Alsof we allemaal zwakzinnige, infantiele en willoze wezentjes zijn?

Ook daarin vind ik dat men zelf beslissingen moet nemen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Born2BCrazy schreef:Ik heb m zelf wel altijd op, maar als een ander graag het risico neemt..
Moeten wij dan met zn allen met het vingertje klaar staan?
Vind overigens best dat het een keertje gezegd mag worden, maar imo hoort het rijtechnische toch de boventoon te voeren bij de HAW..
Als iemand diegene per se wil waarschuwen kan dat toch bv via pb?
Vind het altijd zo jammer dat mensen precies weten wat ze 'volgens bokt' horen te zeggen..ik doel dan op zaken in de trend van:
Oh je hebt m wel erg aan de stang
Oh je slof is te strak.. een goede ruiter kan zonder deze hulpmiddelen..
Oh je hebt geen cap op..
Oh je rijd met gympen, hoe gevaarlijk, want..
Oh is je paard nog maar 3, zou m minstens tot 4 jaar in het land laten, want..
Het bit is zo scherp als degene die hem gebruikt..
En zo kan ik nog wel even doorgaan.. best vermoeiend
stef schreef:winkie: dank je dat ik stom ben....
Ik ga geen cap opzetten omdat jij het zegt, ben 26, kan best voor mezelf zorgen, heb ik bokt niet voor nodig
rhaps schreef:Als je je toch niets aantrekt van wat de mensen zeggen over het wel of niet dragen van een cap, wat is dan het probleem, dan lees je er toch gewoon overheen??
Barmat schreef:Somebitch schreef:Helemaal mee eens!
Vaak staat er ook nog bij cap is eigen keuze! En dan nog beginnen ze erover..
Datzelfde geldt voor "geen commentaar op mn slof" en "geen commentaar op mn springmateriaal"
slimmerik schreef:Mijn vader zei altijd.....er zal bij die mensen wel niets zitten wat beschermd moet worden. Een uitspraak van wel 20 jaar geleden al. Ik vind hem zeer treffend.
stef schreef:Er zullen vast ook mensen zijn die minder recalcitrant zijn.winkie: dank je dat ik stom ben....
Ik ga geen cap opzetten omdat jij het zegt, ben 26, kan best voor mezelf zorgen, heb ik bokt niet voor nodig
Somebitch schreef:Ik snap niet dat mensen er zo'n heisa overmaken! Wees blij dat jij het niet bent als je met je hoofd op de stenen terecht komt.. Wat een ander doet moet zij toch weten?
Je gaat toch ook niet tegen iedereen die je zonder gordel ziet rijden of bellend aan het rijden zijn zeggen dat ze de gordel om moeten of niet mogen bellen tijdens het rijden