er is een hoop gebeurd rondom mijn dochter en mij. Ze heeft veel meegemaakt maar onze relatie is er alleen sterker door geworden. Ik blijf voor de zekerheid maar heel oppervlakkig.

Hoelang heeft het bij jou geduurd voor het genezen was Annemarie? Voor mij is het inmiddels vier maanden geleden dat ik op een paard gezeten heb. Ik baal er stevig van.

Kim, je hebt een pb van mij.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 19:18

Fijn om te lezen dat alles de goede kant opgaat.
Uiteraard niet zonder slag of stoot, maar het komt goed Lachen

Sterkte er verder mee!!