Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Naomi_Jortje schreef:Iemand die het nog 'n keer uit kan leggen?
marleen_usar schreef:Ik dácht al dat heel veel mensen niet wisten hoe dit presies werkt...
Naomi_Jortje schreef:Iemand die het nog 'n keer uit kan leggen?
Naomi_Jortje schreef:Ik snap 'm ook nog steeds niet Bloos
asjemenou schreef:Naomi_Jortje schreef:Iemand die het nog 'n keer uit kan leggen?
Ik zal een poging wagen!
Je gaat naar voorbeeld bij snel antwoorden (je hoeft geen tekst te typen).
Dan kom je dus op het volgende scherm, daar scrol je naar beneden naar de berichten die er al stonden.
Als je hier het bericht gevonden hebt waar je een quote uit wilt, dan selecteer je die teks en druk je op het quote knopje wat bij dag bericht hoort, en klaar!
asjemenou schreef:Ik zal een poging wagen!
veerledec schreef:Maar klopt t dat dit dus niet in de HK werkt?
Chiqa schreef:Hebben jullie nu ook door dat je van meerdere mensen nu kan quoten, in een reactie?
Tellie schreef:Ik dacht altijd al, wat zijn die een tijd bezig met al die quotes in 1 bericht aan het plaatsen.
Liedje schreef:Tellie schreef:Ik dacht altijd al, wat zijn die een tijd bezig met al die quotes in 1 bericht aan het plaatsen.
Citaat:Hmm, ik had een test-antwoord gemaakt, maar kennelijk niet geplaatst
Citaat:Je kan eindeloos quoten uit de tekst die onder je reactie staat
Citaat:Hebben jullie nu ook door dat je van meerdere mensen nu kan quoten, in een reactie?
veerledec schreef:Hmm, ik had een test-antwoord gemaakt, maar kennelijk niet geplaatst...
Chiqa schreef:Hebben jullie nu ook door dat je van meerdere mensen nu kan quoten, in een reactie?
veerledec schreef:Maar klopt t dat dit dus niet in de HK werkt?
Citaat:Druk je wel op quote? Want er staat citaat bij jou namelijk
Citaat:
Tellie schreef:Hmm.. raar? Bij mij werkt hij wel gewoon
Tellie schreef:Dus bij jou zou hij het ook gewoon moeten doen.
veerledec schreef:Alleen uit die printscreen die je hiervoor gaf, maakte ik op dat je ook 1 of meerdere zinnen kan selecteren, en die direct quoten, zodat je niet de rest van de post hoeft te verwijderen in je quote. Maar dat kan dus niet??