Ik weet iemand die het naar mijn idee echt niet slecht zou doen als mod, maar eigenlijk te jong is (ik had d'r zelf toch wel minstens 18 geschat). Kan ik diegene toch opgeven of heeft dat helemaal geen zin?
Nomineren kan imo echt geen kwaad... personen worden vanzelf 18... Ze kan dan wel op een lijstje belanden met namen om te onthouden voor de toekomst Want eerlijk is eerlijk, op korte termijn mod worden zal er dan waarschijnlijk niet in zitten... Maar voel je je nergens beperkt door, nomineer gewoon wie jij denkt die het goed zou doen als mod Wij zijn juist heel erg benieuwd naar de namen waar de users mee komen
Ellende, gefeliciteerd met je rode kleur ..... Ik wil hierbij laten weten dat ik me iig niet beschikbaar stel als mod.... dus helaas voor de mensen die mij als DE kandidaat zien
Ik ga er ook eens goed over nadenken, vind het erg goed en fijn dat wij er ook inspraak over mogen hebben. Al lijkt het me voor jullie wel erg lastig om al deze nominaties uit te zoeken!!
Ook ik heb mijn voorkeur gegeven, weet zeker dat zij het toppie zouden doen als mod. Goed initiatief om ons mee te laten beslissen, bokt wordt democratisch.
Ik weet er tot nog toe geen 1. Ik ga eens nadenken.
Ik ook niet, heel vreemd. Ik kom namelijk wel vaker mensen tegen waarvan ik denk dat die het erg goed zou doen als mod. Maar een paar daarvan zijn al mod, van de andere weet ik dat ze het niet willen maar volgens mij had ik er toch nog echt meer in gedachte hoor
Verder ken ik ook weinig bokkers, behalve een paar oppervlakige berichten van die persoon, en om iemand daar nu op te nomineren.
Maarja, wie weet schiet me nog wel iemand te binnen
Ik weet er tot nog toe geen 1. Ik ga eens nadenken.
Hier idem! Bij de vorige nominatie kon ik zo 5 personen uit mijn mouw schudden die het in mijn ogen prima zouden redden als mod, maar goed, die zijn nú mod of zijn alweer mod-af Ik ga er eens goed voor zitten In ieder geval erg fijn dat we weer kunnen meedenken.
Ik weet zelf ook iemand die het waarschijnlijk goed zou doen als mod op Bokt. Ken haar niet persoonlijk maar ze is nu 16 volgens haar profiel, kun je niemand voor submod opgeven ?
Goed initiatief, voor de tweede keer. Geeft je als gebruiker ook echt het idee dat je mee mag denken, leuk! Ben erg beniewd wie er uit naar voren komen.
Ik heb er tot nu toe 1 opgegeven die in mijn ogen echt een hele goede is voor mod, en het me verbaast dat ze nog geen mod is
Je kan helaas niet erbij zetten waarom je vind waarom die persoon er geschikt voor is. Mag dit eventueel over pb naar een mod of hoeven jullie dat niet te weten?
Als je een toelichting wilt geven over iemand dan kan dat natuurlijk altijd Fijn juist om de mening van de users te horen. En dan kunnen die pb's ook verzameld worden en meegenomen worden in de bespreking Maar het 'moet' niet En wie je daarover pb't, mag je ook zelf weten
Ik ga ook zeker een lijstje invullen. Had er al een paar aangegeven via pb en die zal ik dan ook zeker in het lijstje zetten. Super dat de bokkers inspraak krijgen