Als ex mod meer rechten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: Als ex mod meer rechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:06

Kiara schreef:
In de sticky bij WN-ITP staat dit te lezen:
Citaat:
Welkom op In the Picture.
Hier kun je al je foto's kwijt, inclusief trainingsfoto’s, wedstrijdfoto’s en (vervolg-)veulenfoto’s.

Heb even iets vetgedrukt, waaruit ik op kan maken dat er geen regels worden overtreden.

ah nou zal daar eens op letten dan als er weer onterecht topics gesloten worden

Mandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:06

Dus als je foto's wilt plaatsen dat je de auto aan t wassen bent met je cavia dan weet je nu iniedergeval waar je terrecht kunt.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:07

Netje schreef:
Waar je je al niet druk over kunt maken Slapen

als jij telkens de pineut zou zijn en een ander mag het wel zou jij ook scheef kijken
ik snap de ts haar punt wel Ja

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:11

wéét ik nu eindelijk waar ik mijn voetbal & schaats fotos kwijt kan, want die horen hier nergens

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:14

naadje24 schreef:
Netje schreef:
Waar je je al niet druk over kunt maken Slapen

als jij telkens de pineut zou zijn en een ander mag het wel zou jij ook scheef kijken
ik snap de ts haar punt wel Ja

Ik kijk gelukkig niet zo snel scheef naar iemand Haha! Ik zou er in ieder geval geen topic over openen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:14

Kiara schreef:
In de sticky bij WN-ITP staat dit te lezen:
Citaat:
Welkom op In the Picture.
Hier kun je al je foto's kwijt, inclusief trainingsfoto’s, wedstrijdfoto’s en (vervolg-)veulenfoto’s.

Heb even iets vetgedrukt, waaruit ik op kan maken dat er geen regels worden overtreden.

Sorry, maar dit vind ik wel erg flauw overkomen (hoewel misschien niet zo bedoeld natuurlijk), en denk ook niet dat dit is wat ermee bedoeld wordt.

Dat zou tenslotte betekenen dat westernbokkers WEL hun nieuwe stofzuiger-foto's mogen plaatsen in een topic op bokt, maar andere bokkers niet (want waar moeten wij die foto's dan kwijt Knipoog ? ).. Dat zou wel erg oneerlijk zijn. Haha!

Het lijkt me dus niet dat er met "al je foto's" ook daadwerkelijk ál je foto's bedoeld wordt, maar meer al je paardgerelateerde foto's Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:16

Dat weet ik wel zeker WW dat er dat mee bedoeld wordt...zo niet..weten wij ook waar we zijn moeten Haha!
Altijd handig zo'n topic Lachen

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:18

Netje schreef:
Ik kijk gelukkig niet zo snel scheef naar iemand Haha! Ik zou er in ieder geval geen topic over openen....

iemand moet het toch doen he? anders blijven die oneerlijke dingen gewoon doorgaan

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:25

Tjemig zeg, op geheel persoonlijke titel, dus niet als mid en deel van het Boktteam maar gewoon als Urielle, vind ik het echt superjammer dat een topic over een once-in-a-lifetime-happening als een bruiloft weer zo verpest moet worden (althans, ik zou nu een vervelende bijsmaak hebben over mijn topic). Imo heeft dat niks met mod of exmod of whatever te maken maar is het hetzelfde als dat verjaardagsfelicitaties op LZP niet mogen en geboorteaankondigingen met felicitaties oogluikend worden toegestaan. Dit is zo'n speciale gebeurtenis, dan wil de desbetreffende mod gewoon niet te veel zeuren over de plaatsing of zoiets en dan moeten daar mensen zo mee omgaan. Ben blij met het stukje mens tussen de regels ipv altijd gelijk zo te lopen hakken en kiften zeg.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:25

hoezo word dát topic verpest?? we reageren daar toch niet in??

tevens val ik je nu niet aan hoor Knipoog

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:26

Urielle schreef:
Tjemig zeg, op geheel persoonlijke titel, dus niet als mid en deel van het Boktteam maar gewoon als Urielle, vind ik het echt superjammer dat een topic over een once-in-a-lifetime-happening als een bruiloft weer zo verpest moet worden (althans, ik zou nu een vervelende bijsmaak hebben over mijn topic). Imo heeft dat niks met mod of exmod of whatever te maken maar is het hetzelfde als dat verjaardagsfelicitaties op LZP niet mogen en geboorteaankondigingen met felicitaties oogluikend worden toegestaan. Dit is zo'n speciale gebeurtenis, dan wil de desbetreffende mod gewoon niet te veel zeuren over de plaatsing of zoiets en dan moeten daar mensen zo mee omgaan. Ben blij met het stukje mens tussen de regels ipv altijd gelijk zo te lopen hakken en kiften zeg.

Dat snap ik, maar dan staat ie toch verkeerd? Verward
Je kunt het ook vanuit een ander perspectief bekijken Ja Als iedereen dat op Bokt zet, dan krijg je weer een FF, en daar is het dan toch ook niet voor bedoeld? Waarom zou dan nu wel een uitzondering moeten worden gemaakt? Ik bedoel, waarom deze foto's wel en de foto's van een ander niet?
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 30-07-07 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:28

Urielle, die regels zijn daar wel vaker aan de laars gelapt door betreffende gebruiker....misschien daarom dat mensen zoiets hebben van, zie je alweer!
Buiten western hadden andere dat ook niet gemogen en dat is gewoon een feit.
En het wordt zo een zooi op bokt als we allemaal maar weer FF gaan plaatsen

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:29

Ik vind het wel ok, western is een wereldje op zich. Er komen in de gedeelte WN vooral mensen die western rijden en velen kennen elkaar ook (goed). En er staan wel paarden op paar foto's Tong uitsteken

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:30

Nou, ik heb geen idee of Susan en Paul zich er vervelend over voelen (vermoedelijk zitten die nog op wittebroodswolkjes Clown ) maar ik zou me destijds wel rot hebben gevoeld als er zo'n ophef was gekomen over mijn geboortetopic bijvoorbeeld. Ik heb echt zoiets van: zoiets is zo ontzettend speciaal voor mensen, laat dat dan toch. Geen idee wat de mening van de mods erin is hoor, maar dat is hoe IK erover denk.

Stuur dan gewoon een PB of TEM erop als je vindt dat het verkeerd staat, dan krijgt dat topic niet gelijk zo'n bijsmaak.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:30

MoonChloe schreef:
Ik vind het wel ok, western is een wereldje op zich. Er komen in de gedeelte WN vooral mensen die western rijden en velen kennen elkaar ook (goed). En er staan wel paarden op paar foto's Tong uitsteken

ja dan kan je voor iedereen wel zo een "hoek"maken toch

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:31

MoonChloe schreef:

Dus omdat niet iedereen western rijd mag het wel? Verward
Urielle dat is gedaan, word niet op gereageerd. Knipoog (die tems)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:31

Idd naadje, dat wilde ik ook al zeggen Ja

Als het hoekje zo apart moet blijven, waarom dan niet op het forum dat rom al heeft?
Dat is toch een western forum

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:33

Urielle schreef:

Het is denk ik absoluut niemands bedoeling om het topic te verpesten, dat even voorop gesteld. Lachen

..Maar waarom zou de één wel een topic mogen aanmaken dat tegen de regels in is, en de ander niet? Dan zou je topics voor bruiloftsreportages gewoon in het algemeen moeten toestaan, niet alleen op WN-ITP maar ook op het 'gewone' ITP, en dat is gewoon niet doenbaar want FF is juist van bokt verwijderd omdat het niet paardgerelateerd genoeg was.. Bovendien is inderdaad een geboorte ook een bijzondere gebeurtenis, of misschien de familireunie ook wel wegens bepaalde omstandigheden, of de verjaardag van je opa die achterin de 90 is geworden, of wat-dan-ook.. want wat bijzonder is voor iemand, is voor iedereen verschillend natuurlijk. Dat is heel persoonlijk dus het is onmogelijk om te zeggen dat je geen fototopics toestaat, maar WEL als deze betrekking hebben op een bijzondere gebeurtenis.

En omdat er voor gekozen is helemaal geen fototopics toe te staan op bokt, zou het natuurlijk wel een beeeetje oneerlijk zijn als sommige bokkers dan nog wel een fototopic (met een hoe bijzondere gebeurtenis dan ook) mogen aanmaken en andere niet.
Dat heeft IMO weinig te maken met tussen de regels lezen. Lachen

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:34

Cayenne schreef:
Ik bedoel, waarom deze foto's wel en de foto's van een ander niet?

Ik heb geen idee of er eerder trouwerijfoto's zijn geplaatst en verplaatst, ik heb geen mod horen stellen dat die foto's blijven staan omdat exmod Romkabouter erop staat. Het is een trouwerij te paard.
en nu ben ik naar bed want ik moet er om half 6 uit Clown
Laatst bijgewerkt door Urielle op 30-07-07 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:35

naadje24 schreef:
ja dan kan je voor iedereen wel zo een "hoek"maken toch

Ja zoals BvT.. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:36

Urielle schreef:
Ik heb geen idee of er eerder trouwerijfoto's zijn geplaatst en verplaatst, ik heb geen mod horen stellen dat die foto's blijven staan omdat exmod Romkabouter erop staat. Het is een trouwerij te paard.
en nu ben ik naar bed want ik moet er om half 6 uit Clown

Ach Urielle kom nou.. je ziet zelf ook wel dat het aantal foto's waar paarden op staan in het niets valt t.o.v. het aantal foto's van de rest van de trouwerij op zich, dus dat het een trouwerij ter paard is doet er verder weinig toe als dat niet op het meerendeel van de foto's te zien is.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:36

Dus als ik een hele serie trouwfoto's plaats van aankomende zaterdag, en er staat 1 paard op mag hij dan blijven staan? Verward Denk dat hij op slot gaat hoor..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:37

Mandy_ schreef:
Dus als je foto's wilt plaatsen dat je de auto aan t wassen bent met je cavia dan weet je nu iniedergeval waar je terrecht kunt.

vraag me af of de caaf die fotosessie wel overleeft Knipoog

lalunique

milou123 schreef:
Dus als ik een hele serie trouwfoto's plaats van aankomende zaterdag, en er staat 1 paard op mag hij dan blijven staan? Verward Denk dat hij op slot gaat hoor..

probeer het en je weet het , als het gesloten wordt is het wel erg banketstaaf !

Tieneke

milou123 schreef:
Urielle dat is gedaan, word niet op gereageerd. Knipoog (die tems)

Geef De WN-mods ook wat tijd Knipoog Wie weet hebben ze de TeM's nog niet gezien? Mods zijn soms gewoon als gebruiker op Bokt en daarom niet constant met de TeM-lijst bezig. Ben er zeker van dat de tems wel behandeld zullen worden, maar dat gaat niet altijd op 1-2-3 Knipoog