Profiel bekijken

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Manderino

Re: Profiel bekijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 19:46

Ik kijk ook best vaak in m'n eigen profiel Nagelbijten / Gniffelen .
Even kijken of mijn profiel,wel ermeedoor kan gaan haha .

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 19:46

MoonChloe schreef:
Ik vraag me soms wel af hoeveel mensen mijn profiel al hebben gezien? Tong uitsteken
Ik heb namelijk heel cool haar, maar krijg wel errug weinig reacties maar lees wel soms hier dat ze mij noemen als het over kaalgeschoren haar gaat Tong uitsteken

Bij deze heb ik je profiel bekeken, cool haar Knipoog
Je avatar kend eik wel, maar je profiel heb ik denk ik nog nooit gezien...

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 19:48

Manderino schreef:

Haha, ik ook, vandaag nog 10x bekeken (maar dat was omdat ik hem vandaag beetje heb veranderd)

Dniessjj; dank je.

Ohja, nog een reden waarom ik profielen bezoek; sommigen hebben serieus vreselijke pennynamen en reageren best serieus, dan kijk ik ook wel even Clown

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 19:49

MoonChloe schreef:
Manderino schreef:

Haha, ik ook, vandaag nog 10x bekeken (maar dat was omdat ik hem vandaag beetje heb veranderd)

Dniessjj; dank je.

Ohja, nog een reden waarom ik profielen bezoek; sommigen hebben serieus vreselijke pennynamen en reageren best serieus, dan kijk ik ook wel even Clown

Haha, inderdaad!
Graag gedaan hoor Schijnheilig

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 19:50

Ik kijk in profiels van mensen wanneer iets uit hun avatar, of onderschrift me aanspreekt, of als ik lees dat ze dezelfde mening hebben als mij dan ik het ook wel eens. Of als ik diegene al best vaak op bokt ben tegengekomen, wil ik ook wel eens wat over ze weten.. Gewoon nieuwsgierigheid denk ik Knipoog

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 19:51

Manderino schreef:
patsur schreef:
Als een gebruiker me opvalt, door bijv onderschrift, avatar of een uitspraak. Ik heb denk ik al heel veel profielen gezien hier op bokt Tong uitsteken

jaa me 2 !
Ik ben een héle erge profiel spieker Haha! .

ik ook zeker weten Ja

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 19:53

ik kijk ook echt heeeeel veel in profiels!
en ik krijg t zelfs voor elkaar om 100x in het profiel van iemand te kijken, omdat ik alweer was vergeten dat ik die pas nog had bekeken Clown ! shortturnmemmorylost ofzo, hahaha!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 19:54

ImkeTarek schreef:
en ik krijg t zelfs voor elkaar om 100x in het profiel van iemand te kijken, omdat ik alweer was vergeten dat ik die pas nog had bekeken Clown ! shortturnmemmorylost ofzo, hahaha!

Heb ik ook Clown

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 19:54

Ik heb ook m'n favo profiels, waarin ik om de zoveel tijd weer in kijk als ik de gebruiker tegenkom Lachen
Iemand met leuke mooie paarden(foto's) bijvoorbeeld, of die veel mooie tekeningen maakt Lachen

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 19:57

idd! of die bokkers met bekende en leuke boktpaardjes waarvan ik altijd hoop dat er weer leuke nieuwe foto's in het profiel staan!

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 20:05

Maar ik kan ook zo dom zijn om tien keer hetzelfde LEGE profiel te willen bekijken. Dan denk ik: oja, daar stond niks, oliebol Tong uitsteken Clown
Ik kijk ook altijd in profielen van mensen die dezelfde woonplaats als ik hebben, en mensen met Ijslanders (zie ik aan hun avatars).
Laatst bijgewerkt door Denise op 21-07-07 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 20:06

MoonChloe schreef:
Ik vraag me soms wel af hoeveel mensen mijn profiel al hebben gezien? Tong uitsteken
Ik heb namelijk heel cool haar, maar krijg wel errug weinig reacties maar lees wel soms hier dat ze mij noemen als het over kaalgeschoren haar gaat Tong uitsteken

Hee, je hebt het veranderd... Haha!

Strondvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 20:09

Ik kijk best vaak in profiels, maar ik kan me niet voorstellen dat mensen in mijn profiel kijken Clown

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 20:13

Marilyn, je profiel zit erg vol met tekst.. Geen zin om te lezen, ik blijf altijd langer hangen bij mensen met foto's, maar ook weer niet te veel.

Strondvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 20:15

MoonChloe schreef:
Marilyn, je profiel zit erg vol met tekst.. Geen zin om te lezen, ik blijf altijd langer hangen bij mensen met foto's, maar ook weer niet te veel.

Weet ik, maar ik heb geen zin om foto's te uploaden Vork Daarom ook: Ik hoop dat je niet je tijd hebt verspilt aan mijn profiel, tenzij je het leuk vond om te lezen Clown
*LOL*

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 20:15

Ja inderdaad, profiels met een aantal foto's en een klein beetje tekst bekijk ik echt goed. Grote lappen tekst of honderden dezelfde foto's sla ik meestal over Tong uitsteken

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 20:16

Ik heb er alleen even vluchtig gekeken om jou een antwoord te kunnen geven.. Tong uitsteken

Strondvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 20:17

MoonChloe schreef:
Ik heb er alleen even vluchtig gekeken om jou een antwoord te kunnen geven.. Tong uitsteken

Poephoofd Clown

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 20:17

Profielen met 100 foto's waarvan de helft het niet doen klik ik meestal weg. Clown Maar een proof met alleen maar een grote lap tekst klik ik ook weg. Tong uitsteken

Goof89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 21:24

ImkeTarek schreef:

Haha same here, wat ik toch minder vind als er in een profiel niets staat, dan heb je zo iets van
héé wil wete wie je bent maar er staat nix Tong uitsteken en PB is wat overdreven vind ik haha
Zo heb ik al veel moderators hun profiel ingeken, telkens weer leeg, zo spijtig Clown maar misschien selecteer ik verkeerd ofzo Tong uitsteken

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 21:26

Ja, lege profiels zijn echt heel vervelend. Zet minstens even neer hoe je heet en hoe oud je bent en of je een paard hebt ofzo, dan ben ik alweer tevreden Lachen

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 22:25

Als ik wil weten wie die persoon is, wat voor pony die heeft etc!!
Of gewoon uit nieuwschierigheid en ik me verveel ofzu! Knipoog

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 22:29

Anoniem schreef:
Als iemand iets zegt waardoor ik wil weten wie de persoon achter die opmerking is, als iemand een interessante ava heeft, als ik meer over een TS wil weten of idd met PB's Ja

Zo is het bij mij ook idd.

Trek ik trouwens profielviews met mijn ava? Haha! Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 22:30

_Eveline schreef:
Profielen met 100 foto's waarvan de helft het niet doen klik ik meestal weg. Clown Maar een proof met alleen maar een grote lap tekst klik ik ook weg. Tong uitsteken

Same here....dat zegt imo namelijk ook veel over de schijver/ster van een profiel,
namelijk desinteresse....
Kan een keer gebeuren dat een foto het niet doet, maar een stuk of 10 dan ga ik wel twijfelen hoor...

Ik kijk dus ook heel vaak in profielen, als ik iemand interessant vindt, of juist totaal niet..
Soms werkt een profiel ook verzachtend....ik bedoel dat kan mn manier van reageren doen beinvloeden.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 22:31

Soms heb ik zin om gewoon profielen te lezen dus klik ik op een profiel als de tekst bij een onderwerp van die gene me aanstaat...