Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Apple schreef:En dan heb je dus een discrepantie en spelen er twee dingen tegelijk.
Het blijkt dat het probleem dat de TS aankaart een probleem is dat meerdere gebruikers van dat zadel hebben. In zoverre een volkomen legitiem probleem waarbij zinnige tips en opmerkingen uitgewisseld kunnen worden.
Daarnaast loopt daar schuin doorheen een hele discussie over de leeftijd van inrijden van paarden.
Jammer van de discussie over het zadel, aangezien dat relevant was, en daar ging het om in het topic.
De andere discussie was volkomen offtopic, hoe belangrijk ook.
Zo'n zadel hoort gewoon niet op een 2-jarige met iemand erop, laat staan met gekluisterde benen. Ik zie zoveel topics op bokt die maar doorgaan en doorgaan, hoe off topic ook (ik maak me er niet druk over
).
) in een topic op HAW waar men maar bleef dooremmeren over het feit dat de TS in een topje met blote buik op haar pony zat, die men dan weer veel te klein vond, en te dik, en de TS had geen cap op enzovoort enzovoort. Over het eigenlijke onderwerp werd weinig of niets gezegd. Moet daar een slotje op ? Van mij niet, vond het wel een hilarisch topic, eigenlijk. Maar toch vind ik dat jammer, zo'n mentaliteit...
_angela_ schreef:Als iedereen maar oude topics naar boven gaat halen wordt het echt een zooitje. Als je zoiets tegen komt, kun je beter een PM aan de TS sturen, of zelf een nieuw topic over de hengst openen (als je zelf nog vragen hebt dan..)