MIjn nieuwe eerste echte eigen paardje!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Almighty

Re: MIjn nieuwe eerste echte eigen paardje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 17:01

Dat is al een leuke tip! Ik zal bij de boerenbond ook eens kijken! Want ahhaah het is al duur genoeg om alles te kopen maar dan wil ik omdat hij nog gaat groeien wel niet nu al teveel betalen. Als hij is uitgroeid kan ik altijd nog wat anders doen. Maar kleuren vind ik wel leuk is ook iets waar ik aandacht voor halster.

MIjn paardje is trouwens een FLEMMINGH X Wolfgang! Ik ben er trots op!

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 23:03

Ik ben er geweest in Hypo weert maar op de site stond dat ze tot 21 uur open waren. We waren er rond 19:45 uur en kregen het verzoek om onze keuze te maken want ze sloten om 20 uur?? ik vond de spullen er inderdaad allemaal best duur??? Dus heb ik alleen een halster gekocht voor op de weide tijdelijk. Want dat was hij niet gewend om om tehebben maar hij gaat ook voor het eerst van zijn leven naar een nieuwe stekje dus dacht voor de zekerheid en dan als goed gaat aflaten. Voor de rest van de spullen ga ik ook nog bij een vriendin kijken die in breda in een ruitershop werkt 't Aegje...dus dat komt wel goed. En ook de boerenbond krijgt nog wel een bezoekje. Want ik moet ook nog even kijken naar goede borstels. Ik had wel een mooi halster met touw gezien in een apart bruin kleurtje maar ja was van Anky gelijk prijzig. En dat doe ik niet want hij groeit en veranderd nog en zal vast nog wel een nkeer in zijn speelbui de boel slopen ahaha...Maar fanatiek aan het lobby naar leuke spullen in een leuk kleurtje.!

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-07 11:42

Iemand nog meer ideeen voor paardenspullen kopen in de buurt van Helmond? Ik ga al naar de boerenbond. Ik moet borstels hebben, halster mooi en longerlijn en hoofdstelletje niet te duur.

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 11:57

Ik denk dat je bij de boerenbond wel kan slagen hoor voor die spulletjes die je wilt hebben Haha! Tis daar wat minder duur als bij Hypo Weert en toch hebben ze goeie spullen, alleen niet zo'n uitgebreid arsortiment. Bloos

Mocht je daar niet slagen succes verder met je zoektocht Tong uitsteken

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-07 16:50

thanks dat zal zeker wel lukken uiteindelijk! En ik hoef geen luxe want hij groeid nog heel erg ahaha dus zal nog wel een keer wat nieuws nodig hebben dat niet meer past of omdat hij het kapot gemaakt heeft want moet hem nog wel wat opvoeden ahaha.

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 16:54

wat een leuk paardje zeg.
ik heb niets met bruine paardjes maar deze vind ik leuk Tong uitsteken

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 23:17

leuke reactie! Bedankt! Ik ben er zelf ook erg trots op! En hoop dat ik hem nog heel lang mag houden. Er volgen nog meer foto;s zodra hij thuis gebracht is! Hij is nu nog herstellende van de casteratie! Als hij min of meer genezen is wordt hij thuis gebracht

groompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 23:20

Erg mooi paardje. Ik wens je er erg veel plezier mee.

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 23:52

Er zijn weer nieuwe foto[s! Ik ben vandaag wezen kijken bij mijn paardje of het herstel van casteratie in orde ging! En hij doet het super goed! De foto[s bewijzen het! Hij is wel weer een flink stuk gegroeid maar nog steeds een knap paardje. Hoop dat hij volgende week thuis kan komen!

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=DCXNDMXG

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=FREEHB6D

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=JBUCNJ68

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=LMRCCRY4

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=YKCB8IXG

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=YELUUI34

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=SV8ODPPB

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 10:52

Hij is al lekker groot, maar je ziet toch nog wel dat hij jong is Tong uitsteken
Beetje spieren kweken enzo, maar dat komt wel als hij ouder is !

Ben blij voor je dat het goed gaat na de casteratie en hoop dat ie snel bij je thuis is zodat je lekker met hem de aandacht kan geven die ieder paard verdiend ! Knipoog

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 11:50

Wat je zegt hij is nog jong. De rest komt later is goed uitgroeien! En gelukkig inderdaad! Ik hoop echt dat hij nu snel naar huis kan komen! Het is al zn kroelpaardje dat ik hoop dat ie dat lekker houdt en nog meer aan mij gaat hangen! Hij is zo leuk!

