Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[***] schreef:Ik ben het met Cassidy eens, er zijn al genoeg suffe topics over het beleren van 1,5 jarigen.
Een jong paard hoort niet thuis in de handen van iemand die zijn kennis over beleren en trainen van bokt moet halen.
Born2BCrazy schreef:Om het bv te hebben over hoe vaak jij traint, volgens welke methode, hoeveel voer, hoe conditie opbouwen, welke hulpteugels, welk bit etc etc..
Fucsia schreef:Mij lijkt een subforum beter omdat je dan alle vragen over jonge paarden bij elkaar kunt zetten. Anders moet het weer allemaal onderverdeeld worden op rijtechnisch, omgang etc. en dan word het zo onoverzichtelijk! Een subforum lijkt me dus een goed idee!
Dinopino schreef:Lijkt me dat de sticky van de leeftijd van het zadelmak maken er ook wel bij passen
Petulan schreef:Ik vind het erg naïef om te denken dat mensen klakkeloos dingen van Bokt overnemen. Tuurlijk zullen ze er zijn, maar wanneer je met een punt zit waar je niet helemaal uit komt is het fijn om van verschillende kanten te horen hoe er over gedacht wordt, en daar je eigen conclusie uit te trekken.
Ik heb ruim voldoende basiskennis en ervaring om met jonge paarden om te gaan, maar ben nooit uitgeleerd en gelezen. Zo'n subforum lijkt me ideaal om ook mezelf te verrijken en me ook in te kunnen leven in andere manieren/gebruiken die misschien ook heel nuttig kunnen zijn bij het beleren.