Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Bonnie_Theun schreef:Kijk, ieder zijn eigen keus of hij wel of geen cap op heeft, dus dat je bij je poll alleen ja of nee in kan vullen, vind ik een beetje raar. Het zou natuurlijk beter zijn als iedereen het wél zou doen, maar goed, iedereen moet het toch zelf weten??
Ilzjuh schreef:Bonnie_Theun schreef:Kijk, ieder zijn eigen keus of hij wel of geen cap op heeft, dus dat je bij je poll alleen ja of nee in kan vullen, vind ik een beetje raar. Het zou natuurlijk beter zijn als iedereen het wél zou doen, maar goed, iedereen moet het toch zelf weten??
Dat bedoelde ik dus ook. Een optie; "moeten mensen zelf weten" is ietwat duidelijker dan alleen maar "ja" en "nee".
crossmonster schreef:sja maar juist de goede ruiters die veel respect hebben hier die zouden juist het voorbeeld moeten geven.
*knipknip*
maar op geen enkele manege mag je zonder cap rijden, ook op ponyclubs etc
AaronYve schreef:Omdat het thuis is
AmmieJ_ schreef:ik vind het wel beter. Zo geef je het echte goede voorbeeld. ik stem voor Ja. Waarom? Omdat ik vind dat je (ook via internet) het goede voorbeeld moet geven. Een gordel is verplicht, een helm op scooter of motor is verplicht.. en op wedstrijd is het ook verplicht.. waarom dan thuis niet?
trisca schreef:Waarom is gordels om in de auto eigenlijk niet 'eigen keuze'?
trisca schreef:Waarom is gordels om in de auto eigenlijk niet 'eigen keuze'?