Als je een reactie plaatst zie je het niet terug, terwijl het er wel staat BartVB reageerde ook in Technische vraagbaak, ook niet terug te zien. Hij is er dus mee bezig neem ik aan.
Ik zie ook dat fora's andere indeling krijgen, zal wel de reden zijn dat het nu zeer rommelig is en je je laatste posting niet ziet. In ieder geval wat betreft TV
S_uus
juno, hoe bedoel je precies? mijn problemen op bokt zijn voorbij, al moet ik zeggen dat ik op het laatste bericht van pagina 1 reageerde en dat er niks kwam te staan, maar daarna geen last gehad, ook de zoekfunctie functioneerd wel goed hier en eigen berichten en mailtjes ook
Na een reply te hebben gegeven op iemand's probleem kwam het bericht of ik nog iets wilde aanpassen omdat er nog een reactie was. Daar stond dus 'test' van BartVB en drukte ik gewoon mijn posting door. Maar hoe vaak ik ook keek, mijn bericht was er niet en ook niet die van Bart. Maar keek ik dan weer via 'Algemeen' dan stond het er wel, erg verwarrend allemaal. Tijdens die zoektocht zag ik ineens dat het forum er anders uit zag, een andere indeling had waar dus nog niet gepost was, wel dus enkele nieuwe fora's waren aangemaakt.
Vandaar dat ik opmerkte dat er aan gewerkt werd, ofwel hij er mee bezig was En met al die veranderingen hier zullen er ook wel dingen worden toegevoegd en of samengevoegd/verdwijnen enz.