Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Siilke schreef:hallowha, heb me juist ook geregistreerd bij zadelkamer!!
ik zal zelf uitmaken welke ik het leukste vind maar ga nu aub niet zeggen over de een dat hij beter is als de andere ... iedereeen zijn eigen mening ...
grtzz
thessashelly schreef:Op bokt krijg je alleen maar commentaar als je een mega mooi paard onder je kont hebt, of goed kunt rijden.. En je krijgt lijsten met kritiek als het er nog niet helemaal pikobello uitziet!
Zadelkamer is een gezellig forum waar je altijd berichtjes krijgt, en niet gelijk word aangevallen!
Het is veel persoonlijker en veel gezelliger..
Bokt en Zadelkamer lijken op elkaar???????? Nou.. echt niet hoor!
Gelukkig niet!Gelukkig is zadelkamer een forum waar iedereen, ervaren/onervaren, jong of oud, gewoon normaal foto's en berichtjes kan plaatsen zonder door 30 man in de grond te worden geboord
![]()
En qua indeling en namen lijken ze ook totaal niet op elkaar..
Blauw - groen
Nieuws op voorpagina - gelijk je forum
Afkortingen van namen - hele andere namen
Te groot / veel mensen - gezellig en persoonlijk
In de grond worden geboord - opbouwend commentaar
Alleen leuk commentaar bij mooie dressuurpaarden etc - iedereen gelijk behandeld
Zoo.. Pff zo kan ik nog wel even doorgaan!
Hierbij is de linker rij natuurlijk Bokt, en de rechter rij is Zadelkamer
aerdenhout1 schreef:Maar lijkt deze er niet ERG veel op?? En mag dat dus zomaar?
thessashelly schreef:Op bokt krijg je alleen maar commentaar als je een mega mooi paard onder je kont hebt, of goed kunt rijden.. En je krijgt lijsten met kritiek als het er nog niet helemaal pikobello uitziet!
aerdenhout1 schreef:En ook ik blijf een trouwe fan van bokt!
StarStar schreef:En qua indeling en namen lijken ze ook totaal niet op elkaar..
Blauw - groen
Nieuws op voorpagina - gelijk je forum
Afkortingen van namen - hele andere namen
Te groot / veel mensen - gezellig en persoonlijk
In de grond worden geboord - opbouwend commentaar
Alleen leuk commentaar bij mooie dressuurpaarden etc - iedereen gelijk behandeld
Zoo.. Pff zo kan ik nog wel even doorgaan!
Hierbij is de linker rij natuurlijk Bokt, en de rechter rij is Zadelkamer
suus_ schreef:Edit: Hij doet het nu wel (eindelijk). Hij lijkt niet op bokt, vind ik. En hij doet sloom laden bij mij.