Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat die dipjes in begin 2005 en het najaar van 2006 voor oorzaken hebben.
Als ik me niet vergis hadden we toen last van een nogal instabiele webserver waardoor Bokken geen pretje was Maar zeker weten doe ik het niet... Wel interessante vraag eigenlijk
Alet, SGWollie, en Corine Gefeliciteerd! Veel plezier in het groen. Ellende: jij ook! Wat een vooruitgang! Bokt word groot, fijn dat iedereen daar ook rekening mee houdt!
Ik dacht al, waarom is Ellende rood Heb even een paar dagen geen verbinding en ik mis weer een hoop. Ellende: veel succes!! Nieuwe mods: ook veel succes!
maar kunnen jullie dan nog geen mod maken die penny's opspoort in de gaten houdt en ze bant
Verder zijn er aantal profiels gevonden die vreselijk liegen er staan paarden in die niet van hun zijn met de meest vreselijk leugens... Als je dat ook allemaal zo opschonen wordt het beter. Ik vind het vreselijk om profiels te lezen die een al leugen zijn.
Niet zomaar leugens nee foto's van 10 arabieren waarvan eentje grand prix is op 11e jarige leeftijd. Dat je bartels heet met je achternaam en voornaam anky omdat je goed paardrijd