Kosta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:53

Hee, ik wist niet dat jij wel eens op bokt kwam. Ik heb hem gisteren gezien en hij is een echte spetter.
Leuke naam gebruik je, hahahaha.

Ken ik die niet ergens van? Grapje.

Groetjes uit Gastel

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 23:50

Moderatoropmerking:
Even een moderator-opmerking tussendoor. WWW is niet bedoeld om elke keer opnieuw foto's van je paard te plaatsen. Hiervoor kan je een topic op ITP openen.

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-07 09:37

hihi ja ja die naam ken je wel! Kom er nog niet zolang hoor op bokt en moet nog veel leren hier want het werkt niet altijd even handig. Grappig zal je toevoegen aan mijn vriendenlijst!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 09:40

je kan ook spullen via internet bestellen, vaak heb je ze dag later al binnen en is goedkoper dan winkels
hypoweert is *** winkel vind ik, erg duur en onvriendleijk personeel, hier heb je ook nog salimans in buurt liggen, in maasbracht , maar deze hebben niet veel leuke spullen meer, veel personeel weet nergens wat vanaf en voor de kwaliteit is het erg prijzig.
bekijk gewoon eens wat sites, leuke spullen genoeg hoor

nogmaals gefeliciteerd met je grote paardje

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 12:00

Ik ben ook een keer in maasbracht geweest..
1 keer maar nooit meer om het zo maar te zeggen Tong uitsteken

Ze weten niet eens waar ze het over hebben, maar goed.
Op internet kan je idd ook spulletjes bestellen

Kosta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 13:17

Ja leuk dat je me zo op de hoogte kunt houden met updates over almighty. Ik zal je ook nog een pb sturen met een goede winkel van internet.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 13:20

Wat een leukerdje,vind dat 'ie een heel sprekend koppie heeft! Lovers

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-07 16:02

Dankjewel voor het compliment! En leuk alle tips kan ze goed gebruiken voor het inkopen van spullen! het kost al genoeg om onze hobby te doen. En ja dat vond ik ook wat een chago zeg die in weert! Echt niet leuk en duur dus en tja dat is volgens mij bij de meeste tenten zo aan het worden dat je overal zelf maar verstand van moet hebben. Als iemand nog goed tips heeft over welke sites op internet hoor ik het graag dan kijk ik daar eens. En ahahh een vriendin van mij werkt bij een ruitershop in breda Aegke genaamd ofzo en die zou ook eens kijken. Die waren niet zo heel duur al een halster vanaf 5 euro.

Laulau1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 16:06

wat een mooi paard!

veel plezier en succes er mee!

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-07 08:40

Dank je wel! voor je reactie. Ik hoop dat ik er veel plezier mee ga hebben en dat hij in de toekomst nog meer lol met rijden gaat brengen. Maar eerst maar eens aan de grond de banden verstevigen dat hij mij goed kent.

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 23:32

Jippie zondag ben ik echt paard eigenaresse! Dan wordt mijn trots thuisgebracht! Almighty komt naar huis toe! Mijn 2,5 jarige Flemmingh x Wolfgang kanjer! Jippie jippie de pret kan dan eindelijk beginnen!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 23:38

Gefeliciteerd! Hartstikke leuk. Knap koppie heeft ie zeg. Leuk he spulletjes kopen voor je eigen paard Haha!

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 23:42

táogje in breda is idd een leuke winkel je kan ook naar superhorse gaan is ook in breda http://www.superhorse.nl hebben ze een groter assortiment meer keuze prijzen scheeld ook wel ligt maar net aan wat je koopt. ik vnd het ook heerlijk toen ik voor mn pony alles moest gaan kopen(was toen jaar of 9) nu 3 jaar geleden heb ik het weer kunen doen voor mnandere paard heerlijk al die kleurtjes uitzoeken enz. paard ziet er erg mooi uit. hoe groot is hij nou ongeveer. lijkt wel een gyga reus. veel plezier nog ermee

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 09:51

Hij is nu 1,68 stokmaat maar de verwachting is dat hij rond de 1.75 stokmaat gaat worden dus inderdaad een reus ahah. Ja, het is inderdaad super leuk om spulletjes te shoppen! Ik heb nu nog niet zoveel nodig maar kan ook niet meteen super spul komen omdat hij nog groeid en daarbij dat hij nog een beetje onbhouden is en vast nog weleens iets zal slopen ahaha...dus pas ik wel op met veel geld uitgeven. Maar het is super!