Voorstellen + vragen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

stop

Re: Voorstellen + vragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 23:06

Somebitch schreef:
Volgens mij inderdaad ook geen stalnaam nee..

Oke, bedankt. Ik heb Ellende een pb gestuurd voor duidelijke uitleg en ik hoop dat hier iets positiefs op uitkomt.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 23:07

Privé gegevens

Het is niet de bedoeling om privégegevens of communicatie van anderen op Bokt te zetten. Een aantal voorbeelden hiervan zijn:

* het plaatsen van een privébericht van een andere gebruiker
* het plaatsen van telefoonnummers / rekeningnummers / volledige namen van anderen.
* het plaatsen van een email van een ander
* het plaatsen van een MSN gesprek.

Denk eraan dat informatie op Bokt.nl door de hele wereld gevonden kan worden, en dat anderen dit niet altijd op prijs zullen stellen. Vraag jezelf voordat je herkenbare verhalen over anderen plaatst eerst af of zij daar wel prijs op stellen. Let ook op met foto's van andere mensen of van paarden die niet van jou zijn.

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 23:09

Sisco4life schreef:
Wat dacht je van dierenbescherming bellen ? Lachen

Je mag geloof ik wel foto's plaatsen, heb ik iig in andere topic's voorbij zien komen Tong uitsteken

Je bent me net voor! Heb ik eens een goede inval Haha! ....

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 23:10

Ik ken deze stal, maar topicstarter, er zijn hier een aantal mensen die op die stal gestaan hebben, ze zitten hier op bokt de eigenaresse van de stal zit hier ook op bokt, weet niet of ze er nog zit maar een halfjaar geleden ongv wel.

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 23:12

dan zou ik zeker zorgen dat je zelf niet kenbaar bent en je profiel leeg houden..en wat dan nog? als ze echt van dierenmishandeling wordt beschuldigd door de instanties mag je anderen ervoor behoeden dat ze hun paarden daar onderbrengen, vind ik..Ik zou het in ieder geval willen weten waar ik mijn paard mee inlaat.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 23:14

Het klopt inderdaad dat deze stal erg slecht is.. en er is inderdaad ook al weleens dierenbescherming geweest.

stop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 23:19

viv77 schreef:
dan zou ik zeker zorgen dat je zelf niet kenbaar bent en je profiel leeg houden..en wat dan nog? als ze echt van dierenmishandeling wordt beschuldigd door de instanties mag je anderen ervoor behoeden dat ze hun paarden daar onderbrengen, vind ik..Ik zou het in ieder geval willen weten waar ik mijn paard mee inlaat.

Dat is vanzelfsprekend.

stop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 23:20

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 09:14

Ik had nog een mail gestuurd vanwege de PB. Heb je die ontvangen, want ik heb datgene nog niet terug..

stop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 13:35

Somebitch schreef:
Ik had nog een mail gestuurd vanwege de PB. Heb je die ontvangen, want ik heb datgene nog niet terug..

Ik krijg het nog niet op de mail

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 13:41

volgens mij mag je informatie geven (stalnaam etc) als je info uit de eerste hand hebt!
dus, niet van horen zeggen, maar als je er zelf direct mee te maken hebt of had.
het gebeurd op die manier ook wel dat een handelaar die iemand heeft opgelicht wordt genoemd, met naam en al.
succes in elk geval, als het zo erg is als je zegt moet er zeker iets gedaan worden!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 21:09

En een antwoord van mij: het is op Bokt toegestaan om ervaringen uit de eerste hand over bedrijven te melden. Maar níet onder een schaduwaccount, daarom hier een slotje.