Urielle schreef:Tjemig zeg, op geheel persoonlijke titel, dus niet als mid en deel van het Boktteam maar gewoon als Urielle, vind ik het echt superjammer dat een topic over een once-in-a-lifetime-happening als een bruiloft weer zo verpest moet worden (althans, ik zou nu een vervelende bijsmaak hebben over mijn topic). Imo heeft dat niks met mod of exmod of whatever te maken maar is het hetzelfde als dat verjaardagsfelicitaties op LZP niet mogen en geboorteaankondigingen met felicitaties oogluikend worden toegestaan. Dit is zo'n speciale gebeurtenis, dan wil de desbetreffende mod gewoon niet te veel zeuren over de plaatsing of zoiets en dan moeten daar mensen zo mee omgaan. Ben blij met het stukje mens tussen de regels ipv altijd gelijk zo te lopen hakken en kiften zeg.
Dat snap ik, maar dan staat ie toch verkeerd? 
Je kunt het ook vanuit een ander perspectief bekijken
Als iedereen dat op Bokt zet, dan krijg je weer een FF, en daar is het dan toch ook niet voor bedoeld? Waarom zou dan nu wel een uitzondering moeten worden gemaakt? Ik bedoel, waarom deze foto's wel en de foto's van een ander niet?
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 30-07-07 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt