Even kijken of mijn profiel,wel ermeedoor kan gaan haha .
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MoonChloe schreef:Ik vraag me soms wel af hoeveel mensen mijn profiel al hebben gezien?![]()
Ik heb namelijk heel cool haar, maar krijg wel errug weinig reacties maar lees wel soms hier dat ze mij noemen als het over kaalgeschoren haar gaat
Manderino schreef:Ik kijk ook best vaak in m'n eigen profiel.
MoonChloe schreef:Manderino schreef:Ik kijk ook best vaak in m'n eigen profiel.
Haha, ik ook, vandaag nog 10x bekeken (maar dat was omdat ik hem vandaag beetje heb veranderd)
Dniessjj; dank je.
Ohja, nog een reden waarom ik profielen bezoek; sommigen hebben serieus vreselijke pennynamen en reageren best serieus, dan kijk ik ook wel even
Manderino schreef:patsur schreef:Als een gebruiker me opvalt, door bijv onderschrift, avatar of een uitspraak. Ik heb denk ik al heel veel profielen gezien hier op bokt
jaa me 2 !
Ik ben een héle erge profiel spieker.
ImkeTarek schreef:ik kijk ook echt heeeeel veel in profiels!
en ik krijg t zelfs voor elkaar om 100x in het profiel van iemand te kijken, omdat ik alweer was vergeten dat ik die pas nog had bekeken! shortturnmemmorylost ofzo, hahaha!
MoonChloe schreef:Ik vraag me soms wel af hoeveel mensen mijn profiel al hebben gezien?![]()
Ik heb namelijk heel cool haar, maar krijg wel errug weinig reacties maar lees wel soms hier dat ze mij noemen als het over kaalgeschoren haar gaat
MoonChloe schreef:Marilyn, je profiel zit erg vol met tekst.. Geen zin om te lezen, ik blijf altijd langer hangen bij mensen met foto's, maar ook weer niet te veel.
MoonChloe schreef:Ik heb er alleen even vluchtig gekeken om jou een antwoord te kunnen geven..
ImkeTarek schreef:ik kijk ook echt heeeeel veel in profiels!
en ik krijg t zelfs voor elkaar om 100x in het profiel van iemand te kijken, omdat ik alweer was vergeten dat ik die pas nog had bekeken! shortturnmemmorylost ofzo, hahaha!
Anoniem schreef:Als iemand iets zegt waardoor ik wil weten wie de persoon achter die opmerking is, als iemand een interessante ava heeft, als ik meer over een TS wil weten of idd met PB's
_Eveline schreef:Profielen met 100 foto's waarvan de helft het niet doen klik ik meestal weg.Maar een proof met alleen maar een grote lap tekst klik ik ook weg.